It's just a little question about my mentor. [Everstar]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aurum
Member
It's just a little question about my mentor. [Everstar] DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 19:05

Snel trippelde de goudgekleurde kater door het kamp. Hij was onderweg naar het hol van Everstar, om haar iets te vragen over zijn mentor. Die had nmelijk amper nog iets gedaan voor zijn training, en dus moest hij een nieuwe krijgen. Natuurlijk wou de kater niet later warrior worden dan de rest, dat zou echt schaamtelijk zijn! Toen Goldenpaw vlak voor het hol van zijn leader stond hield hij halt. Hij dwong zijn gougdkleurde ogen vriendelijk en eerbiedig te gaan staan, en zijn mond boog weer om in die geoefende glimlach waar hij zo trots op was. "Everstar?", riep hij zachtjes naar binnen. Geen spoortje van zijn gebruikelijke trotste klank was te vinden in zijn stem.

~Hier is het topic dat ik beloofd had ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
It's just a little question about my mentor. [Everstar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 18:25

Everstar zat in haar den haar voorpoot te wassen. Het blauw was al heel vaag geworden en het viel nu tenminste niet meer zo op. Binnenkort zou het wel helemaal verdwenen zijn.
Haar maag was nog niet bepaald vol na de kleine muis die ze gegeten had, maar ze hield zichzelf tegen om niet nog iets te pakken. Er lag al niet zo veel en de ouden en jongen van de clan hadden het eten nu hard nodig. Als zij zwak zouden worden, zouden ze sneller ziektes als wit-, groen- en zelfs zwarthoest kunnen krijgen dan de warriors. En als één kat ziek werd, zouden er meer volgen. Dat kon Everstar niet laten gebeuren. "Everstar?", hoorde ze een zachte roep. Everstar liep naar de ingang van haar den en zag Goldenpaw staan. "Wat is er?" vroeg ze. Ze voelde iets van ongerustheid, al liet ze dat niet merken. Maar misschien was het ook wel niets ernstigs. De apprentice leek in ieder geval niet in paniek te zijn. Hij glimlachte alleen beleefd.

Aurum
Member
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 14:39

"Wat is er?", vroeg Everstar, die nu in de ingang van haar hol stond. Goldenpaw dwong zichzelf om een vriendelijke glimlach op te zetten, hoewel in zijn gouden ogen duidelijk te zien was hoeveel hij zich daaraan ergerde. "Ik wou u een vraagje stellen over mijn mentor..", zei hij. Bwegh, hij kon wel kotsen van die eerbiedige en vriendelijke toon! Waarom moest zij nu leader zijn? Hij zou dat veel beter doen! Deze gedachte sprak hij nooit luidop uit, maar was meestal wel te zien in zijn ogen. De staart van de gouden kater begon geïrriteerd heen en weer te zwaaien. Eigenlijk wou hij gewoon binnenlopen, zeggen wat er aan de hand was en weer weggaan. Geen onnodig vriendelijk gedoe en zo.

~Sorry, kort :3

Evergreen
Member
Floriske
2583
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 19:38

"Ik wou u een vraagje stellen over mijn mentor..", zei Goldenpaw. Zijn glimlach was vriendelijk en beleefd, maar zijn ogen zeiden iets heel anders. Het was wel duidelijk dat hij deze beleefdheid maar niets vond. Zelf had Everstar ook niet bijzonder veel op met beleefdheden, meestal kostten ze maar tijd, maar echt disrespect wilde ze natuurlijk ook niet hebben. Daarom besloot ze zich er maar niet aan te ergeren dat Goldenpaw niet gewoon meteen zei wat hij wilde zeggen. Hij leek zich er zelf echter meer aan te ergeren dan zij. Het gezwiep van zijn staart duidde op irritatie. "Namelijk...?" vroeg Everstar om de apprentice aan te sporen verder te gaan.

Aurum
Member
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitimewo 12 feb 2014 - 19:45

When you say it,
I won't listen.
When you ask it,
I won't speak.
When you whisper it,
I look at you and whisper back:
"I love you to."

~Bunny

"Namelijk?", vroeg Everstar hem. Goldenpaw richtte zijn ogen op haar, en keek recht in de hare. "Namelijk het feit dat we amper een training gehad hebben sinds de ceremonie, twee moons geleden.", antwoordde hij. Het eerste woord kwam geïrriteerder over dan hij zelf dacht, maar de rest was toch nog redelijk. "Daarom zou ik u willen vragen of ik geen nieuwe kan krijgen, zodat ik op z'n minst verder kan met mijn training.", vervolgde hij, alsof dat nog niet duidelijk was. Zijn staart stopte met zwaaien en hing nu maar futloos naar beneden. Nu wendde hij zijn blik af en wierp hij een blik achter haar schouder, in de leaders den. Ergens was hij wel benieuwd hoe het er daarbinnen uitzag. Maar als hij later zelf leader was, kwam hij dat wel te weten...

Evergreen
Member
Floriske
2583
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:15

"Namelijk het feit dat we amper een training gehad hebben sinds de ceremonie, twee moons geleden", antwoordde Goldenpaw. Vooral dat 'namelijk' klonk een beetje geïrriteerd. "Daarom zou ik u willen vragen of ik geen nieuwe kan krijgen, zodat ik op z'n minst verder kan met mijn training." Everstar knikte begrijpend. Cindertalon was zijn mentor, niet? Everstar herinnerde zich dat ze bij de vorige ceremonie ook al had zitten twijfelen of ze Goldenpaw geen nieuwe mentor moest geven. Ze had de warrior nog een betekenisvolle blik toegeworpen, maar blijkbaar had dat niet genoeg indruk gemaakt. Ze kon nu wel met hem gaan praten, maar eigenlijk vond ze dat hij zijn kansen een beetje verspeeld had. Een mentor hoorde geen aanmoediging nodig te hebben om zijn leerling te trainen. "Prima. Binnenkort zal ik weer een ceremonie geven, dan krijg je een nieuwe mentor toegewezen. Kijk in de tussentijd even of je bij iemand anders' training mee kan lopen, anders ga je achterlopen", miauwde ze, terwijl ze in gedachten al probeerde een andere mentor voor de gouden kat te verzinnen.

Aurum
Member
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:36

When you say it,
I won't listen.
When you ask it,
I won't speak.
When you whisper it,
I look at you and whisper back:
"I love you to."

~Bunny

"Prima. Binnenkort zal ik weer een ceremonie geven, dan krijg je een nieuwe mentor toegewezen. Kijk in de tussentijd even of je bij iemand anders' training mee kan lopen, anders ga je achterlopen", antwoordde Everstar. Goldenpaw knikte. Hij voelde dat dit gesprek nu afgelopen was. "Dan ga ik maar.. Jagen", antwoordde hij, waarna hij zich na nog een licht knikje omdraaide en richting de kampuitgang liep. Of hij echt zou gaan jagen was te betwijfelen, maar buiten het camp hoefde hij tenminste niet zo'n vriendelijk masker op te zetten.

~Ik denk nog een post met Ever en dat het topic dan uit is ^^ (tenzij je hem terugroept, waar ik geen bezwaar op heb ^^)

Evergreen
Member
Floriske
2583
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitimema 17 feb 2014 - 16:12

Goldenpaw knikte. "Dan ga ik maar.. Jagen", zei hij. Hij knikte opnieuw en liep weg. Everstar keek hem even na terwijl hij het kamp uit liep. Daarna gaf ze haar poot nog een paar likken en stond ze op. Zij moest ook maar weer gaan jagen. Ze verliet haar den en het kamp, haar oren gespitst in de hoop nog wat prooi te kunnen vinden.

{topic uit}

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: It's just a little question about my mentor. [Everstar]   It's just a little question about my mentor. [Everstar] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: