Lucky Day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Lucky Day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Duskcloud
StarClan
Lucky Day DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 14:29



Rustig wandelde de donker gestreepte poes het kamp binnen. In haar bek droeg ze een waterrat, die redelijk dik was voor leaf-fall. Duskcloud was trots op haar vangst aangezien jagen niet haar sterkste punt was. Het was zeker wel belangrijk als in de winter de rivier dichtvroor, maar ze hield het liever bij vissen, want daar was ze tenminste wel goed in. Het was gewoon toeval geweest dat de rat recht in haar klauwen was gelopen toen ze op weg was naar het kamp, maar dat kon haar helemaal niets schelen. Nonchalant legde ze haar prooi op de prooistapel en koos voor haarzelf een kleine vis uit, want het was nog vroeg en ze nog niet zoveel honger. Ze zocht een rustig plekje uit aan de rand van het kamp en ging daar zitten waarna ze een hap van de vis nam.

OOC; Eerste post voor Islandkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Lucky Day DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 14:45





Vanuit haar favoriete plekje in de nursery kon ze goed zien wat er in het camp gebeurde. Zo zag ze nu ook een poes het camp binnenwandelen met een waterrat uit haar bekje hangend. Met groote oogjes keek ze ernaar. Meestal kwamen katten alleen terug met vis, dit was de eerste keer dat ze iemand had gezien met iets anders. De grijze kitten zag hoe de poes de prooi op de stapel legde en voor zichzelf een visje uitkoos. Daarna ging ze ergens zitten en begon ze te eten. Islandkit stond recht en ging op de poes af. "Hi!", piepte ze vrolijk, waarna ze nieuwsgierig bij de poes bleef zitten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lucky Day DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 16:17


De donkere poes keek verrast op toen ze de grijze kit op zich af zag lopen. "Hi!" Piepte de kit vrolijk. “Hallo.” Begroette Duskcloud de kit met een glimlach. Vroeger had ze echt niet geweten hoe ze zich bij kits in de buurt moest gedragen, maar na zes maanden in de nursery te hebben gelegen kon ze beter met kits omgaan dan met volwassen katten. “Wat doe jij zo ver weg van de nursery?” Vroeg ze plagend. "Ben je nog niet te klein om op je eentje al het kamp in te mogen?" Voegde ze er zogenaamd verontwaardigd aan toe. Grijnzend nam ze nog een hap van de prooi waarna ze de kit nog eens bestudeerde. Ze had de kit wel eens eerder gezien, maar ze kon er geen naam bij plaatsen. “Ik heet trouwens Duskcloud.” Stelde ze zich voor. “Wie ben jij?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Lucky Day DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 18:57





"Wat doe jij zo ver weg van de nursery?", vroeg de poes plagend. Nog altijd lachend keek Islandkit haar schuin aan. Wat bedoelde ze? De nursery was toch maar ene paar pootstappen verder? "Ben je nog niet te klein om op je eentje al het camp in te mogen?", vroeg ze daarna plagend. "Hoezo? Ik ben toch niet alleen? Jij bent bij me!", antwoordde ze, waarna ze een twinkelend lachje liet horen. Haar blauwe oogjes keken de poes aan toen die nog een hap van de vis nam. "Ik heet trouwens Duskcloud.", stelde ze zich voor. Vriendelijk keek de kleine, grijze kitten haar aan. "Hallo Dukcloud!" Ze kon de s nog niet uitspreken, waardoor het leek alsof ze "duckcloud" zei. "Wie ben jij?" "Ik ben Islandkit!", antwoordde ze. Islandkit hield haar kopje even scheef, alsof ze even nadacht. "Wat had je bij je toen je binnenkwam?", vroeg ze daarna op een nieuwsgierig toontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lucky Day DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimema 27 jan 2014 - 22:28

"Hoezo? Ik ben toch niet alleen? Jij bent bij me!" Duskcloud moest lachen om de bijdehandse opmerking van de kit, en besefte dat het lang geleden was dat ze ergens om had gelachen. Stiekem miste ze de nursery meer dan ze wilde toegeven. "Hallo Dukcloud!" Riep de kit nadat ze zich had voorgesteld. Duskcloud kon het niet helpen dat ze weer moest lachen. "Ik ben Islandkit!" Vertelde de kit. Ze knikte. “Aangenaam, Islandkit.” Zei ze met een knikje. Tevreden nam Duskcloud nog een hapje van haar prooi voordat ze weer naar Islandkit keek. "Wat had je bij je toen je binnenkwam?" Vroeg de grijze kit nieuwsgierig. Duskcloud keek haar plagerig aan. “Dat zijn eigenlijk Warriorzaken, maar voor deze ene keer zal ik je het vertellen.” Vertelde ze. “Dat was een waterrat die ik had gevangen toen ik op jacht was, en die heb ik nu op de prooistapel gelegd zodat de clan ervan kan eten.” Legde ze uit. Ze at zelf nooit prooi die ze zelf gevangen had. Ze jaagde voor haar clan en niet voor haarzelf, en ze was van mening dat een kat nooit te jong was om dat te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Lucky Day DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:36





"Dat zijn eigenlijk warriorzaken, maar voor deze ene keer zal ik het je vertellen", zei Duskcloud haar. Met volle aandacht keek Islandkit de poes aan. “Dat was een waterrat die ik had gevangen toen ik op jacht was, en die heb ik nu op de prooistapel gelegd zodat de clan ervan kan eten.” Cool! Als zei later warrior was, dan ging ze ook iets vangen! Maar.. "Wat is die wate-at?, vroeg ze. Ook nu klonk het grappig omdat ze de "r" vergeten was. Maar dat was omdat ze dat woord nog nooit eerder gehoord had, en dus niet wist hoe ze het moest uitspreken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lucky Day DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 22:03

"Wat is die wate-at?, Vroeg Islandkit. Duskcloud keek haar glimlachend aan. “Dat is een soort grote muis.” Zei ze. “Ze maken hun holen in de rivieroever dus de warriors komen ze vaak tegen als ze gaan vissen.” Legde ze met een grijns uit aangezien ze zelf ook van plan was geweest te gaan vissen. Geamuseerd keek ze nog eens naar de kit en voelde een plostelinge steek van verlangen naar haar oude leventje als queen. Het luieren en niks doen miste ze totaal niet, maar haar pleegkits wel. Ze miste het gevoel dat iemand iets om haar gaf en haar echt nodig had, maar ze duwde de gedachte weg. Ze wisten nu dat ze hun moeder niet was en zij was weer een warrior. Alles was zoals het moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Lucky Day DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 20:14





“Dat is een soort grote muis. Ze maken hun holen in de rivieroever dus de warriors komen ze vaak tegen als ze gaan vissen.”, legde de warrior uit. Islandkit keek haar met grote ogen aan. "Cool!", riep ze enthousiast. "Later wil ik ook een waterrat vangen!" Dit keer sprak ze het wel goed uit. Later zou ze een goede warrior zijn, die goede dingen deed! Je kon niet zeggen dat Isladnkit helemaal gene ambitie had, maar eerlijk? Ze wou geen Leader worden. Ze kreeg er de kriebels van dat je dan negen levens had. Stel je voor, negen! Deputy zou ze wel nog zien zitten. medicine cat dan weer niet, die waren wel heel cool, maar niet echt om zelf te zijn. Zij wou de clan kunnen redden uit noodsituaties, eer krijgen!

Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lucky Day DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 18:35


"Cool!" Riep Islandkit. "Later wil ik ook een waterrat vangen!" Duskcloud glimlachte. De kit zou er later nog wel achter komen hoe verrekt moeilijk was om zo'n beest te vangen. Zij hield het zelf liever gewoon bij vissen. “Dan moet je nog hard trainen.” Zei ze. “En later heel erg goed naar je mentor luisteren en nooit denken dat je het beter weet, want anders duurt het nog langer voordat je eindelijk een warrior bent.” Zei ze bloedserieus. Iets wat nog erger was dan een betweter was een betweterige apprentice, en het kon nooit kwaad om het een toekomstige mentor wat makkelijker te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Lucky Day DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 18:55





“Dan moet je nog hard trainen.”, antwoordde Duskcloud. “En later heel erg goed naar je mentor luisteren en nooit denken dat je het beter weet, want anders duurt het nog langer voordat je eindelijk een warrior bent.” Een beetje verbaasd keek Islandkit haar aan. "Maar de warrior' weten toch alle'? Waarom zou ik dan denken dat ik het beter weet?", vroeg ze met wijdopen oogjes. Niemand kon toch denken dat ze iets beter wisten dan de alleswetende mentors?

~Sorry, kort Xd~
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskcloud
StarClan
Lucky Day DPKsfdL
Endria
342
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm ageless now
Gender:
Rank:
Duskcloud
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 22:55


Islandkit keek haar een beetje verbaasd aan. "Maar de warrior' weten toch alle'? Waarom zou ik dan denken dat ik het beter weet?" Vroeg ze. Duskcloud grijnsde,  ze zou er later wel anders over denken. “Onthoud dat maar goed.” Zei ze met een glimlach. “Want er zijn genoeg apprentice's die denken dat ze alles beter vinden.” Ze vond het leuk dat kits nog zoveel respect hadden voor warriors, want als ze een tijdje apprentice waren ze het grootste deel van dat respect alweer vergeten. Ze was blij dat Skewpaw nog steeds veel respect voor haar had, maar haar schele apprentice was dan ook wel heel erg onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Lucky Day DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitimema 10 feb 2014 - 16:12





“Onthoud dat maar goed.”, antwoordde Duskcloud. "Oké!", piepte de grijze kitten vrolijk terug. “Want er zijn genoeg apprentice's die denken dat ze alles beter vinden.” Wat raar! "Wat een domme apprenti'es!", glimlachte ze naar haar. Waarom was ze zelf nu geen apprentice? Dat zou zo leuk zijn! Dan kon ze eindelijk het camp uit, op verkenning, dingen leren! Vrolijk sprong Islandkit recht en begon ze op en neer te huppen. Nu had ze genoeg stilgezeten. Niet dat ze het veel langer had kunnen volhouden, hoor. "Heb jij een apprenti'e?", vroeg ze aan de grijze poes.

~Sorry, flut Xd

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucky Day   Lucky Day Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucky Day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: