Never be the same - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Never be the same

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Dogdance
Member
Never be the same - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Never be the same   Never be the same - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 22:21

Zijn warmte was troostend en het deed haar goed. Ze sloot haar ogen lichtjes en drukte zich nog wat meer tegen hem aan. Voor het eerst sinds tijden omarmde ze deze warmte die ze altijd verfoeid en vermeden had. Ze kroop nog wat dichter tegen hem aan en sloot zichzelf voor de eerste maal echt in een knuffel met hem. Haar hart sloeg een paar slagen vlugger en het leek alsof deze in haar keel klopte. Maar ze vond het niet prettig. Het gevoel wat ze voor hem droeg, wat ze weg probeerde te stoppen al zo lang, het was nog niet weg. "Rustig maar," mompelde Silverfang troostend, zijn stem een sereen gedreun in haar oren. "Je hoeft niet weg. Niemand wil je weghebben en je wordt ook niet verbannen." Zijn toon was sussend en helder. Ze begroef haar gezicht alleen maar dieper in zijn pels, tot ze echt tegen hem aan gedrukt zat. "Hmmhmm.." Mompelde ze enkel zachtjes, "Het... Het is er zo benauwd.. en.. en jij was weg.. ik.. ik dacht.. ik dacht.. als ik.. als ik mezelf weer als.. vroeger ging gedragen.. dat.. dat jij me dan misschien weer zag staan.. en ik wilde.. ik wilde Thunderclan gewoon even uit.." Mompelde ze zachtjes, onderbroken door meerdere snikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Never be the same - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Never be the same   Never be the same - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 22:43

SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

De woorden kwamen er met horten en stoten uit, toch deden ze Silverfang's hart weer sneller slaan. Hij trok voorzichtig zijn kop terug en keek in haar diepblauwe kijkers, nog wel met zijn lichaam tegen de hare zodat hij niet de warmte zou verliezen die hij zo lang gemist had. Je kon de schuld in zijn ogen zien. Toch was er ook iets anders, iets dat hij voor een lange tijd niet gevoeld had. Hij voelde zich gelukkig, bijna compleet. Het gemis van Skyclan was lang niet zo sterk aanwezig als hij bij haar in de buurt was, ze wist de steen uit zijn borstkas te halen en die vervangen met een gevoel dat hij nog niet eerder gekend had. "Het spijt me dat ik weg was," zei hij. "Ik beloof je dat ik dat nooit meer zal doen. Niet zolang jij dat niet wilt." Hij trok zijn mondhoek omhoog in die bekende scheve glimlach. "En je mag zo vaak hier naar toe als je maar wilt. Zo lang je maar geen tripjes meer maakt naar onze buren, want daar zijn ze niet zo blij mee."

Deputy - 26  Moons - Starlake
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Never be the same   Never be the same - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 22:47

Zijn pels was zacht. Natuurlijk was elke pels zacht, maar die van hem leek zachter te zijn. Dat ze dat nog nooit opgemerkt had... Zijn geur was tevens bedwelmend, het liet haar hart sneller slaan. "Het spijt me dat ik weg was," zei hij. "Ik beloof je dat ik dat nooit meer zal doen. Niet zolang jij dat niet wilt." Zijn scheve glimlach lachte haar tegemoet en ze wist een eigen, ietwat waterige glimlach terug te schenken. Het was geen overmatig gelukkige glimlach, maar het was een glimlach. "En je mag zo vaak hier naar toe als je maar wilt. Zo lang je maar geen tripjes meer maakt naar onze buren, want daar zijn ze niet zo blij mee." Miauwde Silverfang vervolgens. Dogdance drukte zichzelf weer tegen hem aan. "De buren kunnen me m'n rug op.." Mompelde ze, toch met haar signatuur nukkigheid. Maar hierna hief ze haar kop, hem aankijkende in zijn lichte groene ogen. "Silver.. Silverfang..?" Murmelde ze zachtjes, "Ik.. ik houd van je.." Ze glimlachte voorzichtig, hoop glansde in haar ogen, nieuwsgierigheid of hij haar woorden zou beantwoorden, of hij.. of hij zich ook zo voelde. Dit werd al snel gevolgd door een lichte angst. Wat als hij haar gewoon als vriend zag.. Wat als hij haar niet zo zag zoals zij hem zag? Oh Starclan.. Liet dat niet zo zijn...
Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Never be the same   Never be the same - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 23:21

