|
|
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:25 | |
| - Smokebreath schreef:
- Espuurrr<3:
Cutey <3 |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:25 | |
| - Smokebreath schreef:
- Espuurrr<3:
Echt... Wow Babs. Gaaf gemaakt |
|
| |
AkumaKittyLuna 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:26 | |
| - Smokebreath schreef:
- Espuurrr<3:
OMYGODIT'SSOFLUFFEEEEEEH <33333333333 |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:26 | |
| Aaaw! Babs, that's just waaaay too cute <3
~
I'm off guys, sleep well ^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:29 | |
| - Heronwing schreef:
- Shrewstar schreef:
- Heronwing schreef:
- Dit heb ik nu altijd :')
Mooie verhaallijn verzonnen, account aangemaakt, is de Clan gesloten voor kittens c': Maar geld dit ook als de moeder van de kit al in de Clan zit? Just asking ~ Als het om ShadowClan gaat, ja (: Alleen de kittens van het nestje Heren&Hidden mogen zich nog aanmelden :'3 Het ging idd om ShadowClan, maar dan om een eventueel kitten van Fierceshot van Sacha. Zij zou dan door een ongeluk niet meer van het kitten afweten.
Maar, we zullen wachten tot de aanmeldingen weer open zijn ;] Ah nee, dat kan helaas niet (': Ik wacht totdat het grootste gedeelte van al die kits App is x'D |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:31 | |
| - Shrewstar schreef:
- Heronwing schreef:
- Shrewstar schreef:
- Heronwing schreef:
Mooie verhaallijn verzonnen, account aangemaakt, is de Clan gesloten voor kittens c': Maar geld dit ook als de moeder van de kit al in de Clan zit? Just asking ~ Als het om ShadowClan gaat, ja (: Alleen de kittens van het nestje Heren&Hidden mogen zich nog aanmelden :'3 Het ging idd om ShadowClan, maar dan om een eventueel kitten van Fierceshot van Sacha. Zij zou dan door een ongeluk niet meer van het kitten afweten.
Maar, we zullen wachten tot de aanmeldingen weer open zijn ;] Ah nee, dat kan helaas niet (': Ik wacht totdat het grootste gedeelte van al die kits App is x'D Dat dacht ik al ja, er zijn ook best wel veel kittens, nu. Dus wij zullen braaf wachten ;3 |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:33 | |
| - Heronwing schreef:
- Shrewstar schreef:
- Heronwing schreef:
- Shrewstar schreef:
- Heronwing schreef:
Maar, we zullen wachten tot de aanmeldingen weer open zijn ;] Ah nee, dat kan helaas niet (': Ik wacht totdat het grootste gedeelte van al die kits App is x'D Dat dacht ik al ja, er zijn ook best wel veel kittens, nu. Dus wij zullen braaf wachten ;3 Tall als apprentice, maak je borst maar nat x'D |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:37 | |
| ... Waarom delen ze mijn profielfoto op facebook..? :/ |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:40 | |
| Zijn er nog wat knappe TC-poezen-Apprentices die een topic willen met deze badboy/charmeur >:'D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:42 | |
| weet iemand nog leuke sites (pm even anders? xD) ik ben zo bored en wil wel een nieuw iets ehehe en vooral; weet iemand een site waar je soort van kan bloggen (niet tumblr ofzo bedoel ik dan) && beetje online diary maar met zo'n community? (ook niet mydiary.nl, daar zit een vriendin van me op en wil niet gespot worden snapje)
hwru all btw? (: ik duik zo random nog eens op |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:43 | |
| - Northpaw schreef:
- Zijn er nog wat knappe TC-poezen-Apprentices die een topic willen met deze badboy/charmeur >:'D
Dustit was first met zijn flirten D: Ey, misschien dat hij Northpaw ooit kan versieren heuheu xD |
|
| |
Chi~! 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:44 | |
| @Isa, wanneer moet ik posten met Heather?~ |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:45 | |
| |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:51 | |
| - Lionroar schreef:
- Northpaw schreef:
- Zijn er nog wat knappe TC-poezen-Apprentices die een topic willen met deze badboy/charmeur >:'D
Dustit was first met zijn flirten D: Ey, misschien dat hij Northpaw ooit kan versieren heuheu xD Haha x'D Ze flirten tegen elkaar om te zien wie het beste kan flirten! |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:56 | |
| - Northpaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Northpaw schreef:
Dustit was first met zijn flirten D: Ey, misschien dat hij Northpaw ooit kan versieren heuheu xD Haha x'D Ze flirten tegen elkaar om te zien wie het beste kan flirten! So he wants to flirt with a tom-cat? Challenge accepted Northpaw~! Alleen moet je wel nog een tijdje wachten want Dust is nog een ongeboren kitten :'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:57 | |
| - Northpaw schreef:
Staaaaaaaaarling? C: |
|
| |
24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 22:57 | |
| - Lionroar schreef:
- Northpaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Northpaw schreef:
Dustit was first met zijn flirten D: Ey, misschien dat hij Northpaw ooit kan versieren heuheu xD Haha x'D Ze flirten tegen elkaar om te zien wie het beste kan flirten! So he wants to flirt with a tom-cat? Challenge accepted Northpaw~! Alleen moet je wel nog een tijdje wachten want Dust is nog een ongeboren kitten :'D Hehe xp North gaat gewoon met elke leuke poes Apprentice flirten >:'D So peaple, kom maar op met die topics! @Soof, ik maak wel >:'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 23:01 | |
| Thessa moet even op DA kijken :3 |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 23:06 | |
| - Strawberry schreef:
- Thessa moet even op DA kijken :3
SOOOOOO CUTTE <3! Thank you Babs XDDDDDDDD! |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 23:07 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|