doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Desertkit
Member
doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ DPKsfdL
Alexandra but call me alexx
250
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 6 moons old
Gender:
Rank:
Desertkit
BerichtOnderwerp: doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~   doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 22:15

Met haar staart die op de grond sleepte en haar oren die naar beneden gezakt waren liep een kleine creme-kleurige kitten weg van een groep andere kittens. Ze was alweer weggestuurd, de 4de keer deze ochtend. De poes liep meestal wel blij rond maar soms was dat gewoon nep. De waarheid is dat de poes nooit echt is geaccepteerd en dat deed haar pijn, veel pijn. Waarom kon ze niet gewoon zo zijn als de rest? Desertkit wist het niet. Altijd als ze naar een groep kittens ging stopte ze met spelen of praten en begonnen ze naar haar te staren met een blik die zegt 'ga weg we moeten jou niet hebben'. Of met nog ergere blikken. De poes wou gewoon plezier hebben en veel vrienden maar uiteindelijk heeft ze maar 1 vriendin die ze meer ziet als een grote zus. De poes wist het niet meer. Als die 4 groepen van vanochtend niets met haar te maken wouden hebben, wie wel?

~Strugglekit~
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherstorm
Member
doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ DPKsfdL
Yaella
10
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20moons
Gender:
Rank:
Featherstorm
BerichtOnderwerp: Re: doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~   doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ Icon_minitimewo 15 jan 2014 - 13:17

Featherstorm liep deze ochtend zonder doel door het kamp.
Haar staart stond recht overeind en haar oren gespitst.
De ochten was ondertussen in middag aan het verranderen
en de jacht patrouilles zouden elk moment teruh kunnen komen.
De grijs witte poes, letten altijd op alles om zich heen,
ook viel het haar al eerder op dat een kleine creme kleurige kit al een tijdje alleen liep.
Ze besloot een kijkje te nemen en liep naar het kleine hoopje vacht toe.
Hallo daar Strugglekit?
Wat doe jij hier zo alleen, moet je niet naar je nestgenootjes ?
Vroeg de poes met een kalme en rustige stem.

( srry voor enige RPG/spel fouten, maar ik hoop dat het zo goed is :3 )
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftpaw,
Member
doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ DPKsfdL
Quinty
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Swiftpaw,
BerichtOnderwerp: Re: doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~   doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 8:56

(Mag ik mee doen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Streampaw
Member
doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ DPKsfdL
Appliedapplie/Alexx
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i'm 9 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~   doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 11:31

Sorry maar nee, dit was aleen bedoelt voor Desertkit (ik) en strugglekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftpaw,
Member
doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ DPKsfdL
Quinty
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Swiftpaw,
BerichtOnderwerp: Re: doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~   doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ Icon_minitimedo 16 jan 2014 - 13:00

(ohw.. dat is oke ^.^ veel pleier dan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~   doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 17:25

@Quinty,
Ik zou je erop willen wijzen dat je in RPG-gebieden niet met gewone posts mag reageren. Ook staat er dat het topic enkel voor Strugglekit is gereserveerd, wat betekend dat iedereen anders niet mag meedoen.
Ik adviseer je om de Warrior Code (forum regels) nog even door te lezen voordat je gaat posten. Dit wordt namelijk meegerekend als spam. Wink

~ Mousefur/Maartje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~   doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
doesn't anyone accept me? ~Strugglekit~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: