|
|
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 19:19 | |
| Hmm... Zal ik een topicje aanmaken hier voor PARPG? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 19:42 | |
| - Mousekit' schreef:
- Kent iemand Avenged Sevenfold ? ;3
Me, me, me, me, me, me, me~ Pinkpop 2014 staan ze :'D <3 |
|
| |
Daan 131
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 19:42 | |
| Ik ga Copper ook weer actief maken |
|
| |
»Quinty« 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 19:47 | |
| Ik moet es een keer wat gaan doen met deze Kater *stare* |
|
| |
Isa :3 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 19:53 | |
| 10 punten voor iedereen die weet waar het tekstje van Skunk's onderschrift vandaan komt *Hint* het is een liedje xD |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 19:57 | |
| - Skunkkit schreef:
- 10 punten voor iedereen die weet waar het tekstje van Skunk's onderschrift vandaan komt
*Hint* het is een liedje xD Let it go van de film Frozen duh xD Edit; liedje van Demi lovato of Idina Menzel
Laatst aangepast door Sagepaw op za 18 jan 2014 - 19:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 19:58 | |
| - Sagepaw schreef:
- Skunkkit schreef:
- 10 punten voor iedereen die weet waar het tekstje van Skunk's onderschrift vandaan komt
*Hint* het is een liedje xD Let it go van de film Frozen duh xD En we hebben een winnaar! xD Love that song ~ |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 19:59 | |
| - Skunkkit schreef:
- Sagepaw schreef:
- Skunkkit schreef:
*Hint* het is een liedje xD Let it go van de film Frozen duh xD En we hebben een winnaar! xD Love that song ~ Ja is echt een mooi liedje xD Vind beide versie wel mooi c; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:01 | |
| Is Frozen een mooie film? :3 Ik heb namelijk net een Pathé Unlimited pas gekregen en dus wil ik naar zoveel mogelijk films x'D So I need to know C: |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:02 | |
| nieuw setje voor Shrew? Mooi <3 ----- I agree with Babs, Venonats zijn moeilijker om te tekenen dan je denkt xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:03 | |
| - Shrewstar schreef:
- Is Frozen een mooie film? :3
Ik heb namelijk net een Pathé Unlimited pas gekregen en dus wil ik naar zoveel mogelijk films x'D So I need to know C: Ja het is echt wel een mooie film ondanks dat het eigenlijk meer als kinderfilm is bedoeld c: Ik heb de film is het Engels gezien op het internet maar een vriendin van mij heeft die in de bios gezien en daar wordt dat liedje in het Nederlands gezongen D; |
|
| |
alexandra- alexx 73 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:03 | |
| @Soof mooi nieuw setje, en ja Frozen is een erg mooie maar ook grappige film ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:04 | |
| - Sagepaw schreef:
- Skunkkit schreef:
- Sagepaw schreef:
- Skunkkit schreef:
*Hint* het is een liedje xD Let it go van de film Frozen duh xD En we hebben een winnaar! xD Love that song ~ Ja is echt een mooi liedje xD Vind beide versie wel mooi c; Ik vind die van Idina iets emotioneler ofzo, maar die van Demi is idd ook wel mooi ;3 //Soof Jahhh o: 1 van de mooiste disneyfilm met animatie in plaats van getekend, en de liedjes zijn ook erg leuk naar mijn mening :3 |
|
| |
»Quinty« 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:04 | |
| Atm ben ik Frozen aan het downloaden. Arr :'D
Ik ga vanavond naar Jack Ryan: Shadow Recruit :'D |
|
| |
Rebecca 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:09 | |
| Ik ga nu de nieuwe aflevering van shield zien :3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:10 | |
| |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:12 | |
| D'r is ook zo'n horror film die frozen heet, waarin ze vastzitten in zo'n skilift-ding. Brrr, heb per ongeluk een stuk gezien Xd (ik haat horror) |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:16 | |
| @Alex&Marieke;; Yup dat was een nieuw setje-probeersel xD But thanks C:
@Nele;; Ah oké c: Ik kijk ze liever in het Engels, dus ik hoop dat die er ook is in de bios dd:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:26 | |
| - Timberpaw. schreef:
- @Alex&Marieke;;
Yup dat was een nieuw setje-probeersel xD But thanks C:
@Nele;; Ah oké c: Ik kijk ze liever in het Engels, dus ik hoop dat die er ook is in de bios dd:
Ik heb ze online gezien in het Engels met deze site http://www.movie1k.ws/watch-91025-frozen/ voor moest het mss niet in de bios zijn c; @Goldenpaw, jhaa ik heb daar ook iets van gelezen en de poster van die horrorfilm gezien :s |
|
| |
Daan 131
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 jan 2014 - 20:31 | |
| Ik kijk naar puss in boots |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |