Wie zal ik ontmoeten?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Wie zal ik ontmoeten?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tori
Member
Wie zal ik ontmoeten? DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Tori
BerichtOnderwerp: Wie zal ik ontmoeten?   Wie zal ik ontmoeten? Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 22:04

Een gebeid waar Tori nog maar net van had gehoort, waar alle katten van alle clans bij volle maan bij één kwamen, tijd om daar een bezoekje aan te brengen. Tori rende van het Rogue gebied weg, ze had nog niemand ontmoet, maar dat zal ooit wel veranderen. Tori keek rond, ze was nu in een vreemd gebied, Windclan? Shadowclan? Thunderclan? Rivierclan? Ze wist het niet. Ze rende door en snoof om het minuut de geuren op, haar oren stondengespitst zodat ze overal op voor bereid was, ondanks dat ze zich niet aan de regels hoefden te houden, ze had er simpel weg... schijt aan. Rustig tripprelde ze door, ze zag vier grote eiken, vier door gangen, en de geuren van vier katten groepen, de geuren van de vier clans! Ze liep rond, en keek naar elke kand, Thunderclan Windclan Shadowclan Rivierclan! De vier clans, kwamen hier bij één, ze was wel nieuwsgirich naar wie ze ontmoeten ging. Zou het een Rivierclan kat zijn? Of Shadowclan kat? Ze wist het niet, het kon netzo goed ook gewoon geen clan kat zijn, misschien een poesiepoes die via het honden pad hier gekomen was, of misschien een Rogue net als zij, misschien ook wel gewoon een éénling, die nergens bij hoorde niet bij de Rogue niet bij de poesiepoes, gewoon een zwerf kat, een kat, dier letterlijk nergens bij hoorde! Ze wachte rustig af, tijd om eens te zien hoe een vreemde kat op haar zou reageren, Tori was een Rogue dus er waren geen regels voor haar! Dit was het gebeid van iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverlight
Member
102

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie zal ik ontmoeten?   Wie zal ik ontmoeten? Icon_minitimedo 27 jan 2011 - 22:36

De dag ervoor was een zilver gestreepte poes naar de vier boom gegaan en ze had de plek bewondert, maar toen de avond viel was Silverlight lekker onder de grote steen gaan liggen die iets overhelde en een prima beschutting was. Toen de zon haar gewekt had was Silverlight op de steen gesprongen en daar gaan liggen zonnen. Het geluid van pootstappen wekte haar uit haar doezeligheid en haar groene ogen werden spleetjes, maar ze zag een zwarte kat de plek van vierboom op lopen. Verveelt stond Silverlight op en ging zitten met haar ogen open gespert en keek de vreemde kat strak aan. 'Ook een goede morgen!' zei Silverlight sascasties en haar staart zwiepte heen en weer. Ze was gewekt en dat vond ze altijd vervelend. Silverlight schudden haar kop en begon zich te wassen en eindigden bij haar messcherpe klauwen die ze later in trok en zich weer op de zwarte poes richten.
Tori
Member
11

CAT'S PROFILE
Tori
BerichtOnderwerp: Re: Wie zal ik ontmoeten?   Wie zal ik ontmoeten? Icon_minitimewo 2 feb 2011 - 18:25

'Ook een goede morgen!' Tori draaide zich om en zag een Grijxige witte main coon liggen. 'Oh, goedemorgen', zei ze kalm. 'Windclan?' Vroeg ze rustig, en ze snoof de lucht op. Zien of de poes ook vijandig doen zou, zo ja, vechten dan maar, zo nee, rustig praten of zo, en misschien als ze haar mag... Nee zal wel weer zo'n loyale kat zijn. 'Leuk in zo'n clantje?' Vroeg ze. Ze keek een beetje rond en snoof de lucht op, ze ging zitten en likte haar voor poot, met haar velle ogen keek ze rond, kill en bloed dorstig, maar ook kalm. Rustig wende ze zich tot de geluiden om haar heen, geritsel van bladeren, gekrak van takjes waar vast kleine knaagdieren door heeng kruipen, en ook het getjirp van de vogels. Rustig wende ze zich weer af, tot de poes.
Silverlight
Member
102

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie zal ik ontmoeten?   Wie zal ik ontmoeten? Icon_minitimeza 12 feb 2011 - 22:05

De zwarte poes begroeten haar ook en zei vragen Windclan? Silverlight schudden haar kop en ze sprong van de rots af en landen niet ver van de vreemde poes vandaan en ging zitten. 'Nee ik ben niet van de windclan, maar een eenling.' zei Silverlight en begon haar vacht schoon te maken en bleef de poes tussen een paar likken in de gaten houden. Niet dat ze wantrouwnd was, maar vreemde katten waren vaak geneigd uit te halen, maar of dat voor deze gold wist ze niet? Het geluid van fluitende vogels klonk als muziek in haar oren en ze schudden haar vacht goed na de wasbeurd en keek de poes in haar ogen met haar fel amberkleurige ogen.
Tori
Member
11

CAT'S PROFILE
Tori
BerichtOnderwerp: Re: Wie zal ik ontmoeten?   Wie zal ik ontmoeten? Icon_minitimema 14 feb 2011 - 18:51

Ik stop nu met deze Topic, ké, want nu ben je wel windclan.... Dus ja!
We kunnen ooit wel weer eens een nieuwe starten, ké
Silverlight
Member
102

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverlight
BerichtOnderwerp: Re: Wie zal ik ontmoeten?   Wie zal ik ontmoeten? Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 23:20

( Best ) lol

Dit kan ook via de pb,
Dus een waarschuwing bij deze.
(Geldt ook voor Tori)
-Moonfur.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Wie zal ik ontmoeten?   Wie zal ik ontmoeten? Icon_minitime

Wie zal ik ontmoeten?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: