| [Search] The wonder of Life ~ | |
|
|
Tamar 280
| |
| Onderwerp: [Search] The wonder of Life ~ di 28 jan 2014 - 19:14 | |
| The wonder of life ~Ik val maar meteen met de deur in huis: een tijd geleden zijn er kittens gekozen voor Aragon x Sketch. Onderhand is er hier één van geboren; Dinamo. Maar omdat Sacha (Aragon) en ik een tijdje niet zo bezig zijn geweest met het nestje zijn de kittens inactief geraakt en wij krijgen geen reactie meer van de spelers van de gekozen kittens. Mochten de spelers van de kittens dit alsnog zien, stuur Sacha of mij dan even een pm. Dus nu zoeken wij 2 siblings voor Dinamo (Liese). Hier wat info over de ouders: AragonKarakter; Aragon is een arrogante, trotse kater. Hij geeft meer om zichzelf dan om anderen, hij heeft het ook niet zo op andere katten en is liever alleen. Het is voor hem moeilijk om vrienden te maken vanwege zijn arrogantie. Toch heeft hij een zwak gevonden voor Sketch. Uiterlijk; Aragon heeft een lange, dikke, donker grijze vacht, met een grote witte pluk op zijn borst. Hij heeft amberkleurige ogen. SketchKarakter; Sketch is een wat lompe poes. Ze is erg recht door zee, en wordt soms nog wel eens voor een kater aangezien, vanwege haar gedrag. Ze kan erg spottend doen, en weet het meteen als ze iemand niet mag. Uiterlijk; Sketch is een langharige kat, met een dikke vacht. Haar vacht is ravenzwart, met een grijze rand om haar kop. Haar ogen zijn amberkleurig. Wat wij van de kittens vragen is dat de kleuren natuurlijk mogelijk moeten zijn, en dat het karakter wel een beetje lijkt op dat van de ouders. Het lijstje mogen jullie zelf maken, al moet dit er in ieder geval in staan: - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]RPG-Ervaring:[/b] [b]Motivatie:[/b]
Maak er een mooie aanmelding van ^^ |
|
| |
Acc Markt! 31 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ di 28 jan 2014 - 19:43 | |
| Hier is Dinamo trouwens! :'D Mag ik misschien een héééééél klein beetje mee beslissen over de nieuwe siblings van Dinamo? *kittyeyes* |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ di 28 jan 2014 - 19:48 | |
| - Dinamo schreef:
- Hier is Dinamo trouwens! :'D Mag ik misschien een héééééél klein beetje mee beslissen over de nieuwe siblings van Dinamo? *kittyeyes*
Maybe c: |
|
| |
Jara 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ di 28 jan 2014 - 19:58 | |
|
»General Name: Teemo {Thiee-mo}Age: Unborn Gender: Male Clan: Kittypet »Relationships Family:Sketch: Mother Aragon: Father Dinamo: Brother Friends:~ Enemies:~ Other cats:~ »Outside Fur colour: Dark black Fur structure: Medium length (word langer zodra hij ouder wordt) and furry Eye colour: Green with a little bit blue Paw pads: Front and back paws dark grey Nose colour: Black Build: Small and high on his feet Looks:Avatar: Onderschrift: »Inside SmartSelf-consciousHonestMachoTeemo is een echte kater-kater. Zelfs op jonge leeftijd weet hij heel goed dat hij een mannetje is, wilt zichzelf dan ook heel graag tonen. Het is dan ook echt een macho, die heel bewust is van zichzelf. Hij is slim, weet zijn charmens en uiterlijk dan ook op een goeie manier te gebruiken. Ook leert hij vrij snel, pikt dingen gemakkelijk op. Verder zal hij altijd eerlijk zijn, is hij heel betrouwbaar en echt een schatje. Teemo zal een heel erg mama's kindje worden en zal altijd alles doen om zijn moeder trots te maken. Dislikes: Other males (unless daddy, and my bro's), water, cold Likes: Family, she-cats, mummy, food Biggest dream: Ruling the whole house »Skills (hoe meer *, hoe beter hij er in is) Smart: **** Speed: *** Hunting: ** Strong: *** Defence: *** Social: **** »About me Naam: Jara Andere accounts: Asha, Camee, Darkclaw Leeftijd: 15, maart 16 ;d RPG ervaring: Ik ben begonnen op horsetycoon met kleine soort van RPG's, toen was ik ongeveer 10 jaar oud. Mijn echte eerste RPG forum was wolfstory, daar kwam ik als ongeveer 13 jarige. Ik doe het dus al eigenlijk best wel lang, haha ;p Hou ik hem actief?: Ik ga zeker mijn best doen! Ik zat er al een tijdje over te denken om weer een kater te maken en dit leek me een hele leuke kans, dus ga zeker proberen deze fellow actief te houden. ;3 Extra: Ik heb dyslectie, niet heel erg maar dacht dat het wel handig was om eventjes te laten weten.
Laatst aangepast door Asha op wo 29 jan 2014 - 16:42; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ di 28 jan 2014 - 20:14 | |
|
Algemeen ------------- Naam: Pumpkin Bijnamen: Pum, Kin, Pump, Pompoen (er mogen er altijd nieuwe verzonnen worden in de Rpg 8D) Leeftijd: Unborn ? Geslacht: Kater Leefwijze: Kittypet
Familie ------------- Moeder: Sketch Vader: Aragon Siblings: Dynamo, ?
Uiterlijk ------------- http://images6.fanpop.com/image/photos/32500000/Black-Cat-random-32500173-1280-1024.jpg
Innerlijk ------------- Een lieve kitten met een scherp randje. Als hij iemand niet leuk vind, zal 'ie dat goed genoeg weten. Hij is erg goed met woorden maar minder goed fysiek. hij houd van mensen en hij houd er ook erg van om vertroetelt te worden. (word waarschijnlijk dan nog verder uitgewerkt in de rpg ^^)
Over mij ------------- Naam: >D Bijnaam: Bunny Leeftijd: 13, dit jaar 14 Ervaring: ongeveer een half jaar (vanaf juni vorig jaar ben ik gestart Xd) Motivatie: Ik vind de ouders allebei awesome, en ik heb echt hard getwijfeld voor ik me zou aanmelden nu, maar ik heb het uiteindelijk toch gedaan. Het is maar een korte aanmelding, I know, maar volgens mij staat alle benodigde info erin ^^ Setje word gemaakt als ik gekozen word~
|
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ di 28 jan 2014 - 21:46 | |
| ~Hier komt een aanmelding zodra ik op de computer kan en mag.~
>General<
Name Skar(Combinatie van de namen Sketch & Aragon)
Future Clans {Bloodclan}{Rogue}{Kittypet}
Rank Kit
Future Ranks /
Age Unborn
Gender She-cat.
Clan I have a live be twoleg's
Parents: Skecht x Aragon
Siblings ????
>Outside<
Fur White and black with long hair.
Eyes Amberkleurige ogen.
Nose and pawpads Lichtroze and a little bit black.
Build Slank, klein en breed poesje,later zal ze sterke spieren hebben,langere vacht..
>Inside<
Caracter: Skar is een arrogante poesje die ook snel duidelijk maakt als ze iets of iemand niet moet. Ze is ook erg opschepperig naar andere toe,vooral naar buitenstaanders en clankatten. Ze is trots en egoïstisch en maakt niet snel vrienden. Ze valt niet snel voor een kat en doet graag mee met gevechten. Ze toont veel interesse in de Bloodclan verhalen en de rogue's.
>At Last< Setje:komt nog.
>Me and More<
Name:Amy Rpg ervaring: 2 jaar(ook buiten WC) Most famous account: Silencekit/Sniffingkit Post Type:Hangt van mijn inspiratie af. Motivation: Het lijkt me awesome om van zo'n gaaf koppeltje een kitten te spelen.
Laatst aangepast door Sniffingkit op wo 29 jan 2014 - 20:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jara 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ wo 29 jan 2014 - 14:10 | |
| Ik heb de naam van mijn aanvraagje veranderd, aangezien Ness helaas al in gebruik is. ;o |
|
| |
T A M A R 62 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ wo 29 jan 2014 - 15:20 | |
| Iedereen alvast bedankt voor alle aanmeldingen, leuk dat er nog steeds animo voor is c:
Jara@ Geen probleem ;] |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ wo 29 jan 2014 - 15:31 | |
| Zou een langharige witte kat kunnen? |
|
| |
Loïs 18 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Why do you want to know? 21 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ wo 29 jan 2014 - 17:00 | |
| General
Name: Chunk Gender: Tom-cat Clan: Kittypet ^^ Played by: Loïs Looks like
Fur colour: Grey tabby Fur lenght: Medium Eye colour: Light blue Paw pads: Black Nose colour: Black Build: Big and massive Setje: Inside
Loves: Playing, discovering Likes: Running, other cats Dislikes: Rain, thunder. Hates: Don't hate anything! Long describe: Chunk is een drukke maar aardige Tom-cat. Hij kan soms wat wild spelen (denk aan bijten, krabben ^^) maar is verder hartstikke oké als je een speelkameraadje nodig hebt. Hij is erg snel en houd dan ook erg van tikkertje. Skills
••••• is the most. Social: •••• Knowledge: •• Knowledge plants: • Fighting: •••• Hunting: ••• Running: ••••• Climbing: •••
Laatst aangepast door Darksong op do 30 jan 2014 - 16:15; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ wo 29 jan 2014 - 18:45 | |
| - Sniffingkit schreef:
- Zou een langharige witte kat kunnen?
Jup, dat is mogelijk c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ wo 29 jan 2014 - 18:46 | |
| Weet je wanneer de "deadline" is? (gewoon nieuwsgierig Xd) |
|
| |
Sacha 189 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ wo 29 jan 2014 - 19:29 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Weet je wanneer de "deadline" is? (gewoon nieuwsgierig Xd)
Nope, nog niet. Dat moet ik even met Tamar overleggen x'D |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ wo 29 jan 2014 - 20:33 | |
| |
|
| |
Loïs 18 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Why do you want to know? 21 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ do 30 jan 2014 - 8:25 | |
| Er komt nog een sheetje om mijn aanmelding als ik op de laptop zit, vanmiddag dus. |
|
| |
Nαтαѕנα 65 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ vr 31 jan 2014 - 14:38 | |
| |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ vr 31 jan 2014 - 17:21 | |
| Aangezien Dakota zich gemeld heeft, zullen het of in totaal 4 kittens worden, of er zal er maar 1 bij gekozen worden.
Jij kunt in ieder geval in het geboortetopic reageren Natas, wat mij betreft ;] |
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ za 1 feb 2014 - 14:45 | |
| okie, ik wacht vol spanning op de uitslag ^^
Niet de huiduitslag hoor XD |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ zo 2 feb 2014 - 21:01 | |
| En, na overleg, is de knoop doorgehakt!
Het derde kitten in het nestje zal zijn...
- Spoiler:
Teemo!
Gefeliciteerd Jara c:
|
|
| |
Nαтαѕנα 65 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Search] The wonder of Life ~ zo 2 feb 2014 - 21:13 | |
| |
|
| |