| Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] | |
|
|
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] wo 29 jan 2014 - 16:34 | |
| In een ander topic maakt iedereen één post aan, met getallen van 1 tot 28, en elke dag plaatst je achter de datum de link van een topic waarin je die dag gepost hebt c; |
|
| |
Loïs 18 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Why do you want to know? 21 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] wo 29 jan 2014 - 16:38 | |
| Leuk! Alleen dat ga ik nooit volhouden, dus ik doe niet mee ;3. Wel veel succes gewenst aan de mensen die wel meedoen! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] wo 29 jan 2014 - 16:42 | |
| IK WIL MEEDOEN! Maar ik kan helaas niet (Ik ga op vakantie en ben vanaf nu elk weekend in Feb. weg...), Good luck everybody though! |
|
| |
Ruth x) 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] wo 29 jan 2014 - 16:50 | |
| IK WIL MEEDOEN! Bekendste account: Searock (nog niet geacepteerd) Dagen dat je sowieso niet kan: Normaal gezien geen/Ik zal het melden als er wel zo'n dag is
Laatst aangepast door Searock op wo 29 jan 2014 - 17:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] wo 29 jan 2014 - 16:50 | |
| Spijtig, beide ;$ Toch bedankt voor de gelukswensen voor de deelnemers! c=
Searock, Oké! |
|
| |
~ 410 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] wo 29 jan 2014 - 17:42 | |
| Morgen of overmorgen zal een van ons het topic openen ^-^ Als je 1 februarie geen reactie op het topic het geplaats en gepost heb doe je niet mee ^^" |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] do 30 jan 2014 - 7:03 | |
| IK WIL MEEDOEN! Bekendste account: Frostlake? Dagen dat je sowieso niet kan: -
|
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] do 30 jan 2014 - 7:15 | |
| Ik wil me graag terugtrekken uit de wedstrijd, februari is een drukke maand voor me en ik zie nu al dat dit niet gaat lukken ;o
XIsa (opgegeven met aury als bekendste account) |
|
| |
Jo-anne 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 feb 2014 - 11:20 | |
| IK WIL MEEDOEN! Bekendste account: Tinypaw Dagen dat je sowieso niet kan: Moet ik nog even kijken.. C: |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 feb 2014 - 12:19 | |
| Vraagj, moet je bij iedere post voor het APHP ook een heel nieuw topic openen? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 feb 2014 - 12:33 | |
| Nee, dat is niet nodig. We vragen om de naam van het account waarmee je post gemaakt is erbij te zetten, zodat we kunnen zien of je wel degelijk die dag gepost hebt ;3 Anders zouden er binnenkort meer dan 280 nieuwe topics zijn, allemaal in de maand februari^^" xD |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 feb 2014 - 12:35 | |
| XD jah, en dan zou iedereen het zo druk krijgen, als op ieder open topic gereageerd wordt. o.o |
|
| |
Acc Markt! 24 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 feb 2014 - 13:27 | |
| |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] zo 2 feb 2014 - 11:35 | |
| Nou, het is me gelukt om vandaag tóch te posten. De gasten komen blijkbaar pas vanmiddag :3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 maa 2014 - 14:28 | |
| Februari is voorbij ^^
wanneer komen de prijzen? Xd
|
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 maa 2014 - 14:34 | |
| Bregje, Bunny en Soof zijn de enige die het hebben volgehouden. Proficiat alle drie! Jullie mogen een PM sturen naar Roseheart ivm jullie prijs. Jullie hebben ook alle drie aan het 150 woorden posts voldaan, dus krijgen jullie nog een extraatje ;D Gefeliciteerd!
Als er nog iemand 28 dagen gepost heeft en ik je over het hoofd heb gezien, laat het dan even weten! |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 maa 2014 - 14:45 | |
| Aw, geldt 24 dagen omdat je vier dagen ziek was niet als winnen? D: Haha, nee hoor, geintje, ik snap het wel. Gefeliciteerd Bregje, Bunny en Soof! & Liese & Chriss, bedankt voor deze challenge! Echt, ik heb de afgelopen jaren niet meer zoveel in één maand gepost als afgelopen maand en het is me goed bevallen, dus... Ik denk dat ik maar vaker een maand lang dagelijks moet gaan posten. x'D |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 maa 2014 - 14:48 | |
| Anita, Ohw, niet gezien x$ Ik zal zeggen dat je dan gewoon een setje krijgt, maar dan wel geen extraatje ivm de 150 woorden en stuff ;3 En dat is erg leuk om te horen! Ik geef het even door aan Chriss aangezien ze gestopt is^^' |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 maa 2014 - 14:50 | |
| Ik heb elke dag gepost, maar kon ze niet aanvullen doordat Febuari een erg drukke maand voor me was. Kan ik mijn lijst nog afmaken? ;o |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] za 1 maa 2014 - 15:04 | |
| - Roseheart schreef:
- Ik zal zeggen dat je dan gewoon een setje krijgt, maar dan wel geen extraatje ivm de 150 woorden en stuff ;3
Aw, dat vind ik lief van je! Maar je moet het niet tegen je zin gaan doen ofzo, he! Ik bedoel: eerlijk is eerlijk, ik heb geen 28 posts gemaakt. =) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het actief-, post-, hulp-bij-posten-event [APHP] | |
| |
|
| |
|