| [GZ] Brother,Sister and Crush | |
|
|
36 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] Brother,Sister and Crush ma 13 jan 2014 - 20:07 | |
| Zoals jullie misschien wel weten zijn Stream en Styx familie en onafscheidelijke broer en zus. Stream heeft Styx overtuigd om haar mee te nemen in zijn rogue leven,uiteindelijk stemt hij toe. Maar natuurlijk hebben Styx en Stream nog familie,Sacha(Styx) & ik(Amy) zijn opzoek naar 3 broertjes en/of zusjes. Ook zoeken we een crush voor Stream.
Eisen brother or sister ~13 moons zijn of een beetje ouder. ~Broer of zus van Styx en Stream. ~Karakter en eventueel uiterlijk(moet op hen wat lijken) ~Een lijstje mag. ~Brother or Sister moet een kittypet zijn,aangezien Styx & Stream afkomstig waren van het kittypet leven.
Ook zullen de broers of zussen Stream gaan zoeken,de broers en zussen zijn kittypet's en hadden vaak contact met Stream.
Eisen Crush ~13 moons of ouder. ~Bloodclanner of Rogue ~Kater ofcourse XD ~Karakter en eventueel uiterlijk. ~Lijstje mag.
Groetjes Styx & Stream
Laatst aangepast door Stream op di 14 jan 2014 - 18:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush ma 13 jan 2014 - 20:12 | |
| Broertjelief meldt zich c: |
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush ma 13 jan 2014 - 20:14 | |
| - Styx schreef:
- Broertjelief meldt zich c:
Jeej! Humans or Cats... Dit is dus Stream's brother |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush ma 13 jan 2014 - 20:35 | |
| Oeh, ik heb Emmett wel als Crush.
Name|| Emmett Age|| 24 Moons Gender|| Tom Clan|| Rogue
Inside|| Emmett is eigenlijk een erg vriendelijke en vrolijke kater die altijd wel in is voor een geintje. Hij gedraagt zich soms een beetje kinderlijk en is nooit echt serieus. Ook is hij een echte charmeur. Hij houd er van om anderen te plagen, maar hij is wel erg aardig. Wel heeft hij een groot probleem; hij heeft problemen met zijn zelfbeheersing. Dit heeft meerdere kanten. Hij kan zichzelf bijvoorbeeld erg slecht in de hand houden. Hij heeft last van woede-aanvallen, en laat zichzelf wel eens gaan als het draait om liefde.
Outside|| Emmett is een grote en sterke kater. Hij is een bruine tabby met een halflange vacht.
Extra|| Volgens mij hebben we al een verhaallijn samen (Amy), maar het lijkt me leuk om wat meer actie in Emmetts leven te gooien x) Sorry voor het koortje lijstje, ik ben een beetje lui vandaag (;
|
|
| |
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush ma 13 jan 2014 - 20:37 | |
| Whaha inderdaad hebben we een verhaalenlijntje met Linx trouwens en leuk dat je Emmett wilt gebruiken voor Crush. |
|
| |
Jamie~ 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush di 14 jan 2014 - 7:45 | |
| Name:: Avashira Age:: 13 Moons Gender:: She-cat Clan:: Kittypet Brother:: Styx Sister:: Stream Inside:: Avashira is een wakende kattin die zeer op haar familie gesteld is. Ze zou voor hun alles doen, zelfs al is het slecht voor haarzelf. Haar uitstraling is zacht en vriendelijk en is zo altijd geweest. Al kan ze best scherp uit de hoek komen. Outside:: Avashira's vacht is halflang en roodgekleurd, haar ogen zijn groen. Ze is slank en behendig gebouwd en door de golvende vorm van haar vacht komt het nog meer tot uiting. Toch heeft ze de benodigde spieren zitten, vooral bij haar achterpoten. - Setje:
Motivatie:: Ik heb eigenlijk best veel inspiratie voor Avashira's karakter en het lijkt me geweldig om met haar te posten en zo meer uit te werken in de rpg.
