Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: {AG} I need your help do 23 jan 2014 - 17:22 | |
| Hello Gast, ik heb besloten een paar van mijn acc's te gaan delen en misschien weg te geven aan actieve, geïnteresseerde persoontjes, als ik het natuurlijk zo beter vind. Ik geef 1 acc zeker helemaal weg. ^^
Aangeboden
-Mallowkit- Niets mee gedaan, heb van iemand overgenomen. De originele eigenaar kan haar terug hebben ^^
Delen
-Snowdrop- Deze meid wil ik echt niet weg. Maar ik kan niet langer voor haar zorgen. Daarom heb ik besloten haar te delen. Haar familie is uitgemoord door haar jongste broer, ze heeft nog enkel haar oudste broer en de tweede jongste, de volger van de jongste. Dit zijn momenteel NPC's -kan nog veranderen-. Ze is erg verlegen en onzeker over zichzelf. Maar ook erg zorgend en lief. Ze is heel erg sterk voor een poes en soms pijnigt ze zichzelf als ze iets verkeerds heeft gedaan. Liefst een korte voorbeeldpost ^^
-Fileze- Ze was ooit een kittypet, maar werd verstoten door haar tweebenen op jonge leeftijd. Ze leerde alles aan zichzelf en heeft een hekel aan clankatten -omdat ze denkt dat ze 'watjes' zijn en het niet alleen aan kunnen- en momenteel ook Bloodclanners -door Skippy. Ze is zowat gek en heeft een raar gevoel voor humeur. Vaak komt ze humeurig uit de hoek, leer je haar beter kennen, dan kan ze wel aardig overkomen. Er was een kleine verhalenlijn met haar en Skippy. Ik weet niet of deze nog doorgaat. Ik neem aan dat ie op een tijdelijke stop staat. Voorbeeldpost is niet verijst, moet enkel actief zijn ^^
Verder kan het ook nog zijn dat ik Bumblekit of Brokenkit ga delen. Als je interesse voor hen hebt, een voorbeeldpostje please. Maar onthoud goed dat ik deze niet gemakkelijk zal delen ;3
xx Bo-2-
Laatst aangepast door Nevermind op za 25 jan 2014 - 11:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: {AG} I need your help vr 24 jan 2014 - 18:30 | |
| |
|
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: {AG} I need your help za 25 jan 2014 - 11:38 | |
| Ik stuur het wachtwoord zo door |
|
| Onderwerp: Re: {AG} I need your help | |
| |
|