|
|
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:21 | |
| Je hebt een fout gemaakt... |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:26 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:27 | |
| FLO WHAT DID YOU DO TO BIRCH x'D
Jij bent evil, ik wist het wel! D: DAT VERKLAART EVIL SALMON & EVER!!!!!!!!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:32 | |
| - Shrewstar schreef:
- FLO WHAT DID YOU DO TO BIRCH x'D
Jij bent evil, ik wist het wel! D: DAT VERKLAART EVIL SALMON & EVER!!!!!!!!! Ever is niet evil heuwr :3 (ze heeft alleen al wel vijf kittens gegeten, als ik dat topic van Fire en Birch mag geloven? xD) |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:33 | |
| - Everstar schreef:
- Shrewstar schreef:
Jij bent evil, ik wist het wel! D: DAT VERKLAART EVIL SALMON & EVER!!!!!!!!! Ever is niet evil heuwr :3 (ze heeft alleen al wel vijf kittens gegeten, als ik dat topic van Fire en Birch mag geloven? xD) Dus Salmon wel! >:DD Ja, dat is toch evil? :C Poor Birch ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:34 | |
| - Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Shrewstar schreef:
Jij bent evil, ik wist het wel! D: DAT VERKLAART EVIL SALMON & EVER!!!!!!!!! Ever is niet evil heuwr :3 (ze heeft alleen al wel vijf kittens gegeten, als ik dat topic van Fire en Birch mag geloven? xD) Dus Salmon wel! >:DD Ja, dat is toch evil? :C Poor Birch ;-; Hm... heel misschien wel een heel klein beetje... *fluit onschuldig* Maarmaarmaar Starling is nog eviler, want zij gooide blaadjes op Salmon >:3 |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:35 | |
| - Everstar schreef:
- Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Shrewstar schreef:
Jij bent evil, ik wist het wel! D: DAT VERKLAART EVIL SALMON & EVER!!!!!!!!! Ever is niet evil heuwr :3 (ze heeft alleen al wel vijf kittens gegeten, als ik dat topic van Fire en Birch mag geloven? xD) Dus Salmon wel! >:DD Ja, dat is toch evil? :C Poor Birch ;-; Hm... heel misschien wel een heel klein beetje... *fluit onschuldig* Maarmaarmaar Starling is nog eviler >:3 Oh oh! :O Maar Starling is openbaar evil :c Salmon is stiekem evil D: Wat eigenlijk wel heel evil is xD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:38 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:39 | |
| - Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Shrewstar schreef:
Jij bent evil, ik wist het wel! D: DAT VERKLAART EVIL SALMON & EVER!!!!!!!!! Ever is niet evil heuwr :3 (ze heeft alleen al wel vijf kittens gegeten, als ik dat topic van Fire en Birch mag geloven? xD) Dus Salmon wel! >:DD Ja, dat is toch evil? :C Poor Birch ;-; Hm... heel misschien wel een heel klein beetje... *fluit onschuldig* Maarmaarmaar Starling is nog eviler >:3 Oh oh! :O Maar Starling is openbaar evil :c Salmon is stiekem evil D: Wat eigenlijk wel heel evil is xD Hm, tja. Stiekem evil is misschien nog wel eviler dan openbaar evil. (maar toch blijft dat van die blaadjes wel gewoon de evilste actie ooit *knikt overtuigd*) @ Marieke Mooie tekening! |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:42 | |
| - Everstar schreef:
- Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Shrewstar schreef:
Jij bent evil, ik wist het wel! D: DAT VERKLAART EVIL SALMON & EVER!!!!!!!!! Ever is niet evil heuwr :3 (ze heeft alleen al wel vijf kittens gegeten, als ik dat topic van Fire en Birch mag geloven? xD) Dus Salmon wel! >:DD Ja, dat is toch evil? :C Poor Birch ;-; Hm... heel misschien wel een heel klein beetje... *fluit onschuldig* Maarmaarmaar Starling is nog eviler >:3 Oh oh! :O Maar Starling is openbaar evil :c Salmon is stiekem evil D: Wat eigenlijk wel heel evil is xD Hm, tja. Stiekem evil is misschien nog wel eviler dan openbaar evil. (maar toch blijft dat van die blaadjes wel gewoon de evilste actie ooit *knikt overtuigd*)
@ Marieke Mooie tekening! Een kleine kit die haar een beetje bekritiseert tùh, dat kan niet hoor! -Starling >;D |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:43 | |
| De zwarte poes zag de warrior, Ashdrizzle. Ze vond de naam drizzle wel cool, het deed haar denken aan een beetje stoned zijn, een beetje raar in je kop te worden. Wow, waarom typ ik dit in een post 0_o xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:45 | |
| - Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Hawkscream schreef:
- Everstar schreef:
- Shrewstar schreef:
Jij bent evil, ik wist het wel! D: DAT VERKLAART EVIL SALMON & EVER!!!!!!!!! Ever is niet evil heuwr :3 (ze heeft alleen al wel vijf kittens gegeten, als ik dat topic van Fire en Birch mag geloven? xD) Dus Salmon wel! >:DD Ja, dat is toch evil? :C Poor Birch ;-; Hm... heel misschien wel een heel klein beetje... *fluit onschuldig* Maarmaarmaar Starling is nog eviler >:3 Oh oh! :O Maar Starling is openbaar evil :c Salmon is stiekem evil D: Wat eigenlijk wel heel evil is xD Hm, tja. Stiekem evil is misschien nog wel eviler dan openbaar evil. (maar toch blijft dat van die blaadjes wel gewoon de evilste actie ooit *knikt overtuigd*)
@ Marieke Mooie tekening! Een kleine kit die haar een beetje bekritiseert tùh, dat kan niet hoor! -Starling >;D Tsss, een oude kitten die rondcommandeert alsof ze al een warrior is, dat kan niet hoor! -Salmon *leest topic Hawk + Beauty* Ahw, arme Hawkie. Hij en Petal moeten maar gauw weer een topic (en nog eentje met Missingkit erbij, ik zal haar vragen of zij dat ook goed vind :3) @Smokepaw. Ah... daar heeft weer iemand iets te veel catnip gegeten, geloof ik... xD |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:48 | |
| - Smokepaw. schreef:
- De zwarte poes zag de warrior, Ashdrizzle. Ze vond de naam drizzle wel cool, het deed haar denken aan een beetje stoned zijn, een beetje raar in je kop te worden. Wow, waarom typ ik dit in een post 0_o xD
OMDAT JIJ NU STONED BENT? C: Nu moest haar naam eigenlijk Stonepaw zijn, dan was het echt ziek grappig geweest xDEn ja, Hawkie heeft Petal nodig :C ZEKER NU ER EEN KATER EEN BEETJE WAT TÉ DICHT BIJ ZIJN PETALWETAL IS GEWEEST D: |
|
| |
Bananamy (Amy) 633 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:50 | |
| - Hawkscream schreef:
- Smokepaw. schreef:
- De zwarte poes zag de warrior, Ashdrizzle. Ze vond de naam drizzle wel cool, het deed haar denken aan een beetje stoned zijn, een beetje raar in je kop te worden. Wow, waarom typ ik dit in een post 0_o xD
OMDAT JIJ NU STONED BENT? C: Nu moest haar naam eigenlijk Stonepaw zijn, dan was het echt ziek grappig geweest xD
En ja, Hawkie heeft Petal nodig :C ZEKER NU ER EEN KATER EEN BEETJE WAT TÉ DICHT BIJ ZIJN PETALWETAL IS GEWEEST D: Omg ik ben niet stoned D: *verstopt snel haar XTC & Coce* Stonedpaw >D Whahahaha xD -- Misschien :'D *stopt ook snel de catnip weg* -- "U-Uw ogen zijn z-zo blauw als," even dacht ze na en zuchtte toen ze even geen antwoord wist. "Als-" ze keek hem blij aan toen ze wat wist. "Als het RiverClan water als het schoon is! Alleen zwemmen er in uw ogen geen visjes rond!" ZE IS GEWOON ZO LEKKER MELIG |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:53 | |
| - Hawkscream schreef:
- Smokepaw. schreef:
OMDAT JIJ NU STONED BENT? C: Nu moest haar naam eigenlijk Stonepaw zijn, dan was het echt ziek grappig geweest xD
En ja, Hawkie heeft Petal nodig :C ZEKER NU ER EEN KATER EEN BEETJE WAT TÉ DICHT BIJ ZIJN PETALWETAL IS GEWEEST D: xD Graverobber rooft wel meer dan graven *wenkbrauwwiebel* (xD, neuh, Petalwetal blijft haar havikje trouw :3) Trouwens, ik ben een tekening aan het plannen van het hele gezinnetje bij elkaar (inclusief Sallowkit) Nu ga ik slapen ("Maar slapen is saaai", aldus Salmonkit.) Tot morgen, wereld! |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 21:56 | |
| - Everstar schreef:
- Hawkscream schreef:
- Smokepaw. schreef:
En ja, Hawkie heeft Petal nodig :C ZEKER NU ER EEN KATER EEN BEETJE WAT TÉ DICHT BIJ ZIJN PETALWETAL IS GEWEEST D: xD Graverobber rooft wel meer dan graven *wenkbrauwwiebel* (xD, neuh, Petalwetal blijft haar havikje trouw :3) Trouwens, ik ben een tekening aan het plannen van het hele gezinnetje bij elkaar (inclusief Sallowkit)
Nu ga ik slapen ("Maar slapen is saaai", aldus Salmonkit.) Tot morgen, wereld! DAN IS HAWKIE ECHT EMO 5EVER :CCC Yay, havikje <3333 En ;-; Sallowwallow :c BEN NU AL BENIEUWD! C: Bye :c Marrow would agree! :DD @Chriss;; Wat zeg ik nou altijd *schudt hoofd* DELEN! |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 22:04 | |
| Owh, i'm so sorry, Soof :c Maar, hier id wat *gives a little catnip && XTC & Cocaïne* Bitte (: Of bedoelde je meligheid *confused* |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 22:07 | |
| |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 22:08 | |
| Way soof nu lig ik helemaal plat te zijn hier xDD Thanks xDD (: |