|
|
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:15 | |
| Oh god, wat haat ik wiskunde. Maar goed, dat is nu klaar |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:32 | |
| Ik kan echt niet meer wachten op 1 Februari zeg... Why can't the time go faster... |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:34 | |
| - Stormypaw schreef:
- Ik kan echt niet meer wachten op 1 Februari zeg... Why can't the time go faster...
Ja, dat heb ik ook wel. Hoe korter hoe minder concurrentie en hoe minder wachten. Ik heb zo'n hekel aan wachten O.O Maar ik heb nou ook weer niet het gevoel dat ik écht niet kan wachten, het gaat nog wel een tijdje duren. Ook omdat ik over iets meer dan een week jarig ben! *Partyyy* Edit: Arrg, waar haalt iedereen die mooie os'jes vandaan!? Die met van die vormen er in, anders dan zo'n rechthoek
Laatst aangepast door Snowdot op di 14 jan 2014 - 19:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:37 | |
| - Snowdot schreef:
- Stormypaw schreef:
- Ik kan echt niet meer wachten op 1 Februari zeg... Why can't the time go faster...
Ja, dat heb ik ook wel.
Hoe korter hoe minder concurrentie en hoe minder wachten. Ik heb zo'n hekel aan wachten O.O
Maar ik heb nou ook weer niet het gevoel dat ik écht niet kan wachten, het gaat nog wel een tijdje duren. Ook omdat ik over iets meer dan een week jarig ben! *Partyyy* Ja... Er is nu al best veel concurrentie...dat geeft mij een gevoel dat ik helemaal geen kans maak.... Dat wist ik niet dat je jarig was! *maakt alles klaar voor verrassings feestje* |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:40 | |
| - Stormypaw schreef:
- Snowdot schreef:
- Stormypaw schreef:
Ja, dat heb ik ook wel.
Hoe korter hoe minder concurrentie en hoe minder wachten. Ik heb zo'n hekel aan wachten O.O
Maar ik heb nou ook weer niet het gevoel dat ik écht niet kan wachten, het gaat nog wel een tijdje duren. Ook omdat ik over iets meer dan een week jarig ben! *Partyyy* Ja... Er is nu al best veel concurrentie...dat geeft mij een gevoel dat ik helemaal geen kans maak.... Dat wist ik niet dat je jarig was! *maakt alles klaar voor verrassings feestje* HOHO! NOG NIET! Arrg, waar haalt iedereen die mooie os'jes vandaan!? Die met van die vormen er in, anders dan zo'n rechthoek |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:41 | |
| - Snowdot schreef:
- Stormypaw schreef:
- Snowdot schreef:
- Stormypaw schreef:
Ja, dat heb ik ook wel.
Maar ik heb nou ook weer niet het gevoel dat ik écht niet kan wachten, het gaat nog wel een tijdje duren. Ook omdat ik over iets meer dan een week jarig ben! *Partyyy* Ja... Er is nu al best veel concurrentie...dat geeft mij een gevoel dat ik helemaal geen kans maak.... Dat wist ik niet dat je jarig was! *maakt alles klaar voor verrassings feestje* HOHO! NOG NIET!
Arrg, waar haalt iedereen die mooie os'jes vandaan!? Die met van die vormen er in, anders dan zo'n rechthoek Ik heb die van mij van Babs gekregen, ze had hem gemaakt, en ik vroeg of ik hem voor dit duiveltje hier mocht <3 I like your os though! |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:45 | |
| Tallkit neemt de straf op zichzelf? Woah, dat had ik niet gedacht xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:48 | |
| - Lightningkit. schreef:
- Tallkit neemt de straf op zichzelf? Woah, dat had ik niet gedacht xD
Haha , hij is ook niet van plan om het zijn gewoonte te laten worden, dus wen er maar niet aan ;') |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:52 | |
| - Tallkit schreef:
- Lightningkit. schreef:
- Tallkit neemt de straf op zichzelf? Woah, dat had ik niet gedacht xD
Haha , hij is ook niet van plan om het zijn gewoonte te laten worden, dus wen er maar niet aan ;')
Ik zal het onthouden xD Ach, wie weet komt Lightning hem wel gezelschap geven c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:52 | |
| |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:53 | |
| Spelbreker D: Hahah xD Sorry Soof Ach, dan kunnen ze Shrew lekker gaan vervelen :"D Be aware of a lot of topics untill they are 2 moons old. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:54 | |
| Oeh, de Lightall bende! Be aware... x'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:55 | |
- Spelbreker D:
Hahah xD Sorry Soof Ach, dan kunnen ze Shrew lekker gaan vervelen :"D Be aware of a lot of topics untill they are 2 moons old. :C Nu heeft Tall wel gezelschap? :'D Helaas is Running niet zo dat ze Lightning ermee gaat pesten xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:57 | |
| - Shrewstar schreef:
- Lightningkit. schreef:
- Spelbreker D:
Hahah xD Sorry Soof Ach, dan kunnen ze Shrew lekker gaan vervelen :"D Be aware of a lot of topics untill they are 2 moons old. :C Nu heeft Tall wel gezelschap? :'D Helaas is Running niet zo dat ze Lightning ermee gaat pesten xD Yep, Tall heeft gezelschap, maar of Shrew daar blij mee moet zijn x'D Running is een schatje <3 Tall + Me Love her! |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:57 | |
| Emma: Hahaha, Partners in Crime~! :'D Soof: Heuheu, ik zie Runningkit al helemaal gemeen zijn en dat Lightningkit dan -nep- gaat huilen en Shrew haar ook straf geeft, HAHAHA xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 19:59 | |
- Emma: Hahaha, Partners in Crime~! :'D
Soof: Heuheu, ik zie Runningkit al helemaal gemeen zijn en dat Lightningkit dan -nep- gaat huilen en Shrew haar ook straf geeft, HAHAHA xD Together we will rule the world! But... That's just evil, poor Running ;') |
|
| |
340 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 20:02 | |
| Yes thats too evil xD Lightning won't do that to his lovely sister |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 20:02 | |
| HHEDINCREINJIVERVFING FANFICTIONS
Ik heb Zojuist My little Dashie gekeken, voorgelezen. Not even kidding, tranen stroomden dead serious over m'n gezicht .-.
Die 1 uur en 20 minuten kijken waren het waard ;w; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 20:34 | |
| SOWIESO IS RUNNING VAN BINNEN HEEL AARDIG EN VAN BUITEN HEEL GEMEEN DUS OMGEDRAAIDE LIGHTNING! :DD Haha, dan zou ik mijn eigen char straf moeten geven xD |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 14 jan 2014 - 20:39 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |