| {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! | |
|
|
Babs 67
| |
| Onderwerp: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 11:10 | |
| Zoals jullie misschien al opgevallen is, is er een nieuwe verhaallijn in gang gezet in {Dit Topic}. Nu hebben wij deze verhaallijn nog niet geplaatst, omdat we de details nog uitwerken. Maar zodat jullie er alvast over na kunnen denken (En zodat wij reminders krijgen dat we eraan moeten werken x'D) hebben we een speculaties topic gemaakt. Hier kun je plaatsen wat je denkt wat de verhaallijn zal gaan doen en wat er zal gebeuren. Het is gewoon voor de lol, we zullen eens zien hoe voorspelbaar we zijn. C;
-Babs/Sabre |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:01 | |
| is het voor alle clans? -- Anyways, ik denk dat Firestar misschien gaat (hoe zeg je dat? scheiden?) Met Icestorm, misschien zoiets als het verhaal van Helena en Paris? (ze vertrekt met een ander, er breekt oorlog uit, blabla?)
|
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:04 | |
| Misschien gaat Firestar sterven? xD Nee, dat denk ik nu wel niet... Ik ben erg benieuwd, maar zou totaal niet kunnen zeggen wat voor een verhalenlijn het mogelijk zou kunnen worden... Het is best wel... mysterieus... Ik ga het topic van Sabrefang en Firestar zeker volgen, alle kleine aanwijzingen kunnen leiden tot een conclusie! ;D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:08 | |
| De verhaallijn is inderdaad voor alle clans ^^ |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:13 | |
| Ok ^^Ik denk in ieder geval dat er een paar katten sterven, misschien nog wel ene paar oorlogen, gevangenschappen van katten van andere clans? Moeilijk Xd |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:15 | |
| Het eerste wat er in me opkwam was een overstroming, maar dat kan wss niet in de winter :') |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:18 | |
| Misschien dat er ruzie komt tussen de Clans door de prooischaarste? I really don't know xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:20 | |
| - Aurypaw schreef:
- Het eerste wat er in me opkwam was een overstroming, maar dat kan wss niet in de winter :')
Zou wel kunnen als het opeens begint te dooien? niet? @Hidden; Oeh, zou kunnen! dat ze dan prooi beginnen stelen van anderen enzo? |
|
| |
San 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:25 | |
| Euhm, misschien iets van dat Firestar zich als Bluestar in de boeken begint te gedragen en dat alles misloopt ofzo? :') Of dat Sabrefang alle clanleaders tegen elkaar op gaat zetten?
ik weet het niet xD |
|
| |
17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 19:39 | |
| Sabrefang zal Firestar tegen de andere Clans opzetten? xD Weet het niet, maar het begint zegt al dat het een spannende verhaallijn zal worden. ^^ |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! vr 31 jan 2014 - 21:39 | |
| - Whitelion schreef:
- Aurypaw schreef:
- Het eerste wat er in me opkwam was een overstroming, maar dat kan wss niet in de winter :')
Zou wel kunnen als het opeens begint te dooien? niet?
@Hidden; Oeh, zou kunnen! dat ze dan prooi beginnen stelen van anderen enzo? Ja inderdaad, maar dan zouden ze de winter denk ik niet extra lang laten duren wel? ;o |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! za 1 feb 2014 - 12:27 | |
| Misschien dat Sabrefang de Clanleiders tegen elkaar op gaat zetten? Ik zou het verder echt niet weten x'D Echt mysterieus.. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! za 1 feb 2014 - 12:43 | |
| *Ziet dit nu pas* Man! Mysteries, I love it <3
Mijn idee is dat Sabrefang Firestar boos gaat maken op Starclan, dat Fire zijn vertrouwen daarin verliest, -spoiler weggehaald voor Bunny x'D- Alhoewel er ook wel iets voor te zeggen is voor wat de anderen zeggen… Mmmmm, lastig :'D
Laatst aangepast door Tallkit op zo 2 feb 2014 - 0:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! za 1 feb 2014 - 12:59 | |
| Ik denk dat Sabrefang net zo gaat doen als Mampleshade in Crookedstar's promise en doet alsof hij een starclan kat is om Firestar [En miss wat andere katten of leaders] probeert te beïnvloeden. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! za 1 feb 2014 - 13:47 | |
| kan niet tegen spoilers van boeken die die niet gelezen heeft ;( maar goed~ @Dawn; da's ook wel waar natuurlijk.. hmm.. Ik denk wel dat Fire er zowiezo een grote rol in gaat spelen. Misschine gaat hij op onderzoek uit omdat Sabre iets zegt dat hij zou moeten vinden, dat er daarna iemand anders thunder over neemt en de andere clans gaat aanvallen?
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! di 4 feb 2014 - 20:29 | |
| Saber probeerd volgens mij de clans tegen elkaar op te zetten^^ en volgens mij komt er nog een overstroming of zo :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! za 8 feb 2014 - 13:36 | |
| Ik verwacht sowieso dat er veel borderfights komen, dat katten sneller regels zullen breken door op andermans territorium te jagen, en vele, vele beschuldigingen. |
|
| |
Codey 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! za 8 feb 2014 - 17:29 | |
| Icestorm krijgt een epic ghost fight met Sabrefang |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! za 8 feb 2014 - 20:31 | |
| Hmm, het is moeilijk. Ik heb het idee dat Firestar al het vertrouwen zal gaan verliezen in zijn clangenoten en dierbaren door vaker naar Sabrefang toe te gaan en deze kater aan te zien voor een echte StarClan kat. Het is goed mogelijk dat Sabrefang ook de andere Clanleaders een bezoekje brengt in hun dromen en hen ook van dingen overtuigd, misschien over levende katten, misschien over dode. Het is moeilijk :') |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! di 8 apr 2014 - 16:54 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Speculaties} Nieuwe verhaallijn! | |
| |
|
| |
|