Laatst aangepast door Dawnbreak op di 14 jan 2014 - 21:09; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush di 14 jan 2014 - 17:53 | |
| Mag het ook een jonger broertje zijn? Want dan heb ik ook Sparrow wel in de aanbieding. |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush di 14 jan 2014 - 17:55 | |
| @Jamie; 't was niet helemaal duidelijk waarschijnlijk, maar de broertjes/zusjes moeten kittypets (gezien Styx' verleden als een kittypet & Stream die ook pas net rogue is geworden) zijn. Sorry voor het ongemak. @Endria; ik zal even Amy een PM sturen, dan hoor je zo snel als mogelijk of een jonger broertje ook mogelijk is (:
Edit; een jonger broertje is mogelijk |
|
| |
Jamie~ 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush di 14 jan 2014 - 18:19 | |
| |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush di 14 jan 2014 - 18:30 | |
|
Naam: Sparrow Age: 3 Moons Lifestyle: Kittypet Outside: Een wit katertje met bruine tabby vlekken en blauwe ogen. Inside: Sparrow heeft een heel opgewekt karakter en is ontzettend optimistisch. Hij ziet nergens gevaar in en kan daarom ook de domste dingen uithalen. Hij is ook ontzettend nieuwsgierig en is helemaal niet bang om andere katten te benaderen.
|
|
| |
Sacha 171 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush zo 19 jan 2014 - 19:45 | |
| |
|
| |
Loïs 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush zo 19 jan 2014 - 19:50 | |
| Ik meld me aan als zusje Name: Sunga Age: 4 Moons (?) Gender: She-cat Clan: Kittypet Brother: Styx Sister: Stream Inside: Sunga is een lieve maar ondeugende kitten, die altijd wel in is voor een leuk nepgevechtje en een geintje. Ze is altijd vrolijk en is goed in andere opvrolijken. Picca: Motivatie: Ik doe al heel lang niks meer met haar en ik wil haar graag weer actief maken c: Loïs |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush zo 19 jan 2014 - 20:00 | |
| Hier is een eventuele Sunga . |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush zo 19 jan 2014 - 20:01 | |
| Ik wil me aanmelden als broertje! (hoewel ik toch niet gekozen word, ik zal het maar proberen) Algemeen Naam: Windows Leeftijd: 13 moons Geslacht: Kater Leefwijze: Kittypet Gebaseerd op: Sheldon Cooper uit The Big Bang Theory
Karakter {Nerd} Windows is een beetje een nerd. Als hij iets leuk vind, zal hij weetjes daarover aan iedereen vertellen, zelfs aan katten die hij eigenlijk niet echt kent.
{Autistisch} Ook is Windows ene beetje autistisch, waardoor hij altijd een structuur nodig heeft. Hij is slecht in sociale contacten leggen en zal altijd alles letterlijk nemen.
{Slim} Windows weet erg veel, en hij zal dit ook met veel katten proberen te delen, tot vervelens toe. Katten die hem niet kennen vinden dit erg vervelend en denken dat hij wil opscheppen, maar zijn familie weet dat hij er niet aan kan doen.
Dit is zo'n beetje de basis, het word nog vooral uitgewerkt in de RPG ^^
Over mij Naam: >D Bijnaam: Bunny Bekendste account: Goldenpaw en/of Dyingpaw Accounts: Goldenpaw, Dyingpaw, Meadow, Islandkit, Flowertime. Motivatie: Ik hou al van Windows, en dit lijkt me perfect om hem in te droppen ^^natuurlijk weet ik dat ik hoogstwaarschijnlijk niet gekozen word (ik word nooit gekozen) maarja..
|
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush ma 20 jan 2014 - 14:57 | |
| Bunny, niet zo depressed Je bent heus niet de enige die niet vaak word gekozen voor nestjes |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush ma 20 jan 2014 - 15:55 | |
| Ik probeer mijn best te doen om jiet al te depressief over te komen hoor xD |
|
| |
Loïs 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush ma 20 jan 2014 - 15:57 | |
| Hahahaha, dat lukt je dan geweldig goed ;3 |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Brother,Sister and Crush zo 26 jan 2014 - 15:34 | |
| Amy & ik wilden niet langer wachten en hebben besloten maar alvast te kiezen. c:
Siblings- She just wants to protect us:
Avashira aka Jamie!
- He always outsmarts me:
Windows aka Bunny!
- My happy younger brother!:
Sparrow aka Endria! Crush- Always in for a joke:
Emmett aka Dieuw!
|
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |