How's the prey running? (Snowynight)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thrushdive
StarClan
How's the prey running? (Snowynight) DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 21:12

Een koude rilling gleed door zijn ruggen graat heen. Het temperatuur was de laatste tijd flink vaan het dalen, en hij merkte dat zijn wintervacht ook weer terug begon te komen. Maar dat hield niet weg dat hij kou kon voelen. Het waaide redelijk hard, en het was pas gestopt met regenen, zijn vacht was dus ook nog steeds vochtig. Hij fixeerde zijn blik op een muis die tussen de bladeren door scharrelde. Prooi werd steeds schaarser, dus deze ene muis was belangrijk. Hij zakte door zijn poten heen en sloop in de richting van de muis, tot hij dicht genoeg was om toe te slaan. Hij sprong, en greep de muis vast met beide poten. Zijn nagels staken in de huid van de muis, hij boog zijn kop, en voelde het botje van het nekje kraken. De muis bengelde roerloos in zijn bek, en door de geur van muis, rook hij de aanwezigheid van een andere kat dus niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 22:07

Snowynight zette haar pootjes voorzichtig neer. Af en toe trok er nog een lichte schok door haar lichaam heen in de vorm van een pijnscheut, maar lopen ging alweer. Ook Snowy zelf zag er wat beter uit. Haar pels glansde weer en haar ogen stonden weer wat helderder, minder alsof ze achterna gezeten werd door iets onzichtbaars. De geur van Thrushdive dreef haar neusvleugels binnen en ze spitste haar oren. Thrushdive? Die had ze al even niet gezien. Ze haalde diep en wat nerveuzer adem en drong zichzelf door de struiken heen. Het voelde ongemakkelijk om met de kater te spreken, net zoals het ongemakkelijk voelde om met andere katten te spreken met wie ze in gesprek was geweest toen ze zich zo diep ongelukkig gevoeld had. Al snel vielen haar blauwe ogen op de kater. "Thrushdive?" Probeerde ze.
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 23:25

Hij hoorde een stem. Een bekende stem. De stem van Snowynight. Thrushdive liet zijn prooi vallen en veegde er bladeren over heen. "Snowy..? Wat doe jij buiten het kamp, mag dat wel al..?" Vroeg hij zorgelijk. Hij stapte meteen op haar af. Ze zag er goed uit, beter dan een poosje geleden. Haar ogen stonden helder, mooi helder. Haar witte vacht glansde. Maar hij kon niet geloven dat ze geen pijn meer voelde wanneer ze bewoog. Hij wou dat Snowynight niks overkwam. En als ze dan toch buiten het kamp wou zijn, dan met een andere warrior, zo dat haar niks kon overkomen. "Maar ja... Ik snap wel dat je buiten het kamp wilt zijn," miauwde hij met een begripvolle grijns.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 23:36

Ja, het was Thrushdive. Bijna meteen toen ze gesproken had, kruisden hun blikken en Snowynight glimlachte flauwtjes. "Snowy..? Wat doe jij buiten het kamp, mag dat wel al..?" Klonk de stem van de kater op bezorgde toon. Snowynight haalde haar schouders op. Bijna niemand noemde haar eigenlijk nog Snowynight, de meesten kortten het ondertussen af naar Snowy. "Even mijn poten strekken.. Ik heb permissie." Beloofde de poes de kater. "En ik kan mezelf nog steeds wel redden," vervolgde ze droogjes. "Maar ja... Ik snap wel dat je buiten het kamp wilt zijn," Miauwde Thrushdive vervolgens op begripvolle toon. Snowynight glimlachte wat schaapachtig. "Het kamp wordt op het gegeven moment zo saai" Gaf ze toe, "Mooie vangst, trouwens" Miauwde ze vervolgens warm, het onderwerp van zichzelf afhalende.
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 9:51

"Even mijn poten strekken.. Ik heb permissie." Antwoordde Snowynight. Thrushdive glimlachte, maar in zijn kop ging rond; en wat als er iets gebeurd dan, een vos zou ze nu echt niet alleen aan kunnen in deze staat. Andere katten ook niet, maar er voor vluchten kon ook een probleem worden. "En ik kan mezelf nog steeds wel redden," vervolgde ze droogjes. "Oh, daar twijfel ik ook niet aan," miauwde hij. Nee, hij wist dat ze zich wel redden kon, bij veel dingen wel. Maar bij de grotere dingen, zoals een vos of een das... daar bij twijfelde hij. Daarna toonde hij begrip voor dat ze buiten het kamp wou zijn. "Het kamp wordt op het gegeven moment zo saai," gaf Snowynight toe. "Inderdaad, ja," dat wist elke kat, als ze terug dachten aan hun kitten/ en apprentice tijd. "Mooie vangst, trouwens," zei Snowynight. Thrushdive grijnsde, "dank je," miauwde hij. "Ben jij al fit genoeg om te jagen?" Vroeg hij toen met een uitdagende grijns.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 10:17

Snowynight glimlachte zachtjes toen Thrushdive haar gelijk gaf, maar ze wist zelf ook wel dondersgoed dat hij er niet zo goed in geloofde als hij beweerde. Maar dat maakte niet uit. Ze was nog niet zo fit, haar poten waren nog stijf en stram. Lopen was af en toe zelfs pijnlijk. Maar als ze de andere katten moest geloven, had ze nog geluk gehad dat ze niet altijd immobiel was gebleven, dus dankte ze de Starclan maar voor het feit dat ze dat nog wel kon. Haar heldere blauwe ogen zochten de blik van Thrushdive, wie haar vroeg of ze al fit genoeg was om te jagen. Wat spijtig schudde Snowynight haar kop. "Nee.. Nog niet helaas," Murmelde ze zachtjes, waarna ze weer opkeek naar Thrushdive, "Maar dat duurt hopelijk niet lang meer," Miauwde ze hoopvol.
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 11:15

"Nee.. Nog niet helaas," miauwde Snowynight spijtig. Thrushdive glimlachte warm. "Maar dat duurt hopelijk niet lang meer," miauwde ze vervolgens. Thrushdive grijnsde. "Sowieso! En dan help ik je om weer helemaal op been te komen," miauwde hij met een grijns. Letterlijk op been. Hij spitste zijn oren bij het horen van geritsel, gevolgd door een stank die hij maar al te goed kende. O nee, niet nu. Vos. "Rennen." Kwam en vast beraden uit, terwijl hij beschermend voor Snowynight ging staan zodat de vos eerst langs hem moest gaan. Snowynight moest eerst weg. Hij ontblootte zijn tanden en zijn staart zette zich op. De vos kwam in beeld, en had het duidelijk op hen gemunt.

OOC: Ik had echt even zin in actie.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimeza 25 jan 2014 - 23:01

"Sowieso! En dan help ik je om weer helemaal op been te komen," Miauwde de kater en Snowynight glimlachte warm. "Dat klinkt goed," Miauwde ze, zachtjes snorrend. Maar plotseling dreef een stank haar neusvleugels binnen en begon haar hart sneller te kloppen. "Rennen!" Miauwde de kater op vastberaden toon, beschermend een plek voor haar innemende. Rennen? Ze kon op dit moment niet rennen. Als hij haar nu ging beschermen, dan zou ie eraan gaan. En dat idee kon ze niet verdragen. Het idee alleen al kraste over haar hart heen. "N-nee. Maar.." Stamelde ze geschrokken, een paar passen achteruit zettende. "Jij.. Ren zelf!" Bracht ze vervolgens uit. De rode vacht van de vos kwam in beeld. Ze wilde rennen, maar bleef koppig staan. Ze zou Thrushdive niet alleen laten. Ze kon het idee niet verdragen dat hij voor haar gewond zou raken.
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 12:10

"N-nee. Maar.." stamelde Snowynight geschrokken. Thrushdive bromde, "rennen, nu!" Waar Snowynight weer op reageerde; "Jij.. Ren zelf!" Thrushdive vouwde zijn oren naar achteren. "En jou hier achterlaten als vossen voer? Nee, maak dat je weg komt!" Siste hij. "Alsjeblieft..." murmelde hij er achterna. En toen kwam de rode vacht van de vos in beeld. Thrushdive kromde zijn rug, en een zijn stembanden maakte een laag gebrom. Hij ontblootte zijn tanden en zijn staart zwaaide kwaad heen en weer. De vos kwam dichterbij, en Thrushdive sprong, richting de kop van de vos, de vos hapte, maar Thrushdive sprong iets te hoog waardoor de vos hem niet raakte. Hij begon te krabben richting de ogen van de vos. De vos grauwde en sprong opzij. Please, Snowynight, get away from here..!
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 12:18

Als bevroren staarde Snowynight naar de kwaadaardig glanzende ogen van de rode vos voor hen. Het beest was hier duidelijk niet voor een gezellig theekransje gekomen. "En jou hier achterlaten als vossen voer? Nee, maak dat je weg komt!" Siste hij. "Alsjeblieft..." Mompelde Thrushdive. Snowynight legde haar oren achteruit en zette een pasje achteruit. Het voelde verkeerd om hem achter te laten. Maar.. wat kon ze doen? Ze liep in de weg.. Uiteindelijk draaide de poes zich om en dwong ze zichzelf in een vreemd, half strompelend, ren patroon. Haar hart bonsde in haar keel, maar niet voor zichzelf, bang dat Thrushdive achter zou blijven en verscheurd zou worden. Het idee dat hij verscheurd zou worden... Het legde haar maag in een aantal knopen, veel erger dan ze zichzelf had kunnen voorstellen. Waarom?
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 13:38

Thrushdive hoorde eindelijk pootstappen, pootstappen van Snowynight die weg rende, een soortvan. Hij wist dat hij de vos bezig moest houden, dat wíst hij. Hij belande op de grond, en de vos sloeg hem omver met zijn poten. De vos was veel groter dan hij was. Hij strompelde overeind. Nee, winnen van deze vos kon hij niet. Dus besloot hij de vos weg te leiden, door zich zelf als lokaas te gebruiken. Hij begon te rennen, maar ging niet snel genoeg. De vos sloeg hem aan de kant. Thrushdive gromde en sprong op. Hij buikte tegen de vos aan en rende toen weer verder weg. Hij moest bij de grens komen, dat moest gewoon. Hij rende, en rende. Dit keer ging het beter en bleef de vos achter. De adrenaline spoot door zijn aderen heen. Toen hij achterom keek zag hij dat de vos gestopt was met achtervolgen. Maar hé, dat was niet de bedoeling, de vos moest de grens over. Hij stoof terug en besprong de vos, wat niet zijn slimste actie was. De vos greep hem bij zijn nek fel en gooide hem tegen een boom aan. Thrushdive strompelde overeind, maar toen kwam de vos alweer op hem af. Hij wist zijn aanval te ontwijken en opnieuw rende Thrushdive weg. Hij was er bijna, bij de grens. Hij wist dat iets over de grens met niemands land een slootje was omringd met struiken. En gezien de vos het nu echt zat was, kon hij misschien toch nog ontsnappen, en had hij een vos weg gehaald bij Snowynight, én Shadowclan territorium.
Toen ze de grens over waren schoot hij de struiken in, waar hij het kleine slootje waar hij in sprong. De vos had hem de struiken in zien gaan, maar niet het slootje in. Hij zwom onderwater. Hij stak zijn kop boven water en zag dat de vos nog steeds naar hem aan het zoeken was. Thrushdive zwom tussen het riet door waar hij beschutting zocht. Hij klom op het land en wachtte op het perfecte moment om er weer vandoor te gaan. Toen de vos verdween sloop Thrushdive weg.

Hijgend kwam hij tot stilstand. Hij was de geurspoor van Snowynight kwijt geraakt, maar wist wel dat hij weer in de buurt was waar ze samen waren geweest. Hij ging zitten en kwam tot rust. Hier en daar had hij wat wonden, niet fataal, maar ze waren er wel. Hij flank deed pijn van de klap tegen de boom aan. Maar de vos was weg, zijn doel was dus behaald, en Snowynight was veilig.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimema 27 jan 2014 - 18:40

Snowynight
Takken sloegen in haar gezicht en haar achterpoten brandden. Haar hart kromp ineen elke maal dat ze aan Thrushdive dacht, een pijn die haar maag zich in de knoop liet leggen en haar ineen krimpen van angst. Ze had hem achtergelaten, achtergelaten bij die monsterlijke vos... Wat was ze nou voor een vriendin? De kwaadaardige glans in de amberkleurige ogen van de vos... Nee.. Ze kwam langzaam tot een halt, haar poten schreeuwden het uit van de plotselinge stress die ze moesten ondergaan en haar ogen brandden van de nog niet gevloeide tranen van angst en schuld. Ze had niet moeten rennen... Eventjes staarde ze leegjes in de verte, maar vervolgens draaide ze zich toch om, ze moest hem helpen. Ze ging hem helpen. En met deze gedachte draaide ze zich om en begon ze terug te strompelen, zo snel als ze kon.

Een klauw van angst sneed door haar hart heen toen ze de geur van bloed rook op het plaats delict en haar hart sloeg een slag over. Oh nee.. Oh starclan.. Hij kon niet... Ze wilde hem niet verliezen! Ze drong zichzelf door de struiken heen en daar zat hij. Gewond, maar levend. "Thrushdive!" Haar stem was een geschrokken piep terwijl ze zich op hem stortte en haar neus in zijn nekvacht begroef. "Waag het niet om ooit nog alleen een vos aan te vallen!" Angstig keek ze naar hem op. "J-je had wel dood kunnen zijn.." Fluisterde ze geschrokken.
I'd like to make myself believe that planet earth moves slowly
It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems
When I fall asleep
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:04

Hijgend bleef hij zitten op de plek waar het allemaal begonnen was. zijn hart bonkte in zijn keel van adrenaline die zich langzaam liet weg ebben. Zijn vacht was nog nat, en hier en daar zaten kluiten eendenkroos in zijn vacht. Een deel was al opgedroogd, maar hij wist dat hij maar beter een rivier kon opzoeken om zich goed schoon te maken. Hij grinnikte, typisch, er was weer iets gebeurd, iets wat eigenlijk helemaal niet grappig was, maar Thrushdive moest lachen. Een zenuwtrekje van hem. Hij kon lachen om dat dingen écht grappig waren, of hij lachte omdat hij eigenlijk gewoon écht bang was geweest, of super zenuwachtig was.

"Thrushdive!" Thrushdive keek op. Snowynight, ging er door zijn kop heen. Hij voelde hoe Snowynight haar kop in zijn nekvacht legde. "Waag het niet om ooit nog alleen een vos aan te vallen!" Hij zag hoe Snowynight naar hem op keek, en de angst droop van haar af. Fear because of me? Because of what could’ve happened with me? Thrushdive keek haar enkel aan. "J-je had wel dood kunnen zijn.." Was wat ze toen zei. Thrushdive keek haar recht aan. "Dat weet ik," murmelde hij, licht hijgend. "Maar ik als ik dat niet had gedaan, had jij ook dood kunnen zijn," fluisterde hij. "Én, dat wil ik niet," vervolgde hij, haar recht aan kijkend. "Tenslotte, ik zou jou nooit in de steek laten, ik zorg er wel voor dat ik bij je blijf, en de dood mij niet bij jou weg haald," zei hij toen. Vroeger zou Thrushdive er voor gevochten hebben om de vos dood te krijgen, zelfs als het zijn eigen dood zou betekenen, maar nu? Nu zou hij zich zelf niet meer zo makkelijk laten op offeren, enkel als hij daar mee dierbaren zou kunnen redden, anders niet.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 16:07

Snowynight hikte zachtjes en duwde haar kop tegen de nekvacht van Thrushdive aan. "Dat weet ik," murmelde Thrushdive, licht hijgend. "Maar ik als ik dat niet had gedaan, had jij ook dood kunnen zijn," fluisterde hij. "Én, dat wil ik niet," vervolgde hij, haar recht aan kijkend. "Tenslotte, ik zou jou nooit in de steek laten, ik zorg er wel voor dat ik bij je blijf, en de dood mij niet bij jou weg haalt," Snowynight schudde haar kop ontkennend. "Je moet niet zulke risico's nemen.." Murmelde ze zachtjes en licht paniekerig. "Alsjeblieft.. Het kan me niks schelen wat er met mij gebeurd.. Maar jij moet blijven leven.." Mompelde ze erachteraan, haar oren achteruit leggende.
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 16:46

Thrushdive rilde lichtjes, maar hield die sterke uitdrukking op zijn kop. "Je moet niet zulke risico's nemen.." Murmelde Snowynight zachtjes en licht paniekerig. "Alsjeblieft.. Het kan me niks schelen wat er met mij gebeurd.. Maar jij moet blijven leven.."  Thrushdive wou er tegen in gaan, maar hij wist dat het geen enkele nut zou hebben. "Het komt goed, Snowynight, en zeg niet dat het jou niks schelen kan wat er met jou gebeurd," miauwde hij, haar recht aan kijkend. "Ik geef om je, Snowynight, en ik zou het niet kunnen verdagen als jij er iets ergs met jou gebeurd, en jij er niet meer zult zijn," fluisterde hij zachtjes.[/b]
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 21:16

Ze voelde hem even huiveren en keek wat bezorgd op. "Het komt goed, Snowynight, en zeg niet dat het jou niks schelen kan wat er met jou gebeurd," miauwde Thrushdive op oprechte toon en de poes keek even weg toen hij haar recht "Ik geef om je, Snowynight, en ik zou het niet kunnen verdagen als jij er iets ergs met jou gebeurd, en jij er niet meer zult zijn," Miauwde de kater. Eventjes beet de poes op haar lip. Nou dat was dus idem.. Maar dat hoorde niet zo te zijn. Zij was degene die weinig nut had.. Toch..? "Je bent gek.." Mompelde ze zachtjes, ongelovig. "Maar.. dan denk ik.. dat ik ook gek ben.." Miauwde ze er zachtjes achteraan, bijna onverstaanbaar.
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 16:37

[size=10][justify]Opnieuw streek een koude windvlaag langs zijn vochtige vacht die wel langzaam aan het opdrogen was. Hij schudde even zijn vacht uit en tegelijkertijd viel ook een hoop opgedroogde eendenkroos van zijn vacht af. Na zijn woorden keek hij Snowynight recht aan. "Je bent gek.." Mompelde Snowynight zachtjes, en ongelovig. "Maar.. dan denk ik.. dat ik ook gek ben.." Thrushdive grinnikte en duwde zijn neus in haar nekvacht. "Dat zal dan wel zo zijn," murmelde hij met een glimlachje rond zijn lippen waarna hij haar een lik over haar kop gaf. "Ik denk dat het beter is als we samen terug gaan naar het kamp," miauwde hij met klapperende tanden. Hij had het koud, en hij had geen zin om white-cough te krijgen, want dan kwam nu wel heel dicht bij, en het mocht al zeker niet omslaan in green-cough.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: How's the prey running? (Snowynight)   How's the prey running? (Snowynight) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: