|
|
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! di 21 jan 2014 - 18:38 | |
| Proficiat met jullie cijfer! ;D Het is echt een prachtig filmpje! <'3 |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! di 21 jan 2014 - 19:04 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! di 21 jan 2014 - 19:42 | |
| Het is geweldig! Dat zou ik nu eens nooit kunnen Xd (even een vraagje; welke richting doe je?) |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! di 21 jan 2014 - 19:50 | |
| Echt super mooi gedaan!
Ik dacht eerst dat ze ondertussen het spelen de hele tijd dacht aan vroeger enzo, dat ze een beetje haar liefdesverhaal in de muziek lag. En dat leek heel goed op welke dat je dus bedoelde. Hoe heb je al die poppetjes eigenlijk gemaakt?^^
o.O op mijn school zag ik ook zulke kunstwerkjes staan, misschien dezelfde opdracht?
Edit: Hele grote fout van me, ik zag niet dat er al 2 pagina's waren.^^'' Dat punt heb je echt verdiend het is zooo mooi! |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! di 21 jan 2014 - 19:55 | |
| Echt super mooi! Gefeliciteerd met jullie cijfer! |
|
| |
Butter<3 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! di 21 jan 2014 - 19:57 | |
| En (net)getrouwd paar. De vrouw is verliefd op de man, maar de man niet op de vrouw. Hij zegt dat hij wilt gaan scheiden. De vrouw geeft concerten op haar cello, maar wordt jaloers op alle dansende paren op een bal. Ze gaat op zoek naar de man en vermoord hem met haar cello :3.
Zoiets? |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! di 21 jan 2014 - 20:34 | |
| Dankjulliewel ^^
@Bunny & Eva: Ik studeer Kunst & Techniek op het Saxion in Enschede. De naam klinkt een beetje kunstacademie-achtig, maar dat is het niet. Het is een hele brede studie waar we van alles leren over animatie, film, games, CGI, 3D modeleren, html & css, actionscript, reclame(campagnes), audio, etc. (In de eerste twee jaar vooral de basis van deze dingen, natuurlijk. Ik zit nu in de tweede, btw.)
Over de poppetjes: Voor de hoofden van de poppetjes hebben we een half origami-ei gevouwen (Of eigenlijk meerdere halve origami-eieren. We kunnen de hoofdjes van de poppetjes afhalen, zodat we hun gezichtsuitdrukkingen aan kunnen passen zonder een heel nieuw poppetje te moeten maken) en in hun lijfjes zitten satéprikkers (waar we dus de hoofden op prikken en die zorgen voor wat meer stevigheid). De lijfjes bestaan verder uit basisvormen (cilinders, rechthoeken, kegels), allemaal van papier (behalve de rok en het hoofddoek van de vrouw) De twee hoofdpersonen hebben een touwtje door hun armen, zodat we die kunnen bewegen. Uh... Ik weet niet wat ik er verder nog over kan zeggen x'D
@Loïs: Bijna goed! Op de vorige pagina heb ik de strekking van het verhaal geschreven. =) Verschilt niet veel met wat jij hier schrijft, dus dat vind ik leuk om te horen! |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! di 21 jan 2014 - 20:49 | |
| Wauuww, het is echt super geworden! Jullie hebben dat cijfer dubbel en dwars verdiend hoor : D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! wo 22 jan 2014 - 11:22 | |
| Oooh, gefeliciteerd met jullie cijfer :3 Jullie hebben het helemaal verdient~! |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! vr 18 apr 2014 - 9:51 | |
| Yay voor oude topics omhoog halen!Een hele late: dankjewel beide! =) Ik reageer hier echter niet om dankjewel te zeggen tegen felicitaties van drie maanden oud (hoewel ik wel blij ben met die reacties hoor XD), maar omdat ik jullie hulp weer nodig heb. *gaat op haar knietjes en zet puppy-oogjes op* Zouden jullie me alsjeblieft kunnen helpen met de laatste loodjes van de derde periode? Hoe kun je helpen? Nou, door de volgende korte enquête in te vullen bijvoorbeeld: https://www.survio.com/survey/d/L2J4H3J3D1G7D1L9GKost je één à twee minuutjes en ik (of wij, moet ik zeggen) zou er enorm mee geholpen zijn! Alvast bedankt! ^^ |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! vr 18 apr 2014 - 9:54 | |
| |
|
| |
Mattijn 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! vr 18 apr 2014 - 10:47 | |
| |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! vr 18 apr 2014 - 10:54 | |
| Ik heb het ook voor je gedaan. Moet wel zeggen: bij die laatste vraag dacht ik echt wtf xD |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! vr 18 apr 2014 - 11:00 | |
| Ik heb hem ook ingevuld ^^ |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! vr 18 apr 2014 - 13:15 | |
| Dankjulliewel =D @Eef: hahaha, why? x'D Snapte je de overeenkomst niet tussen het scherm en de actie, of was je gewoon verbaasd dat het voor War Child is ofzo? |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! vr 18 apr 2014 - 13:32 | |
| Ik heb 'm voor je ingevuld ^^ |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! do 5 maa 2015 - 21:26 | |
| ...Ik durf het bijna niet te vragen, omdat ik zo beschamend inactief ben hier, maar zijn er mensen die de volgende survey voor me in zouden willen vullen? Het is weer eens voor school, dit keer voor een business plan. Ik heb als onderwerp gekozen dat ik graag een online business voor fantasy kostuums wil hebben en daarvoor moet ik dus het een en ander aan onderzoek doen. Ideaal zou zijn als je deze lijst invult met jezelf over 10 jaar in gedachten. http://www.survio.com/survey/d/Y1I4X4U5Q6V2Q2K1JAlvast bedankt! :3 Edit: Oh, en opmerkingen over de vragenlijst zelf zijn ook van harte welkom, btw. :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: We need your help! | |
| |
|
| |
|