| [GZ] Their time as warriors has ended | |
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 21:57 | |
| Helleuw, Ik heb besloten, gezien ik toch geen afscheid van ze kan nemen, twee van mijn warriors elders te laten worden. Maar ze zijn geen van beide oud genoeg om daarheen te verplaatsen dus grof gezegd ga ik ze verminken. Ik heb het dan over Thunderstrike (ThunderClan) en Bloodsmasher (WindClan)
Thunder Thunderstrike zal in een gevecht gewond raken aan zijn ogen en blind worden. Hij is niet het type om op te geven dus hij vecht door maar de klauwen van zijn tegenstander zullen uiteindelijk zijn beide ogen en een deel van zijn lichaam aan stukken scheuren.
Voor Thunderstrike heb ik 2 dingen nodig: - Zijn 'tegenstander' in het gevecht die hem verslaat en hem dus zwaar verwond en verblind. Ik zoek wel voor een echt goede tegenstander gezien Thunderstrike een grote kater is. - En natuurlijk degene die hem zwaar verwond vind en hem terugbrengt naar het kamp.
Blood Bloodsmasher is een al wat oudere warrior van de WindClan. Hij heeft een heel hoop warriors zien opgroeien en heeft het niet makkelijk gehad met het verlies van Hollystar, zijn geliefde. Hij zal alleen op patrouille gaan langs het Thunderpath. In een vlaag van verstandsverbijstering denkt hij daar zijn geliefde te zien lopen aan de overkant en trekt blindelings een sprint. Voor hij het doorheeft komt er een auto op hem af en moet hij wegspringen. Hij is een fractie te laat en word toch geraakt waardoor zijn rechterkant geraakt word en hij zijn rechterachterpoot afschuwelijk zwaar breekt. Hij zal zich nog naar de kant kunnen slepen maar daar uitgeput van zijn strijd instorten
Voor Bloodsmasher heb ik ook twee katten nodig: -Een kat die hem verwond vind en hem meesleept terug naar het kamp -Een kat die hem door zijn herstel heenhelpt en bij wie hij zijn verhaal kwijtkan en kan praten over hetgeen wat hem het warriorschap afnam.
En zo zullen mijn beide senior warriors bloederig hun plek innemen bij de elders. Voor de katten die ik nodig heb hoef ik geen grote aanmelding, alleen een naam, Clan, uiterlijk en karakter.
Gabs uit~ |
|
| |
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 21:59 | |
| Heb evt Lighting voor je als kat die Thunderstrike terug vind? She's a big girl & Slatebreath maybe die Bloodsmasher er doorheen helpt if you need them they're there c: |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 22:03 | |
| Jaytail die Thunderstrike vind? You know Jay :3 |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 22:03 | |
| Ik heb Snowdrop voor Thunder, die kat die hem terug vind ;3 En Voor Blood heb Ik Cranepaw of Flashkit die hem erdoor kan helpen. Ps; Flash is een echte luisteraar xD
Sow, ik hoop dat je er wat mee bent :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 22:16 | |
| k denk dat Jaytje zn oude mentor mag vinden lijkt me gwn bijna cute en ik neem gewoon alle hulp voor blood aan die er komt <3 |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 22:17 | |
| Ik heb Sparrowpaw die met Blood kan praten/steunen etc :] |
|
| |
62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 22:28 | |
| Yay :3 Roep me maar wanneer ik moet posten :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 22:30 | |
| Sparrow is ook welkom, hij zal toch een tijdje bij de Med Cats zitten xD
@Bo als ik iemand heb die hem aan reepjes trekt ga ik alles zsm in werking zetten xD |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 22:32 | |
| Ik wil met Tinypaw wel helpen om Blood er door heen te helpen! C: Laat maar, niet naar de clan gekeken.. T.T
Laatst aangepast door Tinypaw op za 1 feb 2014 - 23:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended za 1 feb 2014 - 23:15 | |
| Emmett wil Thunderstrike wel verwonden? |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended zo 2 feb 2014 - 9:21 | |
| [Joan, Blood is van WindClan, net als Tinypaw, dus da's zeker mogelijk^^"] Twilightmoon wil Blood er wel doorheen helpen? Of hem terug slepen naar het camp? Hij is erg gespierde en grote kater, en erg oprecht tegenover anderen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended zo 2 feb 2014 - 9:50 | |
| @Jo Het kan gewoon hoor ;p hij is van de Windclan
@willowpaw Heb je een kleine beschrijving voor me?
@Liese Mag ook allebei, vind het niet erg om hem veel hulp te laten krijgen |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended zo 2 feb 2014 - 10:25 | |
| Da's goed voor me, van Twilight ;3 |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended zo 2 feb 2014 - 11:19 | |
|
Name|| Emmett Age|| 24 Moons Gender|| Tom Clan|| Rogue
Inside|| Emmett is eigenlijk een erg vriendelijke en vrolijke kater die altijd wel in is voor een geintje. Hij gedraagt zich soms een beetje kinderlijk en is nooit echt serieus. Ook is hij een echte charmeur. Hij houd er van om anderen te plagen, maar hij is wel erg aardig. Wel heeft hij een groot probleem; hij heeft problemen met zijn zelfbeheersing. Dit heeft meerdere kanten. Hij kan zichzelf bijvoorbeeld erg slecht in de hand houden. Hij heeft last van woede-aanvallen, en laat zichzelf wel eens gaan als het draait om liefde.
Outside|| Emmett is een grote en sterke kater. Hij is een bruine tabby met een halflange vacht.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended zo 2 feb 2014 - 14:52 | |
| @Willow sounds good to me (:
ik ga dan aan de slag voor mijn twee mannekes |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended zo 2 feb 2014 - 16:07 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Their time as warriors has ended | |
| |
|
| |
|