Wat een pech

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Wat een pech

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Desertheart
Member
Wat een pech DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Desertheart
BerichtOnderwerp: Wat een pech   Wat een pech Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 17:24

Desertheart zat zich eigen te wassen,Sterrenclan aan toe heel zijn vacht zat onder de klitten die hij er onmogelijk uit kon krijgen.Laat maar snauwde Desertheart ik zal wel wat jagen hij loopte het windclankamp uit om wat prooi te vangen meteen rook hij muis,hij keek wat rond en zag in zijn ooghoeken meteen naast de ingang van het kamp een muis zitten,in sluiphouding kroop desertheart erheen,de muis was zich kennelijk ook aan het wassen en merkte niets van deserthearts aanwezigheid,Desertheart sloeg toe,het beestje was erg sterk voor een muis opeens glipte het beestje uit zijn handen en desertheart rende er meteen achteraan maar hij bezeerde zich pijnlijk aan een uitstekende tak een snee zat onder zijn oor en de muis was weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyclaw
Member
Wat een pech DPKsfdL
Bo guidetti >D
143

CAT'S PROFILE
Skyclaw
BerichtOnderwerp: Re: Wat een pech   Wat een pech Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 20:37

Skyclaw kwam net terug van hooglanden ze was op jacht geweest, ze had nog niet zo lang gejaagd maar ze wou de prooi die ze gevangen had al naar het kamp brengen . met twee muisjes en een Lijster in haar bek geklemd op weg naar het kamp . snel zigzagde ze tussen de planten en de rotsen door . Toen ze dichter bij het kamp kwam zag ze Desertheart zitten met een snee in zijn oor . " wat heb jij uitgespookt met je oor " mauwde ze en gaf er een lik over .
Desertheart
Member
Wat een pech DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Desertheart
BerichtOnderwerp: Re: Wat een pech   Wat een pech Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 20:50

Ik wou net een muis vangen en toen hij uit mijn handen glipte, ging ik achter hem aan en toen rende ik met mijn muizenhersens tegen een uitstekende tak op, wat heb ik toch veel pech vandaag! jammerde de krijgskat, Skyclaw knikte begrijpelijk je kunt beter naarLittleCreek gaan...

Laatst aangepast door Desertheart op vr 28 jan 2011 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ik moest even de naam van de medicijn kat opzoeken anders moest ik mijn bericht weer verwijderen)
Honeyfeather
StarClan
Wat een pech DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Wat een pech   Wat een pech Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 21:01

5 Volle regels jullie beide
Skyclaw
Member
Wat een pech DPKsfdL
Bo guidetti >D
143

CAT'S PROFILE
Skyclaw
BerichtOnderwerp: Re: Wat een pech   Wat een pech Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 21:05

" wat een pech , zullen we naar Littlecreek gaan dan kan hij het verzorgen , heb je mischien zin om daar na mee te gaan jagen ?" mauwde Skyclaw . De snee in zijn oor was niet zo diep maar het bloedde wel een beetje . Ze hoopte wel dat hij daarna mee kon gaan jagen want ze vond het niet leuk om alleen te jagen . Want als er een indringer was ofzo was het altijd handiger om met z'n tweeën te zijn . Samen liepen ze het kamp binnen naar de den van littlecreek.Skyclaw wachte buiten de den , ze was het kamp aan het rondkijken . Veel warriors waren op jacht of aan het trainen met hun leerlingen . Skyclaw had nog geen leerling maar ooit hoopte ze er een te hebben .
Desertheart
Member
Wat een pech DPKsfdL
23

CAT'S PROFILE
Desertheart
BerichtOnderwerp: Re: Wat een pech   Wat een pech Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 21:27

Als Desertheart later met een vrolijke glimlach op zijn snuit de den komt uitgelopen, komt Skyclaw naar hem toe zullen we? samen lopen ze het kamp uit het is een schitterende dag om te gaan zonnen op de steen maar samen gaan Skyclaw en Desertheart het kamp uit om te gaan jagen en prooi halen voor de clan,ze lopen rustig naar het hoge gras ze horen het geluid van tientallen dieren.Skyclaw en Desertheart snuiven de geur van bloemen,gras en prooi op...Ach wat hebben we het hier toch mooi.... Ze gaan meteen aan de slag Desertheart wil maar niets vangen het lijkt of hij er gewoon geen ziet. Terwijl skyclaw al 1 konijn heeft en 2 muizen heeft Desertheart nog niets, De sterrenclan zij dank Desertheart het is echt jouw dag niet Schatterend gaan de twee krijgskatten op zonsondergang samentongen met het prachtige uitzicht...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Wat een pech   Wat een pech Icon_minitime

Wat een pech
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Warriors den-
Ga naar: