| [Kitten Search] In Times of Trust ~ | |
|
|
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ di 11 feb 2014 - 16:32 | |
| Ik ben ook al klaar, was alleen vergeten weg te halen dat het nog niet af was (WAS AL EVEN KLAAR MAAR BEN GWN LEKKER LOMP XD) |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ di 11 feb 2014 - 16:55 | |
| Wie si er eigenlijk nog niet klaar? |
|
| |
Anouk 241 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 25 moons went by as fast as the windGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ di 11 feb 2014 - 17:08 | |
| Wat is idd een betere vraag |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ di 11 feb 2014 - 17:39 | |
| |
|
| |
Anouk 241 Actief
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ di 11 feb 2014 - 17:43 | |
| Ik ook! Neeehhh had ik nog niet gezegd hoor... |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ wo 12 feb 2014 - 14:14 | |
| Maybe late...maar kan ik nog aanmelden? |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ wo 12 feb 2014 - 15:16 | |
| Wat mij betreft kun je nog aanmelden ^^ |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ wo 12 feb 2014 - 17:37 | |
| [quote="Cricket"] GENERAL Name: Leafkit~Leafpaw~Leafflight~Leafstar? Rank: Kit Future ranks:Apprentice~Warrior~Elder Leader? Deputy? Med.Cat. Apprentice? Med.Cat.? Age: Unborn Gender: Female Clan: ShadowClan
INSIDE Leafkit is een rustige en slimme kitten. Als andere katten haar uitdagen of haar pesten reageert ze er kalmpjes op,maar gaan ze te ver dan kunnen ze wel wat bijten en krabben verwachten. Ze is snel en sterk,ze groeit redelijk snel voor een kitten. Doordat ze veel respect krijgt is ze niet bang. Kittens kijken dan ook op tegen haar en dat zorgt voor een iewat slechte kant,namelijk de hongersmacht! Echter doet ze wel geen woorden maar als er ook maar één andere clankat een voet over de grens zet zal ze die wel durven aan te vallen(in haar apprentice & warrior time). Verder is ze ook een mooie poes die toch veel belangstelling heeft bij katers.
OUTSIDE
fur: Kort,grijs,haast niet zichtbare tabby aftekeningen. eyes: Ongewoon helder donker/lichtblauw. nose and pawpads: zwart or rose build: Leafkit is een stevige poes,dat valt hard op door haar korte vacht en door haar grote,later kun je de spieren makkelijk zien.
FAMELY Mom:Heronwing~Leafkit kijkt op naar haar moeder en bewondert haar ook,als maar een kitten van een andere moederkat te dicht komt staat ze meteen beschermend voor haar klaar. Dad:Hiddendance~Op de een of andere reden voelt Leafkit zich nooit op haar gemak bij hem. Echter zal ze na een tijdje toch proberen om een band met haar vader te krijgen,zodra die sterk is zal het hetzelfde zijn zoals bij haar moeder. Clanleader:Shrewstar Deputy:Innerghost
SKILS
Smell: **** Hearing: ***** View: **** Fighting: ***** Knowledge: **** Hunting: ***** Speed: ***** social: *** power: ****
ABOUT ME name: Amy bekendste accounts: Spottedleap/Cinderpaw. age: 13 RPG-ervaring: 2 jaar ongeveer. motivatie:Leaf was een van mijn ideën die ik kon gebruiken,echter had ik nog een ander idee.Leaf lijkt me dan ook geweldig om te bespelen,niet alleen omdat ze op een buitenbeentje lijkt die toch in héél veel goed is en veel respect krijgt,maar ook omdat ze een soort Tigerclaw lijkt. Maar Heron en Hidden zijn echt awesome,ze passen gewoon bij elkaar![/b] Words: 302 || Extra: Love little Leaf! || Tag:~ |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ vr 14 feb 2014 - 22:30 | |
| Ik heb eigenlijk een beetje het gevoel dat wel ( bijna?) iedereen klaar is met zijn/haar aanmeldingen. |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ za 15 feb 2014 - 8:11 | |
| Well, we hebben al gekozen, en normaal zou Tamar dit doen, maar ik wil jullie uit jullie leiden verlossen ;3 *kijkt onschuldig naar Tamar* Sawry x$
- We hebben gekozen voor:
- Drie kittens:
- Namelijk:
- Kitten één:
Barkkit
- Kitten twee:
Bitterkit
- Kitten drie:
Cornkit
Gefeliciteerd iedereen! Gelieve ook de kittens nog even te melden.
- Kittens die al meldden:
De kittens die al gemeld zijn (met het account zelf) worden doorstreept. Als je je kitten meld, zeg dan ook even of je als 1e, 2e of 3e geboren wilt worden. x Barkkit x Bitterkit x Cornkit
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ za 15 feb 2014 - 8:34 | |
| Hier is Bitter, kan ze eerstgeborene zijn? :3 o ja, ik wou d'r aanmelden, maar Shadowclan is gesloten voor kittens... |
|
| |
Daan 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ za 15 feb 2014 - 9:54 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ za 15 feb 2014 - 11:04 | |
| Jammer dat ik alweer niet gekozen ben :'c Misschien moet ik het maar opgeven, het is toch steeds weer verloren moeite... |
|
| |
Lis 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ za 15 feb 2014 - 11:06 | |
| Ik wil nog even zeggen dat alle aanmeldingen geweldig waren! We hebben puur gekeken naar de combinatie van karakter, uiterlijk en geslacht, zodat we geen 3 grijze katers hadden^^" ;D |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ za 15 feb 2014 - 11:49 | |
| No problem Li , ik zag je reactie te laat en had toen geen tijd meer, sorry ~
ShC is inderdaad gesloten voor kittens, maar dit geldt niet voor deze kittens. Ik had het bij Soof gemeld, en als je erbij vermeld wie de ouders zijn, wordt je gewoon toegelaten :] |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ za 15 feb 2014 - 18:20 | |
| Omg, deze zag ik echt even niet aankomen xD Ik maak hem zo aan ^^ Bedankt <'333 *happyyy* |
|
| |
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ za 15 feb 2014 - 18:57 | |
| Gefeliciteerd allemaal! Eigenlijk zag ik al wel aankomen dat ik niet zou worden gekozen XD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ wo 19 feb 2014 - 14:26 | |
| Als kleine Bark nu nog even kan aangemaakt worden...? ;3 |
|
| |
Daan 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] In Times of Trust ~ wo 19 feb 2014 - 14:40 | |
| |