{Looking for the third}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Looking for the third}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Psychevoice
StarClan
{Looking for the third} DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Psychevoice
BerichtOnderwerp: {Looking for the third}   {Looking for the third} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 16:42

Welkom, en alvast bedankt voor het aanklikken van dit topic!
Om maar meteen right to the point te zijn: we (Chriss en ik) zoeken een derde sibling voor Psychevoice en Frostbreeze. Dit is omdat we allebei onze poezen een stuk actiever willen maken, en gewoon om zo nog wat extra topics te hebben, en we vonden het allebei wel leuk als er een derde poes was in het nest, ja, we zoeken echt een poes, geen kater dus. Hieronder is wat informatie die je wel moet weten.

Frostbreeze en Psychevoice zijn altijd heel close geweest. Psyche had een crush op Rushspirit, Frostbreeze op Stunspore. Toen deze echter werden vermoord/verbannen, waren ze woedend van binnen. Ze hebben dus al een grote hekel aan Shrewstar/Innerghost, maar lieten dit nooit echt merken. Ze gingen amper om met hun andere sibling - de een die wij nu dus zoeken. Verder kreeg Psychevoice een tijdje later een auto-ongeluk. Hierbij verloor ze al haar herinneringen, ze wist zelfs niet meer wat haar eigen naam was. En om het nog eens even een beetje erger te maken, bleek ze ook nog eens zwanger te zijn, ze wist niet eens meer van welke kater. Nu heeft Psychevoice een aardig groot nest gekregen, net een moon oud. Het contact met Frostbreeze is wat verwaterd, maar de poes zal proberen haar 'slechte' zus terug te krijgen, gezien Psyche wat zoetsappig is geworden door haar kittens. De zus die we zoeken zal juist een goede invloed op Psyche proberen te maken. De volgende kittens zijn lid van het nestje: Arcanekit, Rainkit, Snowkit, Lastkit, Eaglekit en Gloriouskit. Wat ook belangrijk om te weten is dat Frostlake een onbekende neef is van hen. Dit zullen ze waarschijnlijk nooit te weten komen etc.

Je poes kan de kleuren zwart of tabby hebben, wees vrij in de oogkleur.

- Daan & Chriss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shysong
Member
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: {Looking for the third}   {Looking for the third} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 18:29

Oeh, oeh! Ik wil Shysong aanmelden hiervoor! Ze is zwart-wit gevlekt, zwart van Frost en het witte gevlekte van Psyche. Ze heeft een aardig maar verlegen karakter, wat wel aan haar naam te merken is. Ze zal ook sowieso dit jaar nog gaan sterven, dat is mijn nieuwe deadline geworden xD *kan Shy echt niet laten vermoord worden* Als ze sibling van deze 2 zou worden, zou ze ook afstand houden, en als ze in contact zouden komen zou het zijn om haar andere zussen over te halen om wat beter te worden van aard. Shy leek me best wel geschikt hiervoor, vandaar de aanmelding c:
Psychevoice
StarClan
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: {Looking for the third}   {Looking for the third} Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 19:48

Weetje, Shysong is geaccepteerd als zusje ;D Gezien ik toch niet veel aanmeldingen verwacht en ik Shysong altijd al leuk vond xp
Lola
Member
{Looking for the third} 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: {Looking for the third}   {Looking for the third} Icon_minitimezo 19 jan 2014 - 21:51

je weet toch wel dat er 5 moons leeftijdsverschil in zit?
Shysong
Member
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: {Looking for the third}   {Looking for the third} Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 19:49

Oeh, jeej!
Owh ja, inderdaad 5 moons verschil... x$ Moet ik het veranderen dan..?
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: {Looking for the third}   {Looking for the third} Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 19:51

Anders.. doen we geadopteerd zusje x'D
Shysong
Member
Acc Markt
203
Afwezig

CAT'S PROFILE
Shysong
BerichtOnderwerp: Re: {Looking for the third}   {Looking for the third} Icon_minitimewo 22 jan 2014 - 16:35

Oké, voor mij is het goed! c= *gaat snel Shy's Character Sheet aanpassen*
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Looking for the third}   {Looking for the third} Icon_minitime

{Looking for the third}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: