|
| ~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: [AG~] zo 2 feb 2014 - 12:29 | |
| Hey Gast Ik heb besloten enkele accounts weg te geven aangezien ik toch weet dat er niks meer mee gaat gebeuren. Dit zullen aardig wat accouts zijn, en ik hoop dat ze allemaal een goed baasje krijgen, zoniet laat ik ze sterven ;D ThunderClan;Redberry:Met haar mag alles gedaan worden~ ShadowClan;RoachkitVoor de zoveelste keer, Roachkit. Ze was al een aantal keer bijna weggeven, maar nu wil ik haar echt weg. WindClan;HoneyblossomIk wil dat er helemaal niks mee gebeurt, behalve het karakter dan. Ze is de onbekende zus van Leafstorm en Spottedleaf en ik wil dat erg goed voor haar gezorgd wordt. GlacialvoiceMag veranderd worden~ De restDarkenedZit sinds kort niet meer in de BloodClan, vader van het laatste nestje van Darkblood IcoonGelieve zo weinig mogelijk aan te veranderen! Ze is een gemene poes, die een haat jegens mensen, BloodClan en de normale clans heeft ontwikkeld. Ze is erg op zichzelf en vermoord met liefde, al maakt ze eerst een praatje voor ze iemand vermoord of verwond of verleid ze deze. |
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 12:31 | |
| Awh! Roachkit en Honeyblossem zijn awesome! Ik kan echt niet kiezen XD |
| | | ~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 12:37 | |
| Voor Honey graag een voorbeeldpost~ |
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 13:00 | |
| Zal er een maken. - Voordbeeldpostje:
Honeyblossom lag lekker opgekruld in haar mosnest. Ze opende har ogen en stond op. Ze schudde met haar kopje om de slaap eruit te krijgen en geeuwde daarbij. Zodra ze zich uitgerekt had begon de poes de den uit te stappen,al de andere warrior's wetend te ontwijken. Ze knipperde even met haar groen/gelige ogen tegen het licht. Het camp leek nog rustig en de zon leek maar niet door de dikke wolken heen te breken. Een zucht verliet haar keel en lucht wolkjes kwamen mee. De poes merkte nu pas hoe koud het was en zette haar vacht op. 'Brr',mompelde de poes en rilde even. Ze zocht met haar ogen naar de prooistapel die niet bijgevuld leek. Ze stapte richting de uitgang van het camp.
|
| | | Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 13:07 | |
| Oh, ik heb nogal eens gezien dat je Honeyblossom misschien weg deed, en ik denk dat ik me toen ook aangemeld heb. Ik vind haar echt awesome, en ben dus aardig geïnteresseerd in 'r c: Zou je misschien wel wat uitleg kunnen geven over haar karakter, uiterlijk en geschiedenis? Dan kan ik meteen een voorbeeldpostje maken ;3 |
| | | ~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 13:16 | |
| - Even van mijn voorsteltopic gekopieerd xD:
Honeyblossom is als warrior zeer verlegen, en is bang dat er iets verkeerd aan haar is, zoals een bad hair day. Ze is ook bang om mensen aan te spreken, maar als ze het doet, is het meestal een erg gezellig gesprek. Ze heeft ook bijna geen commentaar op anderen, ze vindt haar eigen uiterlijk belangrijker, wat vaak een groot voordeel heeft. Ook zeur ze bijna nooit over een te kort aan voedsel, als ze vindt dat er te weinig prooi op de prooistapel ligt, gaat ze gewoon jagen. Ze vindt het erg gezellig om bij de queens te helpen en een praatje te maken, maar meestal is ze toch bezig in het territorium. In een gevecht is ze heel anders, ze zal een stuk feller zijn en doet er alles om om haar territorium te verdedigen. Tegen haar apprentice is ze niet zeer streng, en wilt zelf een goede band bouwen, alleen als het echt een lastpost is, is ze een Fishface poes, maar om haar zo te krijgen moet je wel heel wat doen. Als je vervelende dingen tegen haar zegt, zal ze gauw de Furball op je hebben. Ze zal zich dan ook niet gauw voor je opofferen, ze zal je alleen helpen als het om leven of dood gaat.
•Fur length: Short •Fur colour: White •Markings: A black spot on her forehead. •Tail length: Long •Eye colour: Yellow/Green •Nose colour: Light pink •Paw colour: Black •Nail length: Normal •Tooth length: Longer than average •Build: thinner than average
Honeyblossom is een dunne poes, met een mooie bouw. Ze heeft een korte, witte vacht, met een klein zwart vlekje op haar hoofd. Ze heeft geel/groene ogen, en een lange staart. Ze heeft een lichtroze neus, en zwarte pootkussentjes. Ze heeft nagels van een gemiddelde lengte en tanden, iets langer dan gemiddeld.
De kitten was als jongste van haar litter geboren, ze was groot en had een zusje. Ze had niet al te veel vrienden, maar wel een aantal hele goede, zoals haar zusje. Ze speelde vaak, maar toen ze net 4 moons was, glipte haar zusje ooit het kamp uit, ookal had Honeykit het verboden. Ze was nooit terug gekomen, en niemand weet waar ze was. Niemand had haar gevonden. Honeykit werd apprentice, kreeg de mentor Lifecry. Maar vol verdriet dat haar zusje er niet bij kon zijn. Ze deed al haar taken, en toen ze zes moons was, kregen haar ouders nog een nestje kittens. Ze had toen geen contact meer met haar ouders, ze dacht dat haar ouders nog een nestje wilde, omdat haar zusje was overleden, en zij niets meer voor hun betekende. Ze deed haar taken goed, maar na de training lag ze meestal gelijk in de apprentice den. Haar moeder was bevallen van een stel gezonde kittens, maar Honeypaw wilde niets weten. Maar drie moons later gingen haar ouders, en siblings eens het kamp uit, en het bleek dat ze waren vermoord door BloodClanners. Honeypaws hart werd toch wel verscheurd, en ze werd nog minder actief, buiten de apprenticetaken om. Na een paar lange manen was ze aardig herstelt van haar geestelijke wonden, maar ze was nog steeds zeer dun. Uiteindelijk was ze weer zichzelf, maar door de dingen die in haar apprenticetijd waren gebeurt, ging ze steeds opnieuw met zichzelf in de knoop zitten. Na een paar extra moons training wegens haar slechte inzet, wat haar mentor begreep, kreeg ze haar Warriornaam, Honeyblossom. Haar mentor beweerde dat ze die naam kreeg omdat ze vroeger als kitten zo lekker ruikte, en de naam blossom omdat ze heel wat had doorstaan, en toch herstelde, met wat karakter aanpassingen. Haar eerste warrior manen waren rustig, en naarmate ze ouder werd, werd ze weer iets normaler, en ze zat minder met zichzelf in de knoop.
Dit had ik zo bedacht en van mijn voorsteltopic gekopieerd xDD |
| | | x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 13:44 | |
| Sorry voor de dp ;_; Redberry is weg! |
| | | De Kat 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 16:05 | |
| Zou ik het karakter van Glacialvoice helemaal mogen omgooien? Zoja; dan zou ik haar graag willen hebben (; |
| | | Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 18:03 | |
| ik ben ook wel geïntresseerd in Honeyblossom. Ik ga zo snel mogelijk mijn voorbeeldpost maken |
| | | ღ 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 18:09 | |
| - Zachary schreef:
- Zou ik het karakter van Glacialvoice helemaal mogen omgooien? Zoja; dan zou ik haar graag willen hebben (;
Oké! Haar ww wordt deze week nog opgestuurd ;'D Wss vandaag. |
| | | Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 18:13 | |
| Voorbeeldpost voor Honeyblossom: - Spoiler:
Haar zware voeten verplaatsten zich voorzichtig op het gladde ijs dat weerkaatste in de zon. Elke pas die ze zette taste ze oplettend om zeker te zijn dat het niet zou breken. De felle zon voelde warm aan, en dat wilde dus zeggen dat het snel zou kunnen gaan smelten. Sluipend was de poes op weg naar een waterrat die aan de overkant van het stroompje aan wat bevroren gras zat te knagen. Het begon stilletjes te kraken onder haar poten, en geschrokken keek het prooi dier op. Daar ging haar prooi... Honeyblossom ging uit haar sluippositie en wandelde rustig terug naar de andere oever. Ze zou wel even gaan kijken of er nog prooi was op de prooistapel in het kamp. Met een zachte glimlach op haar gelaat draafde ze terug naar het WindClan kamp. Een bekende geur drong haar neusgaten binnen, het was een mede clankat die in haar richting kwam. Ze wind stond goed zo, waardoor de andere kat haar vast niet geroken had. Daar kwam de WindClanner al aangelopen. "Hallo", begroette ze de ander vriendelijk met een kort knikje. Het was koud, en de witte poes rilde toch wel een beetje.. Ze zette haar vrij korte vacht op om haar te beschermen tegen de koude.
't Is maar kort, maar je weet vast wel hoe ik post^^" ;D
|
| | | Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] zo 2 feb 2014 - 19:36 | |
| - voorbeeldpost:
Honeyblossom liep door het WinClan territory. Het was nog behoorlijk vroeg, maar de slanke poes kon niet meer slapen. Daarom had ze besloten maar even te gaan lopen. Haar poten leidden haar naar Outlook Rock. Ze ging hier wel eens heen om te zonnen, maar ja, in het donker ging dat natuurlijk niet. Ze keek vanaf de Outlook Rock omhoog naar de sterren hemel. Ze moest aan haar zusje denken, zou die tussen StarClan zijn, of zou ze ergens alleen rondzwerven. Tranen zwelden op in haar ogen toen ze daaraan dacht. Ze miste haar zusje nog steeds, dat zou ook niet veranderen. Honeyblossom wist, dat als haar zusje nog leefde, ze haar zou vinden. Ze keek weer omhoog naar de donkere hemel. Zonder er erg in te hebbem bleef ze naar de sterrenhemel staren tot het licht was. Ze merkte het pas toen een ijskoude windvlaag haar uit haar gedachte hielp. Langzaam begon ze terug naar het camp te lopen. |
|
| | | De Kat 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] di 4 feb 2014 - 18:40 | |
| - Leopardkit. schreef:
- Zachary schreef:
- Zou ik het karakter van Glacialvoice helemaal mogen omgooien? Zoja; dan zou ik haar graag willen hebben (;
Oké! Haar ww wordt deze week nog opgestuurd ;'D Wss vandaag. LaatJeej~! Ik zal m'n best doen om haar actief te houden <'3 |
| | | Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] di 4 feb 2014 - 18:43 | |
| Wanneer ga je kiezen voor Honeyblossom? c: |
| | | ~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] di 4 feb 2014 - 18:46 | |
| Ik ga vrijdag voor haar kiezen ;D |
| | | Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: [AG~] vr 14 feb 2014 - 15:31 | |
| Hoe zit het met Honeyblossom? xD |