SILVERFANG

Ze drukte zich weer tegen hem aan en hij luisterde naar haar ademhaling, terwijl hij zachtjes grinnikte toen ze met haar standaard nukkigheid zei dat de buren haar rug op konden. Maar, hierna hief ze haar kop en keek ze hem recht in zijn ogen aan. 'Silver.. Silverfang..?' murmelde ze zachtjes. 'Ik.. ik houd van je..' Op dat moment begon zijn hart zo hart te bonken dat hij dacht dat hij er ieder moment mee ging stoppen. Hij was totaal niet meer in staat te bewegen, zelfs al had hij dat gewild. Het bloed racete door zijn aderen en maakte zijn huid zo warm dat hij zweerde dat hij begon te gloeien. Hij keek haar aan, naar haar hoopvolle ogen en prachtige glimlach die gesierd werd door het zachte licht van de zonsondergang. Zijn antwoord kwam als een fluistering, toch viel zijn stem perfect in de stilte van de omgeving. "Ik ook van jou." Hij boog zich met bewuste traagheid voorover en likte haar toen even teder over haar kop.  

Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Never be the same   Never be the same - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 23:34

Haar hart leek wel een gevangen vlinder toen hij naar voren boog en de bewuste woorden uitsprak. Snorrend wikkelde ze zich zover als dat kon om hem heen en gaf ze hem een langzame lik over zijn wang terug. Ze probeerde het warme gevoel in haar eigen maag te negeren en had het idee dat haar eigen hart gewoon hoorbaar voor Silverfang was, zo hard klopte deze in haar keel. Langzaam bevrijdde ze zich echter uit zijn greep en hierna liet ze haar staart over zijn flank gaan. Hierna wierp ze hem een veelbetekenende glimlach en gleed daarna de struiken in.

{This feels way, way, way too fcking awkward. ;-; }
Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Never be the same   Never be the same - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 23:59

SILVERFANG

Terwijl hij zijn kop nog even dieper in haar pels begroef om haar zoete geur in te ademen, luisterde hij naar haar hartslag, naar het snorrende geluid dat ze maakte toen ze hem een zachte lik terug gaf. Silverfang dacht niet dat hij zich ooit gelukkiger kon voelen dan dit. Op het moment was hier al waar hij wilde zijn.
Bij haar.

Dogdance maakte zich langzaam los uit zijn greep en Silverfang was bijna teleurgesteld wanneer hij haar lichaam niet meer tegen zich aan voelde leunen. Maar, toen las hij de intentie in haar ogen en het overweldigde hem. Het wekte meteen een reactie op. Silverfang voelde de hitte in zijn lichaam nog verder stijgen en haalde even gejaagd adem. Zijn bleekgroene ogen stonden plotseling onzeker, vragend. Hij aarzelde, niet op de normale manier, maar omdat hij niet meteen wilde toegeven aan puur instinct. Dogdance betekende meer voor hem dan dat. De kater glimlachte voorzichtig toen ze haar staart over zijn flank liet gaan, beantwoordde de veelbetekenende lach op haar gezicht die geen aarzeling leek te tonen, en liet toen langzaam zelf ook de twijfel van zijn gelaat wegzakken. Hij volgde haar zwijgend de beschutting van het struikgewas in.

{Topic ends here, because it's getting too awkward. xD}
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Never be the same   Never be the same - Pagina 2 Icon_minitime

Never be the same
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Starlake-
Ga naar: