vanilladustღ

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

vanilladustღ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Vanillapaw
Member
vanilladustღ DPKsfdL
~
410
Actief

CAT'S PROFILE
Vanillapaw
BerichtOnderwerp: vanilladustღ   vanilladustღ Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 18:08

tag: you!
words: ###
notes: blahhh.

»General

»Name; Vanillapaw
»Future name(s); Vanilladust
»Meaning; Vanillestof
»Nicknames; Vani, Vanilla
»Prefix; Vanilla, omdat ze op haar linkerpoot een geelachtig vlekje heeft zitten, maar daar omheen is het bruin en het lijkt was op vanille.
»Suffix; Dust, want ze heeft de vachtkleur dat lijkt op bruingrijze stof. 
»Age; 7 moons
»Gender; Female
»Birthplace; In the WindClan camp.
»Religion; StarClan
»Conviction; Neutral
»Sexuality; Hetrosexual
»Quote; ~
»Owner; Chriss
»Pm to; Smokepaw / Vanillapaw

»Clan information

»Former clan; -
»Clan; WindClan
»Future Clan; -

»Leader; Everstar
»Deputy; Lionroar

»Lifestyle; Clancat
»Future lifestyle; Kittypet (?), BloodClan (?), Rogue (?)
»Former lifestyle; -

»Inside

Vanilla is een bescheiden poes, die niet zomaar iedereen in haar hart sluiten kan, maar ondanks dat altijd voor iedere WindClanner klaar zal staan. Ze is een echte doorzetter die niet graag haar pijn laat zien. Ze is alsnog een nieuwsgierige poes die wel klaar staat voor een avontuurtje, maar het liefst van alles speelt ze met haar vrienden. De poes voelt zich verder het meest thuis in grotere groepen, waar ze zich kan terugtrekken als ze dat wilt en zich weer kan laten zien als ze dat wilt. De poes heeft een haat jegens andere clans gecreeert, niet alleen voor de BloodClan, maar ook voor de RiverClan, de ThunderClan en de ShadowClan. Ze zal haar clan dus zo goed als mogelijk beschermen, maar tegelijk zal ze nooit de banden met haar vrienden verwaarlozen. Soms heeft ze soms haar melige momentjes, waar ze helemaal niet zo heel bescheiden lijkt, maar die momentjes heeft ze meestal alleen onder haar vrienden. Ze kan soms wat afwezig zijn, een beetje in dromenland maar dit komt meestal voor het slapen voor. De poes is geen vaste slapen, ze kan goed haar bed uit komen. Ze slaapt 's nachts wel meestal door, maar van te luide geluiden, zoals katten die in de den rond lopen of katten die door het kamp rond lopen, wordt ze al snel wakker van. De poes heeft soms wat problemen met in slaap komen, maar dit wordt meestal verholpen met eten voor het slapen en niet te lang blijven praten.

»Geschiedenis

De poes was geboren in een nestje van 3 kittens, Ladykit, Lakekit en zij, Vanillakit. Haar moeder was de enigszins populaire poes, Frostcherry. Zij en haar partner, Vanillakits vader, waren net uitelkaar, maar bleven goed bevriend. De kittens hadden dus gewoon een familie, zonder ruzieende ouders. Manenlang waren de drie kittens onafscheidelijk, ze speelde altijd in grote groepen kittens met elkaar en blij dat ze waren. Vrienden hadden ze genoeg, Vanilla was vooral de gene die de grootste mond van allemaal had en stiekem haalde ze veel kattekwaad uit. Maar al gauw werd ze getemd toen ze hoorde dat een kleine groep kittens, die allemaal haar vrienden waren, het kamp uit waren, inclusief haar broertje en zusje. Het was een groep van ongeveer 6 kittens, algauw wilde de jonge kitten vertrekken om de groep te zoeken en lol te maken. De kitten werd bij andere, bezorgde queens gezet en de reusachtige weilanden werden afgezocht, 3 kittens werden gevonden. Lakekit, Bugkit en Shadekit. Ladykit, Flamekit en Stormkit werden nog gezocht. Algauw werden de drie kittens die gevonden waren overgebracht naar verschillende queens die niet gingen zoeken, Lakekit bij haar. 's Avonds laat stuurde ze de laatste patrouille uit, in de hoop dat de kittens gevonden werden. Vanillakit kwam erachter dat de kittens meer wisten van de andere kittens, vooral door Lakekit en Bugkit. Allebei zeiden ze dat ze zoveel spijt hadden en dat ze hun vriendjes nooit meer konden zien. "Ladykit, ze-" mompelde Lakekit met tranen in zijn kleine, blauwe oogjes en Shadekit lag verslagen naast de vastberaden Vanillakit. "Ik ga morgen wel zoeken, ook al gaan jullie niet mee!" had de domme Vanillakit gezegd en ze zag dat de kittens duidelijk schrokken, ze hadden vast wat ergs gezien. Die avond kwam de patrouille terug, met een bloederig lichaampje, die van Stormkit. Hij hijgde vermoeid en jammerde hard. De kittens die bij Vanillakit zaten huilde zachtjes, van geluk en verdriet. Ze hadden één vriendje terug, al was de kans dat hij het niet overleefde. Stormkit werd snel naar de Den gebracht en Vanillakits vastberadenheid om haar vriendjes te zoeken werd steeds groter. Ze wist zeker dat haar vriendjes nog leefde, ze moest ze vinden voor ze echt stierven.
De volgende morgen ging ze vroeg weg, zelfs haar broertje had ze geen gedacht gezegd. Er stond een koude wind, de kans was minimaal dat de kittens, als ze nog leefde, de nacht overleefd hadden. Vanillakit wandelde, haar pootjes deden algauw pijn en ze wist niet waar ze zoeken moest. De zon stond steeds hoger en beestjes scharrelde over de bodem. Ook slangen. Vanilla had geen idee van de beesten, ze wist niet dat ze levens gevaarlijk waren. "Ladykit, Flamekit?!" riep ze, haar stem was alleen een klein piepje, bang was ze wel. De zon stond steeds hoger, de kitten van 4 manen wist niet goed waar ze was. Alleen dat ze niet dichtbij het kamp was. Na zo'n 1 uur lopen, kwam ze jammerende piepjes op het spoor, die ze goed volgde. Ze herkende de piepjes namelijk uit duizenden, die piepjes hoorde ze ook als ze bovenop Flamekit sprong en het gevecht won. "Flamekit?" vroeg ze en ze kreeg een zacht, hijgend antwoord. "Help me," klonk er zachtjes en Vanillakit stoof op het geluid af. Daar lagen ze, het zwarte lichaampje van Ladykit en het rodelichaampje van Flamekit, die duidelijk het minst verwond van iedereen was. "Ladykit, ze-" huilde Flamekit en Vanillakits oogjes vielen op het lichaam van de zwarte kitten. De kitten ademde heel langzaam, ze schokte een beetje. "Ladykit," langzaam kwamen ook de tranen in de ogen van de altijd zo stoere kitten. "Vanilla, ga weg met Flame..." mompelde ze en ze blies adem uit. Vanilla ging huilend zitten en de jonge kitten ademde steeds langzamer, maar leven deed ze nog. De zon stond steeds lager, de kitten ademde niet meer. Vanilla en Flame wisten, ze moesten gaan. Ze wandelde lang, maar het kamp konden ze nit bereiken. Alleen de geur van katten, die hier in de buurt was. Ze gingen roepen, tot de patrouille hen bereikte. Ze werden naar huis gebracht, hun warme thuis. De kittens werden snel naar de nursey gebracht, ze mochten tot ze apprentice waren de nursey niet uit. Dit had de jonge Vanillakit erg veranderd.

»Outside

De poes is een brede, lomp gebouwde poes. Ze is een gemiddelde maat en heeft veel spieren. Ze heeft lange poten, een lange staart en een klein, niet ondermaats, kopje. Haar vast is kort, maar erg pluizig wat altijd zo zal blijven en valt dus aardig op. Haar vacht is bruin, niet licht en niet donker en heeft verschillende, dunne donkerbruine tot zwarte strepen. Haar ene pootje is geelachtig, het heeft de kleur van de bladeren van een vanillebloem. Aan het andere pootje zitten maar twee nagels, de rest miste al bij de geboorte. Deze nageltjes groeien wel, maar zijn erg zwak en broos dus breken al snel weer af. Aan dit pootje is de vacht ook wat langer dan bij de andere pootjes, maar veel verschil zie je niet. De poes heeft gifgroene, doordringende ogen die altijd een kalme, koude blik uitstraalde. Haar neus is zwartachtig en haar pootkussentjes ook. Ze heeft een witte kin en een wit staartpuntje.

Apprentice:

Warrior:

»Skills

Fysiek
Zicht: ●●●○○○
Ze kan zo goed zien als de gemiddelde kat, haar groene ogen zijn in goede staat en staan niet te ver, niet te dichtbij elkaar.
Reuk: ●●●●○○
De poes kan iets beter dan de gemiddelde kat ruiken, ze neemt alles snel op en kan goed geuren uit elkaar houden.
Gehoor: ●●●○○○
De poes kan gemiddeld goed horen, haar oren staan wat naar beneden gebogen, maar het is niet extreem zichtbaar.
Snelheid: ●●○○○○
Haar nagels zijn erg kort en broos, waardoor ze niet erg snel goede snelheid kan maken en als ze eenmaal snel gaat moet ze uitkijken dat haar nageltjes niet scheuren. Het zou lang duren voor haar nagels echt sterk zijn, dus als ze apprentice is moet ze goed uitkijken met lopen.
Behendigheid: ●●●●○○
De poes kan zich goed bewegen en hoeft bijna nooit uit te kijken met korte bochtjes. Ze kan zich razend snel omdraaien.
Doorzettingsvermogen: ●●●●●○
De poes zal altijd doorzetten, ze zal niet snel opgeven. Dit zal haar erg goed helpen met lastige tijden.

Mentaal
Kennis van kruiden: ●●●○○○
De poes heeft nu nog weinig kennis van kruiden, ze kent wel een aantal kruiden en zaadjes, maar in de loop der tijd zal ze meer moeten leren.
Kennis van natuur: ●●●○○○
De poes weet gewoon evenveel als de gemiddelde kat van de natuur, bijvoorbeeld over prooien en over seizoenen.
Kennis van het territorium: ●●○○○○
De poes weet alleen van verhalen van andere katten hoe het territorium eruit ziet en van haar avontuur in het territorium. Ze is weinig het territorium in geweest.
Sociaal binnen de Clan: ●●●●○○
Vanilla heeft genoeg vrienden in de clan en heeft totaal geen angst om met andere, onbekende uit de clan te praten. Toch heeft ze een vast aantal vrienden die ze nooit in de steek zou laten.
Sociaal buiten de Clan: ●●○○○○
Ze is wel wat vijandig tegenover andere katten, vooral om haar angst te verbergen. Al is de kat vriendelijk, ze zal deze nog niet tot nooit vertrouwen, maar blijft normaal doen.
Omgang met kittens: ●●●○○○
De poes houdt wel van kittens, ze kan er goed mee omgaan en kan erg rustig blijven.
Gedult: ●●●○○○
Vanillapaw kan erg rustig blijven onder veel omstandigheden, maar als ze ergens geirriteerd van raakt, loopt ze liever weg.
Gevoeligheid: ●●○○○○
Ze heeft veel meegemaakt, vroeger was ze al hard maar nu is ze nog harder en kan ze zich onder veel momenten, ook gevoelige of verdrietige momenten gedeisd houden. Ze is niet ongevoelig tegenover andere katten.

»Relationships

vanilladustღ Bulletblack ~ Uncertainty
vanilladustღ Bulletgreen ~ Acquaintance/To be respected
vanilladustღ Bulletblue ~ Friend
vanilladustღ Bulletblue vanilladustღ Bulletblue~ Good friend
vanilladustღ Bulletyellow~ Crush
vanilladustღ Bulletwhite ~ Family
vanilladustღ Bulletpink ~ Love
vanilladustღ Bulletorange~ Mate
vanilladustღ Bulletred~ Discomfort/Dislike/Fear
vanilladustღ Bulletredvanilladustღ Bulletred~ Hate
vanilladustღ Bulletpurple ~ Student/Mentor
[Babs]

Mom-Frostcherry(npc)
vanilladustღ Bulletwhite|vanilladustღ Bulletblue|vanilladustღ Bulletgreen
Ik weet, je was boos op me om wat ik gedaan had. Maar toch hield je van me, toch was je trots op me omdat ik voor me zusje opkwam.

Dad-Icebreak(npc)
vanilladustღ Bulletwhite|vanilladustღ Bulletgreen|vanilladustღ Bulletred
Pap, ik heb weinig met je gedaan, je was er niet voor me en ik heb je misschien 3 keer gezien. Ik ben nu best boos voor je, maar het ergste is weet, dat het je niets boeit.

Sister-Ladykit(npc)
vanilladustღ Bulletwhite|vanilladustღ Bulletbluevanilladustღ Bulletblue
Ik mis je zo erg, waarom moest jij nou gaan, waarom jij?! We speelde altijd samen, we zeiden alles tegen elkaar.

Brother-Lakekit
vanilladustღ Bulletwhite|vanilladustღ Bulletbluevanilladustღ Bulletblue
Mijn broertje! Je bent een van mijn beste vrienden en we vertellen altijd alles tegen elkaar. Al hebben we soms zo onze ups en downs, ik kan altijd op je rekenen!

Friend-Bugkit(npc)
vanilladustღ Bulletblue
Vriend! Gelukkig kwam je terug, want ons groepje zonder jou, onmisbaar. We spelen vaak.

Bestfriend-Flamekit(npc)
vanilladustღ Bulletbluevanilladustღ Bulletblue
Je bent mijn allerbeste vriendinnetje! Vooral toen ik je vond, toen waren we close geworden. Nu zal ik voor altijd je vriendin blijven en je altijd steunen. Gelukkig kunnen we ooit samen gaan trainen, Stormkit zal misschien elder worden...

Friend-Stormkit(npc)
vanilladustღ Bulletblue
Een van mijn vrienden, al zijn we niet zo goed bevriend als de rest van de groep. Toch, we zijn vrienden, al vind ik je een beetje bazig en eng met spelen, je bent veel sterker dan mij...

Unknow/Friend-Timberpaw
vanilladustღ Bulletblue|vanilladustღ Bulletblack
Ik ken je niet heel erg goed, ik heb je één keer gezien. Je lag er zo zielig bij en toen werd het ineens gezellig. Ik denk dat ik je een vriend kan noemen, maar ik kan niet oordelen over wat jij vindt.

Unknow/Friend-Streampaw
vanilladustღ Bulletblue|vanilladustღ Bulletblack|vanilladustღ Bulletred
Ik vind je een aardige kater, al schaamde ik me wel erg. Het is niet jou schuld, ik hoop dat we ooit betere vrienden worden.

Unknow-Silhouettepaw
vanilladustღ Bulletblack
Ik ken je niet erg goed en je was niet erg gezellig. Het was dan ook avond, misschien kan ik je ooit beter leren kennen.

{EEN RELATIE WORDT VERANDERD ALS ER MEER DAN 5 REACTIES OP HET TOPIC ZIJN OF ALS HET TOPIC INACTIEF IS}

Mom: Frostcherry
Dad: Icebreak
Siblings: Lakekit & Ladykit
Other family: Unknow

»Other information

Active topics;
-https://www.warriorcatsnl.com/t15043-timberpaw-just-one-little-lake-beside-me
-https://www.warriorcatsnl.com/t15199-frosteh-when-the-sun-goes-down
-https://www.warriorcatsnl.com/t15036-two-steps-in-the-right-direction-streampaw

Inactive topics;
-https://www.warriorcatsnl.com/t15041-silhouettepaw-i-think-you-re-not-afraid-in-the-dark

Finished topics;
-

Awards;
-vanilladustღ 2who3nt|vanilladustღ 14igd44

♥ thanks
Terug naar boven Ga naar beneden

vanilladustღ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: