|
|
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: A horrible death di 21 jan 2014 - 21:11 | |
| Hey lezer!
Sycamorekit, kitten van Roseheart en Greentear, gaat stilaan de dood tegen moed. Al van zijn geboorte is hij de magerste van het nest, en niet echt gezond. Hij gaat niet enkel door zijn gezondheid sterven, want er hangt ook een kleine verhalenlijn aan vast om wat meer drama in de relatie tussen Rose en Green te stoppen.
- Korte verhalenlijn:
Sycamorekit sluipt samen met een andere kitten het camp uit. De roofvogel pakt Syce, aangezien hij de magerste en dus ook traagste is. De andere kitten kan wel ontsnappen. De roofvogel wordt echter weggejaagd door een hele groep andere katten, waar Greentear bijhoort. De vogel laat het lijk van de kitten achter, en Green neemt hem mee naar het Camp en dus naar Roseheart.
We zoeken: - De kitten die getuige is van de moord - De groep katten die het lijk aantreft, waar Greentear bijhoort
Dit alles gaat gebeuren in één groot topic, en vanaf het moment dat ze in het camp aankomen en ik met Roseheart gepost heb, is iedereen dus vrij om te reageren, en mee te rouwen met de hele familie. De aanmeldingen gaan wel vrij snel sluiten, aangezien we niet echt heel belangrijke rollen zoeken^^"
Lis (& de rest van het nest) xx
|
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death di 21 jan 2014 - 21:15 | |
| Klein vraagje, hoe snel wil je deze verhaallijn beginnen? Want ik kan Dustkit nu wel aanbieden, maar hij is nog niet geboren en de datum waarop hij geboren wordt staat ook nog niet vast. |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death di 21 jan 2014 - 22:16 | |
| In welke Clan zit de kitten? Misschien heb ik nog een warrior voor de groep ^^ |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death di 21 jan 2014 - 22:18 | |
| Ik meld Snowdrop aan voor de kat die in groep zit van Greentear. Wat drama is altijd leuk ;3 |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death di 21 jan 2014 - 22:18 | |
| Ik heb Peachpaw voor bij de groep die d'r vind ;D En eventueel Blossomkit. voor de kitten die meegaat, ze komt uit het nestje Littleface x Jinx maar is nog niet geboren (dit zal wel binnenkort gaan gebeuren, ze hadden gezegd woensdag ofzo) |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death wo 22 jan 2014 - 15:58 | |
| Linn, Niet zó heel erg snel hoor, binnen een week of 2 misschien? Ik weet het zelf eigenlijk nog niet echt goed^^' Marijn, ThunderClan Bo, Accepted! Daan, Peachpaw is geaccepteerd! Voor de kitten wacht ik nog even af op eventueel andere aanmelden & wat Linn gaat doen ;3
Nog kandidaten? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd drama!
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death wo 22 jan 2014 - 18:18 | |
| Ik zou met Salmonkit ook wel de kitten willen zijn (ze houdt ervan om het kamp uit te sluipen :3) |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death wo 22 jan 2014 - 18:42 | |
| Tja, ik heb Rosemarykit wel voor de kitten die getuigei s, maar ik had haar al aangemeld voor de ceremonie. Dus ik weet niet of ze dan al Apprentice is. Maar als ze da dan is wil ik haar we lvoor de groep die Sycamorekit vind aanmelden |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death wo 22 jan 2014 - 18:59 | |
| Bedankt voor de aanmeldingen! |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death do 23 jan 2014 - 17:42 | |
| Ik heb besloten om me toch maar aan te melden met Dustkit, al kan ik je niet met zekerheid vertellen wanneer hij geboren wordt, ik vind dit toch een redelijk interessante verhaallijn en het lijkt me wel wat voor Dustkit om mee te gaan en de buitenwereld te bekijken. Ook heeft hij dan weer iets om over te vertellen, als hij terug is en de kitten dood is.
Dustkit is een seal point kater met blauwe ogen, zijn ouders zijn voormalige Skyclan leden {Silverfang & Dogdance}. Hij is in zijn kittentijd een erg vrolijke, vriendelijke kater die daarnaast ook heel veel vragen stelt en alles wilt weten. Voor meer informatie kun je altijd zijn voorsteltopic nog even doorlezen, die kun je hier vinden. |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death do 23 jan 2014 - 18:11 | |
| Oké, bedankt! Nog kandidaten die willen meegaan met de groep die Syce vind? Anders gooi ik er gewoon nog een aantal NPC's bij^^" |
|
| |
Amy But cal me AA 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death do 23 jan 2014 - 18:15 | |
| Sniffing of Silence(net geboren als ik het goed heb.) Maar Sniffing is er ideaal voor(dan kan ook ineens mijn idee uitgewerkt worden XD) |
|
| |
169 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death do 23 jan 2014 - 19:42 | |
| Ik heb Raindance voor in het groepje |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death do 23 jan 2014 - 20:24 | |
| Alle katten die bij het groepje wilden, zijn geaccepteerd. Zouden degenen met een aanmelding voor de kitten een kleine 'motivatie' kunnen schrijven? c= Dan heb ik er een beter zicht op, anders kan ik even goed gaan lootjes trekken :'p Dat is ook nog 'ns een idee O.o Haha xD |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death do 23 jan 2014 - 20:30 | |
| okee
ik vind het gewoon zo'n goede Storyline maar ook best ziellig en ik wil ook graag weer eens wat meer gaan doen met Rosemarykit, omdat ze nu meer een stoflaag aan het verzamelen is dan posten.
(Voor Rosemarykit)
Nogmaals als ze al Apprentice is kan je haar als je wilt in het groepje doen. |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death vr 24 jan 2014 - 18:29 | |
| Naam kitten: Dustkit Rol: De kitten die mee het kamp uit gaat Motivatie: Ten eerste lijkt het me heel leuk om met een van mijn karakters zoiets mee te maken. Het zal Dustkit echter niet breken omdat hij het erge erin niet zal inzien, misschien dat hij even verdrietig is, maar daarna spreekt hij erover alsof het cool is hoe hij die vogel zo van dicht bij zag en hoe het beest Sycamorekit zonder moeite oppakt. Ik denk dat Sycamorekit nog een grote naam zal krijgen onder de kittens nadat Dustkit over de kitten heeft gesproken. Daarnaast lijkt het me gewoon fantastisch om dit topic te doen~! |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death za 25 jan 2014 - 11:11 | |
| Oké, ik heb wel zo ongeveer gekozen :3
Het Groepje - Greentear - Snowdrop - Peachpaw - Raindance - (Rosemarypaw)
De kitten - Dustkit - Blossomkit
Even nog een kleine verklaring voor mijn keuze(s);
Rosemarypaw staat tussen haakjes omdat ik nog niet zeker ben of ze dan al Apprentice is of niet. Als kitten zou je eventueel ook wel kunnen meegaan, aangezien ze dan toch al ongeveer 6 moons is, dus kies maar of je meedoet of niet ;3 Ik heb voor Dustkit gekozen omdat het mij wel leuk lijkt als Sycamorekit daarna nog wat besproken gaat worden door Dust en zo^^" Ook aangezien ik zijn karakter zo leuk vind c= Ik heb ook nog Blossomkit gekozen, omdat Dust en Blossom beide nog maar pas geboren zijn als dit begint, dus dan zijn ze toch met 3 ;D
Als er nog zijn die zich hadden aangemeld voor de kitten, die toch nog mee willen gaan met het groepje, dan zeg je het maar even. Voor de groep staan de aanmeldingen namelijk nog open tot het topic wordt aangemaakt.
Linn, Kan je nog even laten weten hoelang het nog ongeveer gaat duren tot Dustkit geboren wordt? c=
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death za 25 jan 2014 - 16:31 | |
| ik vind het goed met Rosemary |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death za 25 jan 2014 - 19:01 | |
| Beetje laat, maar vadertjelief meld zich.
Zijn er nog warriors voor de groep dit de kittens vinden? |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death za 25 jan 2014 - 19:33 | |
| Liese: Ik weet niet precies hoe lang het gaat duren maar het topic waarin Dogdance zwanger raakt van Silverfang komt er volgens mij binnenkort ergens aan, ik zal het je melden wanneer ik ongeveer een datum weet c: Zal niet meer zo lang duren denk ik. |
|
| |
| Onderwerp: Re: A horrible death | |
| |
|
| |
|