| Unexpected, but wanted [Kitten search] | |
|
|
Jamie 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] wo 15 jan 2014 - 14:19 | |
| Ben daar ook nieuwsgierig naar idd. ^^ Lol Mapleshade en Oakshade. x'3 (Ik heb de aanmelding van Mappleshade xd) |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] wo 15 jan 2014 - 16:10 | |
| Daar hebben we het nog niet over gehad, dus dat word later nog bekend gemaakt. ~ |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] wo 15 jan 2014 - 16:49 | |
| |
|
| |
Loïs 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] wo 15 jan 2014 - 17:30 | |
| Omg dit nestje is zoooo leuk :3 Maar ik ga me niet aanmelden haha |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] wo 15 jan 2014 - 19:45 | |
| Deadline
Deze Zaterdag, 18 Januari, worden de aanmeldingen gesloten De volgende dag zullen de kittens bekendgemaakt worden, en het geboortetopic zal dan snel geopend worden
Thanx voor de aanmeldingen,
Bo & Emma |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] vr 17 jan 2014 - 16:09 | |
| Ik zal proberen m'n aanmelding zo snel mogelijk af te maken :3 (ik hoop hem vanavond af te hebben ^^") |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] vr 17 jan 2014 - 16:51 | |
| het spijt me dat het zo laat is, maar ik had het nogal druk door wat persoonlijke dingen :$ Maar mijn aanmelding staat er ^^
is haar uiterlijk mogelijk? |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] vr 17 jan 2014 - 18:48 | |
| Ik ben benieuwd wie de kittens worden :3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 1:07 | |
| Ik denk dat mijn aanmelding klaar is. Good luck evrybody! ;3 Ik ben er ook idd benieuwd naar :3 |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 8:41 | |
| Zou ik vandaag nog even de tijd kunnen krijgen voor m'n aanmelding...? M'n zusje zit momenteel op mijn pc dus zal ik wel geen setje / sheet kunnen maken x$ |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 10:59 | |
| AANMELDINGEN ZIJN GESLOTEN @Lis; We kijken niet echt naar hoe het eruit ziet, maar of de kat ons aanspreekt (: |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 12:21 | |
| Yeah :'D Ik wil iedereen nog even succes wensen! |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 12:22 | |
| Thanx, ook succes iedereen! |
|
| |
Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 12:27 | |
| Spannend (; Succes iedereen! |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 12:37 | |
| Kan ik mijn aanmelding nog afwerken of gaat dat niet meer? *wanhopig* |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 13:30 | |
| Name;Angelkit - Angelpaw - Angelfall Lifestyle; WindClan Gender; Male Age; Unborn Parents; Lionbeat x Firework Siblings; Unknow
Inside; Angelkit is een echte kleine strever. Hij kijkt erg op naar zijn ouders en wilt ook net als zij zijn. Eigenlijk is hij heel anders dan hij zich laat lijken, omdat hij bang is dat de mensen om zich heen hem niet zouden accepteren zoals hij echt is. Angel heeft altijd een glimlach op zijn gezicht staan omdat hij bang is zijn familie teleur te stellen als hij niet vrolijk is. Wanneer hij warrior wordt zal hij echter wel beseffen dat het niet mogelijk is om altijd aardig te zijn tegen anderen.
Outside; http://lismoon.deviantart.com/art/I-love-chocolate-136893588 http://lismoon.deviantart.com/art/Apr-14th-Lupin-004-119325044 http://lismoon.deviantart.com/art/Huh-410919269
My name; Lis Age; 13 jaar Motivation; Dit stelletje is gewoon zoooo cool! Ik moest me hier gewoon voor aanmelden^^"
|
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 21:55 | |
| Lis de aanmeldingen zijn gesloten. ;D Ik ben beniewd. :DDD ben echt nieuwgierig. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] za 18 jan 2014 - 23:29 | |
| Lis mocht nog plaatsen, staat onder mijn ding van gesloten ;3
Ik heb Emma vandaag niet te pakken gehad, dus ik hoop morgen wel, want ik wou morgen het bevallings topic openen ~ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] zo 19 jan 2014 - 10:33 | |
| Kben nerveus :3 Ik wil wel iedereen succes wensen (inclusief mezelf natuurlijk ^^) |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] zo 19 jan 2014 - 16:21 | |
| Hey mensen ~ Als eerste, bedanken we jullie allen voor het aanmelden. Het was lastig om te kiezen, maar we hebben de knoop door kunnen hakken. Maar deze 2 zijn het uiteindelijk geworden;
- Energetic, but silent:
Flashkit aka Bo(2)!
- Willy but a little bit arrogant:
Fadedkit aka Soof!
Echt heel erg bedankt voor het aanmelden, maar we konden niet iedereen kiezen. We hebben puur naar het 'koppel' kittens gekeken.
Ik open vandaag nog het geboorte topic ~
- Bo & Emma |
|
| |
| Onderwerp: Re: Unexpected, but wanted [Kitten search] | |
| |
|
| |
|