|
| {GZ} Do you wanna build a snowman? | |
| Babs 339
| |
| Onderwerp: {GZ} Do you wanna build a snowman? zo 2 feb 2014 - 14:09 | |
| Do you want to build a snowman? Come on, let's go and play! I never see you anymore Come out the door It's like you've gone away We used to be best buddies And now we're not I wish you would tell me why! Ik heb Frozen gekeken en ik ben helemaal verslaafd aan de liedjes. Dus ik moet er wat mee doen. Dus dat resulteert in topics zoals deze xD
Ik wil namelijk ook weer wat meer met Foxsong gaan doen, één van mijn favoriete karakters, maar ook eentje die nooit van heel erg veel activiteit genoten heeft in de RPG. En hier wil ik dus verandering in brengen.
Over Foxsong Foxsong is een vrolijke kater die overal wel muziek in kan vinden. Je kan hem vaak horen neuriën, op de grond horen tappen met zijn pootjes en dergelijke. Hij is een beetje sociaal onhandig, maar dat siert hem wel. Er is wel één ding wat hij nooit doet en dat is zingen. Dit weigert hij namelijk om te doen.
Wat zoek ik Foxsong had een hele goede vriend(in) in zijn jeugd, waarmee hij heel erg veel optrok. Ze deden zowat alles samen en Foxsong vond het ook heel erg leuk om voor diegene te zingen. Maar plotseling, ergens in de apprentice leeftijd, brak deze kat ineens al het contact met hem om een reden welke Foxsong nog steeds niet ontdekt heeft. Deze reden mag deze persoon zelf verzinnen. Foxsong zal nog steeds proberen contact met deze kat te krijgen. Of dit lukt, mag de aanmelder zelf verzinnen. :3
Aanmelding mag zowel een bestaande kat zijn als een nieuw aangemaakte. Een heel erg uitgebreide aanmelding hoeft ook niet, maar ik zou wel graag een idee krijgen wie de kat is die je aanmeldt. xD
Alvast bedankt <3 Do you want to build a snowman? It doesn't have to be a snowman...
Go away, Foxsong.
Okay, bye... |
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} Do you wanna build a snowman? zo 2 feb 2014 - 14:19 | |
| >General<
Name Hawkwind
Future Clans {Bloodclan}{Rogue}{Kittypet}
Rank Warrior
Future Ranks Deputy?-Leader?-Elder
Age 13 Moons
Gender She-cat.
Clan Riverclan
Parents: Cyber x died
Siblings Lola and a bro(beide rogue)
>Outside<
Fur White and light stripes
Eyes Amberkleurige ogen.
Nose and pawpads Lichtroze and a little bit black.
Build Sterke poes,veel spieren die zichtbaar zijn. Scherpe klauwen.
>Inside<
Caracter: Hawkwind groeide zoals andere loyale clankatten op. Toen ze de 3 moons had bereikt had haar moeder haar achter gelaten bij een andere moederkat. Zo groeide ze verder op. Ze had in haar apprentice tijd veel contact met Foxsong en vond hem stiekem wel leuk. Maar toen ze hoorde dat haar moeder met een Rogue ging en dood was kreeg ze het moeilijker. Alles werd te veel toen ze hoorden dat haar siblings ook rogue waren! Ze brak het contact met Foxsong en ging een andere weg op. Ze is er stil en kil van geworden en reageert snel fel.
>At Last< Setje:komt nog.
>Me and More<
Name:Amy Rpg ervaring: 2 jaar(ook buiten WC) Most famous account: Silencekit/Sniffingkit/Cinderpaw. Post Type:Hangt van mijn inspiratie af. Motivation: Het lijkt me awesome om Hawk te gebruiken. |
| | | Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Do you wanna build a snowman? zo 2 feb 2014 - 14:22 | |
| Hmm, ik denk dat Hawk een beetje te jong is, verder toch bedankt voor de aanmelding. ^-^ |
| | | Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Do you wanna build a snowman? zo 2 feb 2014 - 18:20 | |
| Yeahh, Babsieflapsie heeft Frozen gezien! |
| | | Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Do you wanna build a snowman? zo 2 feb 2014 - 19:16 | |
| ik ben ook verslaafd aan die liedjes hoor |
| | | Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Do you wanna build a snowman? zo 2 feb 2014 - 20:04 | |
| [Er is wel sprake van een leeftijdsverschil, maar kom, ik wil me toch wel graag aanmelden^^"]
Naam: Fairfaith Bijnamen: Fairy Leeftijd: 16 moons Geslacht: Vrouwelijk Clan: RiverClan
Familie: Fairfaith heeft één zusje, genaamd Magicpaw. Haar ouders noemen Fairydust en Lightningshade. [Non played characters] Verder heeft ze pleegkittens: Ploverkit, Pumpkinkit [Andere kunnen nog bijkomen *kijkt naar Bo*]
Karakter: Fairy is een erg aardige maar mysterieuze poes. Ze heeft niet zo erg veel gevoel voor humor, maar lacht vaak de hele dag door. Ze houdt ervan om te jagen en houdt van romantiek. Echter durft ze dat niet snel boven te halen.
Uiterlijk: Kijk maar gewoon even naar haar setje^^"
Idee: Mijn idee was dus dat ze Fox in de steek heeft gelaten toen haar zusje geboren werd. Ze was toen 10 moons oud en ging bijna warrior worden. Ze begon stilaan een crush te krijgen op de kater, maar moest haar concentreren op haar trainingen... Op een normale dag, kwam ze terug het camp in gewandeld na de training, en verschillende katten stonden verzameld op de open plek. Het was haar moeder, die dood was gevallen. Ze had een hartaanval gekregen en was ter plekke gestorven. Fairfaith ging heel beschermend doen tegenover Magickit, en nam dus afstand van Foxsong.
Mijn naam: Lis / Liese Leeftijd: 13 jaartjes Motivatie: Dit lijkt me gewoonweg geweldig om te doen! Meer heb ik daarover niet te zeggen xD |
| | | Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Do you wanna build a snowman? zo 2 feb 2014 - 22:38 | |
| Bedankt voor de aanmelding!
En mensen, probeer de Frozen spam een beetje down te houden. ;p |
| | | | Onderwerp: Re: {GZ} Do you wanna build a snowman? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |