The Four Seasons [ S E A R C H ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 The Four Seasons [ S E A R C H ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Autumn
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Autumn
BerichtOnderwerp: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 18:32

Four Seasons
Winter, Spring, Summer and Autumn
Voordat ik Autumn überhaupt aanmaakte heb ik eerst iets bedacht, zodat ik haar eigenlijk wel actief zal moeten houden. Dit idee wil ik graag uitwerken en ik hoop dat er mensen zijn die hier interesse in zullen hebben! Laat ik er maar niet omheen draaien en meteen beginnen met het uitleggen van mijn idee.

Hier in dit topic ga ik opzoek naar de drie siblings van Autumn; Winter, Spring en Summer. Zoals je nu wel merkt zijn dit alle vier de seizoenen en het leek me leuk als de drie dan ook echt een beetje het uiterlijk hebben waaraan je kunt zien waarom ze naar dit seizoen zijn vernoemt. Daarbij zou ik het ook een pluspunt vinden als de karakters van deze drie kittens ook een beetje pasten bij het seizoen zelf; dit hoeft natuurlijk niet want karakters kun je natuurlijk niet zien na de geboorte, maar het zou wel een enorm pluspuntje zijn als je hieraan dacht! Ik had zelf al een klein ideetje, dat je van mijn part gewoon mag uitwerken in je eigen aanmelding, probeer er wel een origineel tintje aan toe te voegen, als dit lukt!

Winter » Winter is als eerste geboren in het nestje en daarbij ook de oudste van de vier. Hij heeft een sneeuwwitte vacht en ijsblauwe ogen. Qua karakter is hij erg kil, ijzig en soms zelfs een beetje emotieloos. Hij zal niet snel genade tonen, is een beetje dominant en dus ook een echte leider.

Spring » Spring is als tweede geboren en heeft een zandkleurige / rood met witte vacht en lichtgroene ogen. Ze is qua karakter erg energiek en vrolijk; iets wat nooit van haar af genomen kan worden. Ze zal nooit depressief of verdrietig zijn en altijd positief blijven, hoe slecht haar leven er ook aan toe zal zijn. De poes is daarnaast een beetje naïef, waardoor ze het slechte niet snel in anderen kan zien.

Summer » Summer is als derde geboren en heeft een vuurrode vacht en felgroene ogen. Ze is qua karakter een echte heethoofd en is dus snel op haar teentjes getrapt of kwaad. Wanneer ze beledigd is kan ze fel om de hoek komen en pijnlijke opmerkingen maken. Echter kan ze wel heel lief en aardig zijn, al moet niemand haar dwars zitten want ze wordt zelfs kwaad om de kleinste dingen.

Note » Ik zeg vaak hij of zij in de beschrijving, dit is echter hoe ík het zie en het maakt me echter niets uit als je het geslacht van iemand veranderd. Daarnaast zou ik willen dat niemand het uiterlijk veranderd zonder mijn toestemming, dus gelieve eerst even van te voren te vragen of je het mag veranderen als je het wilt veranderen! Karakters mogen altijd anders, al vind ik het wel leuk als je het een beetje op het seizoen die bij de naam hoort baseert.

Naast de drie siblings ga ik ook opzoek naar de ouders, omdat ik Autumn sowieso vanaf de geboorte wil spelen leek het me ook wel leuk om echte ouders te hebben die er ook echt voor hen zijn. Deze ouders hoeven niet bepaald verliefd op elkaar te zijn, dit mogen de spelers die gekozen worden zelf kiezen, maar moeten wel samen met de vier kittens in hetzelfde huis wonen. De karakters van deze katten mag je zelf beslissen, al zou ik graag willen dat het uiterlijk zo blijft in verband met de kittens zelf en dat ze ook een beetje op hun ouders moeten lijken. Indien je iets qua uiterlijk wilt veranderen, graag van te voren even vragen!

Solar » Solar is de vader van de vier en is een rode kater met groene ogen.

Lunar » Lunar is de moeder van de vier en is een zwart met witte poes met blauwe ogen.

Bedankt voor het lezen en ik hoop natuurlijk dat je je snel aanmeld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Searock
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Ruth x)
81
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .x 12 moons
Gender:
Rank:
Searock
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 19:02

Ik heb wel Interrese voor Winter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Autumn
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 19:37

Zou je misschien een aanmelding kunnen maken dan? Ik heb het karakter en uiterlijk heel beknopt opgeschreven en ik zou ook graag een motivatie erbij willen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Searock
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Ruth x)
81
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .x 12 moons
Gender:
Rank:
Searock
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 21:37

Winter

Name: Winter
Gender: Kater
Age: Unknow
Clan: Clanless
Parents: Solar & Lunar
Slibings: Summer, Autumn & Spring

Inside: Winter is erg kil, ijzig en soms zelfs een beetje emotieloos. Hij zal niet snel genade tonen, is een beetje dominant en dus ook een echte leider. Wel is hij erg nieuwsgierig naar de buiten wereld.
Outside: Hij heeft een sneeuwwitte vacht en ijsblauwe ogen.

Voorbeeldpost:
Motivatie: Well... Ik klikte toevallig op dit topic en ik vond Autumn al heel schattig. Ik ben beginnen lezen en ik vond het een leuke verhaallijn. Omdat ik niet alleen Searock wil hebben, maar ook afwisseling besloot ik me hierbij aan te melden. Ik was meteen verkocht voor Winter, zijn gedrag is zoals mijn kat (al is die iets ouder ^^). Ik vind Spring ook een heel leuk karakter. Ik heb ook een inspi-bom voor hem en daarom ook meteen een voorbeeldpost geschreven.

Ik wens iedereen heel veel succes xxx Ruth x'D

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 21:57

Hier komt denk ik een aanmelding voor Spring.
Ik neem aan dat het kittypets zijn?

Ik heb alvast het uiterlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Autumn
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 22:46

Snowdot :: Ja het zijn kittypets ^^'
Searock :: Bedankt voor je aanmelding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 8:22

*hier komt aanmelding voor winter*

een klein vraagje, is dit uiterlijk goed?
http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2010/180/0/0/004acf017e3f51238a36dbb393e98d36.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Autumn
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 11:50

Owlpaw :: Eigenlijk niet, want dat is een bicolor kat en de kleur wordt meestal wel wat donkerder, maar als hij later een plaatje heeft waarin hij sneeuwwit is, mag het van mij!

Mensen ik zoek nog steeds naar deze karakters! Please maak een aanmelding aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 12:54

Zou je voor Summer ook een grijzige poes mogen zijn met amber kleurige ogen? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Autumn
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 17:19

Ja dat mag ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 20:32





Summer
Do you feel the sumer breeze?




Name: Summer
Gender: Poes
Age: Unknow
Clan: Kittypet
Parents:
[Solar] Summer is een pappa’s kindje, ze neemt haar voorbeeld aan hem.
[Lunar] Ze houd veel van haar moeder al trekt ze haar vader toch wat voor.
Slibings:
[Winter] Waarschijnlijk zal het met hem het meest gaan botsen, misschien omdat de seizoenen tegenover elkaar staan samen met hun karakters. Maar tegenpolen trekken elkaar soms aan.
[Autumn] Met haar zus gaat het waarschijnlijk wel klikken, of ze blijven op neutrale grond.
[Spring] Dit word waarschijnlijk de slibling waar ze het meest mee omgaat, als het naïeve blijft, vooral als ze bij haar zin kan doordrijven.

Inside: Summer is een heethoofdige poes die niet snel over zich heen laat lopen, ze kan fel reageren en ze blijft ook lang boos op iemand. Bij haar is het zo dat als kan en zal tegen je worden gebruikt. Ondanks dat is ze heel warmhartig tegen haar vrienden en familie en ze zal ook voor je door het vuur gaan. Ze is dominant en drijft haar zin door, ze zal zich niet rond laten commanderen. Ook is ze dapper en geweldig in levendige verhalen vertellen.
Outside: Ze heeft een grijze vacht en warme amberkleurige ogen.
Setje:
Spoiler:

Voorbeeldpost:
Spoiler:
Motivatie: Summer heeft gewoon een leuk karakter en ik zie haar al helemaal in vreemde situaties komen met haar broers/zussen. Ook is het altijd fijn om familie te hebben voor je katten.



Laatst aangepast door Lone-one op za 15 feb 2014 - 20:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
NightShadow
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Anouk
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
NightShadow
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 20:52

Ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis ofzo maar het viel me op dat je bij Summer's aanmelding kater hebt gezet...
(Zag ik omdat ik misschien ook interesse had voor Summer maar me toch heb bedacht.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 20:56

Thanks, ik zal het even veranderen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Autumn
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 10:54

Bedankt voor jullie aanmeldingen! Zijn er nog mensen die zich willen aanmelden voor Summer of Winter?
Ook heb ik nog steeds iemand nodig voor Spring, Lunar en Solar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Autumn
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimema 17 feb 2014 - 7:41

Als er nog iemand is die zich voor Summer of Winter wilt aanmelden, zeg dat dan voor 20:00!
Anders ga ik kiezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainpaw,
StarClan
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Amy
69

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Rainpaw,
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 17:44

Ik wil me wel aanmelden voor Summer
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimedi 18 feb 2014 - 17:46

*hier komt een aanmelding voor Lunar*
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Autumn
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 13:17

Omdat er verder geen aanmeldingen zijn gekomen, wil ik graag aan Ruth en Jamie vragen of ze nog door willen gaan met Winter en Summer. Zo ja, dan zijn jullie geaccepteerd!

Bo || Zou je je aanmelding zo snel mogelijk willen aanmaken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
The Four Seasons [ S E A R C H ] DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitimedo 20 maa 2014 - 17:55

Naam kat: Solar
Rol: De vader
Leeftijd: 20 moons
Clan/rogue/Bloodclan/Kittypet: Kittypet
Karakter: Solar is een vrolijke en trouwe kater. Hij zal de katten waar hij om geeft goed beschermen, en nooit uit het oog verliezen. Hij is dus erg beschermend, wat sommige katten een probleem is. Hij is dol op kits, en spelen. Hij is ook dol op jagen, en wou dat hij een rogue was. Maar het belletje om zijn nek maakt ontsnappen onmogelijk.
Motivatie: Dit is een leuke search, ook al is hij oud. Het is een leuk idee, en ik wil wat meer katers gaan bespelen.
Jouw naam: Hannelore
Account waarop ik je kan bereiken: Spotnose
Extra: Deze search is al redelijk oud, gaat dit nog door?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The Four Seasons [ S E A R C H ]   The Four Seasons [ S E A R C H ] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Four Seasons [ S E A R C H ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: