Loïs 9 Actief
| |
| Onderwerp: In every clan there is evil... [GZ] vr 17 jan 2014 - 14:30 | |
| Hi, leuk dat je geklikt hebt! Ik heb een storyline voor Bloodpaw bedacht, en ik zoek er wat mensjes voor! - Storyline:
Bloodpaw heeft als kitten en als apprentice nooit echt vrienden gehad, door zijn naam en uiterlijk, maar ook door zijn gedrag. Hij is vals, snel écht boos, bijna nooit vriendelijk en een neuroot. Na een tijdje wordt Bloodpaw bevriend met een andere apprentice, en een tijd lang gaat het goed. Bloodpaw wordt verliefd op haar, maar ze wijst hem af om even later met een ander te gaan. Bloodpaw is razend op de kattin en vermoord haar. Hij wordt de clan uitgegooid door Stormstar (moet ik nog even toestemming voor vragen of dit door kan gaan ^^") en hij joint BC met de naam met iets van Blood erin. In BC voelt hij zich thuis en hier krijgt hij wel wat vrienden.
Wat ik zoek: Een paar apprentice die Bloodpaw pesten. (0/3?) Een vriendin (0/1) Stormstars toestemming Bedankt voor het lezen! |
|
Loïs 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In every clan there is evil... [GZ] za 18 jan 2014 - 11:35 | |
| |
|
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In every clan there is evil... [GZ] za 18 jan 2014 - 11:53 | |
| Ik meld Rainpaw' als vriendin,ze is inactief en haar mentor is ook niet actief dus beter zo dan haar te zien verstoffen. |
|
Loïs 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In every clan there is evil... [GZ] za 18 jan 2014 - 11:54 | |
| Leuk! Kan je een voorbeeldpost in je bericht zetten of naar Bloodpaw. sturen? |
|
Loïs 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In every clan there is evil... [GZ] zo 19 jan 2014 - 8:37 | |
| Bump |
|
| Onderwerp: Re: In every clan there is evil... [GZ] | |
| |
|