Warm me up, mom! {Dawnbreak}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Islandbird
Member
Warm me up, mom! {Dawnbreak} DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Islandbird
BerichtOnderwerp: Warm me up, mom! {Dawnbreak}   Warm me up, mom! {Dawnbreak} Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 15:37

Toen ze vanochtend wakker was geworden, viel het de kleine kitten op dat het opvallend koud was. Daarom was ze opgestaan, om op onderzoek uit te gaan. Nu stond ze voor de uitgang van de nursery, te staren naar dat vreemde, witte spul dat het hele camp bedekte, als een warme winterdeken. In de verte zag ze enkele kittens spelen, het spul naar elkaar smijten. Dat wou ze ook proberen! Voorzichtig zette ze een pootje in de sneeuw. Oeh, dat was koud! Meteen hief ze haar pootje terug op, en rende ze naar haar moeder. "Koud!", piepte ze.

~Islandkit denkt dat Dawnbreak haar echte moeder is, aangezien ze nog klein was toen haar echte moeder wegging ^^

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnbreak
Member
Jamie~
56
Actief

CAT'S PROFILE
Dawnbreak
BerichtOnderwerp: Re: Warm me up, mom! {Dawnbreak}   Warm me up, mom! {Dawnbreak} Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 17:04

Dawnbreak lag rustig in haar nest van de Nursery, ze had ruimte overgehouden voor de twee hoopjes kittens. Ze waren al groter geworden, zoals iedere kitten deed. Al waren ze nog steeds klein. Zelf genoot ze er van om naar ze te kijken als ze speelde of met andere kittens bevriend werden. Deze ochtend was ze al wakker toen de grijze kitten ontwaakte. Zelf had ze de sneeuw buiten al gezien. Maar toen Islandkit naar buiten ging om het uit te testen hielt ze zich stil. Dit was de eerste Leaf-bare die ze mee maakte, dus ook de eerste keer sneeuw. Toen de kitten terug naar haar kwam rennen gaf ze de kitten een paar likken om haar weer wat op te warmen. 'En? Wat vind je van de sneeuw?' Sprak ze vriendelijk en warm.
Islandbird
Member
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Warm me up, mom! {Dawnbreak}   Warm me up, mom! {Dawnbreak} Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:09

"En? Wat vind je van de sneeuw?", vroeg haar moeder. Ze gaf Islandkit wat likken, waardoor ze weer opwarmde. Heette het zo? "Neeuw?", piepte ze vragend. Ze kon de "s" nog niet goed uitspreken, waardoor het grappig klonk. "Het is koud!", riep ze daarna, lichtelijk verontwaardigd. De grijze kit begon alweer te bibberen bij de gedachte. Ze snapte niet echt hoe andere kittens daar nu zo leuk in konden spelen..

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Warm me up, mom! {Dawnbreak}   Warm me up, mom! {Dawnbreak} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: