Book depository - voor goedkope Engelse Warriors boeken [Site]
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Book depository - voor goedkope Engelse Warriors boeken [Site] do 9 jan 2014 - 10:31
Naam: Book depository - voor goedkope Engelse Warrior Cats boeken Soort: [ Site ] Onderwerp: Het kunnen kopen van Warrior Cats boeken voor een goedkoop prijsje Omschrijving: Dit is een website waar ik zelf bijna al mijn Warrior Cats boeken vandaan heb gehaald. Ik heb ze allemaal in het Engels gekocht, waarvan ik de eerste paar boeken bij Bol.com vandaan haalde. Book Depository is echter veel goedkoper in de prijs van het boek zelf en heeft ook nog geen verzendkosten. Enigste nadeel van de site is dat de levering standaard een paar weken duurt, maar persoonlijk vind ik het de prijs dubbel en dwars waard! Dus voor iedereen die de Engelse Warrior Cats boeken wilt kopen, raad ik je deze site aan. Vandaar dan ook deze promotie Link: http://www.bookdepository.com/search?searchTerm=warriors+erin+hunter
PS: ik heb de regels goed doorgelezen en niet zo snel gelezen dat dit niet mag, maar als het alsnog niet mag dan hoor ik dat wel graag zodat de topic eventueel verwijderd kan worden