|
|
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:05 | |
| Hmm twijfel twijfel enerzijds zou ik later nog es een 5e acc willen aanmaken, maar wat voor één ?? een SAW-geïnspireerde clankat, of een Assassin-geïnspireerde rogue/BC-kat ??
En ik heb een hekel gekregen aan forum kleuren -.- |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:07 | |
| @Assie Hmm.. Ik vind een SAW-kat wel heel cool klinken ;p Maar ik ben persoonlijk zelf meer voor de Roque's of een BC kat.. But the choice is yours! ^^ |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:11 | |
| Dan bedenk ik me wel dat ik nog maar net Slenderpaw heb aangemaakt, zo kan ik evengoed ook elke creep als kat gaan aanmaken xd maar natuurlijk zijn chainsaw en slenderman absoluut niet met elkaar te vergelijken... Maar wat ik dan denk is dat ik al 2 BC'ers heb, en een rogue ik niet weet of ik die actief kan houden :/ Maar dat zien we dan nog wel, ik probeer eerst es actief te worden met m'n andere accjes xd Bedankt trouwens voor je reactie ^^
*Loopt weer weg om met kleuren te gaan knoeien* |
|
| |
Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:46 | |
| Oké dus blijkbaar is Melody ineens mijn actiefste account.... K had dus echt gedacht dat die het minst actief zou zijn XD |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:46 | |
| Heb even wat gefutseld, maar Wolfie is nu helemaal klaar <3 |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:49 | |
| |
|
| |
Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:52 | |
| Must say: Wolfgaze's setje is prachtig! *Kijkt naar eigen setje en beseft dat de die maar eens moet gaan bewerken.* |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:59 | |
| |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 18:59 | |
| Heey xd
Ik moet echt nodig een goeie os voor Spider maken, maar ben echt zo niet tevreden met de eindresultaten van m'n eigen werken :/
Mensen die trouwens nog een mening hebben op m'n vraag? Clankat gebaseerd op de filmserie van Saw, of rogue/BC kat gebasseerd op AC ?? (voor later dan iig) |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 19:00 | |
| |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 19:09 | |
| Yoo Viktor, das een tijd geleden geloof ik? |
|
| |
Tαzz ♥ 59 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 19:10 | |
| - Cinderflame schreef:
- Heey (:
Vikkk ;D |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 19:12 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 19:15 | |
| Walter weg, eventjes een pauze genomen van TES Online. Nu kan ik gaan posten :'D |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 19:45 | |
| Iemand een topic met één van m'n andere katten ?? Verveel me en wil niet voortdurend aan die lay alleen zitten werken :/ |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 19:54 | |
| @Assie Ik wil wel een topicje ;d Ik heb Owyn voor je, Bloodclan. Asha, Roque, Camee, Roque en Darkclaw, Shadowclan ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 19:58 | |
| Nice c: is Owyn goed met Indi ?? Heb geen zin om Spider te wekken ;s
Waarom is het zo moeilijk om een achtergrond voor een forum te vinden :/ zal dan maar weer es één maken denk is... |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 20:01 | |
| *is bezig aan een verhalenlijn voor dim* OMG, IT'S PERFECT >3 & to long :c |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 20:03 | |
| @Assie Is goed! ;d Ik heb misschien vandaag nog wel eventjes tijd om het topic aan te maken, anders komt hij morgen ^^ Tenzij jij hem graag wilt maken ofc ;p
@Bo Ik ben echt verliefd op die ava van Dim ;3 |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 8 feb 2014 - 20:06 | |
| plaatjes zoeken plaatjes zoeken posten en nog es posten -.- man man waar ben ik mee begonnen waarom is een mens toch zo naïef om op alles ja te zeggen. Ah nja, cuz from now on, its a part of my life >: D *stop talking to myself*
*Gaat nog meer cake halen en Bo doen verwateren als vorig jaar tijdens de kerst examens met die chocola ;p*
Owyn, zal ik wel doen ^^ nou ik toch druk bezig ben, kunnen twee postjes er nog wel bij ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|