| Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D | |
|
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D wo 2 feb 2011 - 7:18 | |
| Waz, gefeliciteerd^^, het zou hier echt minder leuk zijn zonder jou en je bent gewoon een superadmin. Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D wo 2 feb 2011 - 8:34 | |
| Me promised =D Here you are: Nightstream met een taart xP Er staat Happy Birthday maar dat is moelijk te lezen x3
~Fights destroy and~~broken hearts bleed.~~Revenge keeps me going~~blood is my need...~ ~ Nightcookies~ Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil, stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~ Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin
Lollipops are extremely tasty ~ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D wo 2 feb 2011 - 18:53 | |
| Mensen ik ben zoo blij met jullie <33 Thanks to everyone Haha Babs, Fireheart én mijn katten worden wel bij de taart weggehouden x'D Dat lijkt me verstandiger. OMG OMG OMG Nightieee Dat is gewoon Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
846
| |
| |
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D do 3 feb 2011 - 14:37 | |
| Hartelijk gefeliciteerd!!!!!! Wel een leuke dag ervan maken he ;D Leuke taartjes!!!!!!!! |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D do 3 feb 2011 - 18:17 | |
| Nouja, ik denk dat ik je dan ook moet feliciteren hea? VAN HARTE! |
|
| |
Rebecca 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D do 3 feb 2011 - 18:18 | |
| Asje Earthkit - Earthpaw- Earthclaw Other Accounts: - Leopardkit - Graveyard - Bramblepaw
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D do 10 feb 2011 - 22:23 | |
| Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe! Ik wens je een prachtig mooie awesome verjaardag toe!
Ik zweer dat ik morgen een iets voor je ga maken! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Alvast gefeliciteerd Wazziebeer!:D | |
| |
|
| |
|