~Shade~ [STORY]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 ~Shade~ [STORY]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lizardtail
Member
~Shade~ [STORY] DPKsfdL
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: ~Shade~ [STORY]   ~Shade~ [STORY] Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 16:46

Hallo, Gast

Eerst en vooral, bedankt om dit topic aan te klikken! Ik heb namelijk een kort verhaaltje geschreven (ondertussen zit ik aan hoofdstuk 2 en dus de 6e pagina, klein geschreven) maar ik weet niet of ik nog wel verder moet schrijven.. Als de Proloog jullie wat bevalt, dan zal ik vast wel weer wat motivatie krijgen om verder te schrijven, dus laat even wat commentaar achter, wil je?
Je moet wel even wat weten voor je begint te lezen, dus hier wat informatie voor vooraf: Het verhaal speelt zich af, een hele tijd geleden dus er is nog geen luxe, technologie,... Verder is het verhaal geschreven tijdens mijn examens door, dus zou het wel wat vaag kunnen overkomen x3

Het verhaal
~Shade~
-Proloog
Duizend ogen waren op haar gericht wanneer ze voorzichtig de arena in wandelde. Deze mensen, waren ze allemaal gekomen om haar te zien? Eerlijk gezegd wist ze zelf niet eens wat ze hier kwam doen, maar Koningin Imana had haar naar hier gebracht. De Koningin was ook haar achternicht, maar de rest van de familie zat nogal krap bij kas. Haar zware voeten slenterden over het zand waar de arena mee gevuld was. Haar groene ogen tuurden in het rond, opzoek naar enige verklaring voor dit alles. Ze keek omhoog wanneer ze alle mensen om zich heen hoorde juichen, en zag de Koningin in een lange jurk op haar troon gaan zitten. “Gegroet, Maniërs”, weergalmde haar luidde stem als groet aan haar volk. Ook zij was een Maniër, want net als alle andere aanwezigen woonde ze in Manië en was dus Manisch. Ongeduldig liep ze naar het midden van de arena, maar Imana begon algauw weer te praten. “Eerst en vooral, wil ik jullie allen bedanken voor uw komst”, de bezoekers riepen haar vrolijk toe terwijl ze haar zin vervolgde: “We zijn hier allemaal gekomen voor Ina.” Alle ogen waren nu op haar gericht; Zij was Ina. “Ik heb namelijk een grote taak voor mijn jonge achternichtje.” Haar hart bonsde in haar keel, zich afvragend wat deze ‘grote taak’ zou inhouden. “Ik wil dat je dit paard voor me opleert.” Imana’s ogen waren gericht op een grote poort, een paar meters naast de ingang van de arena. Ina’s groene ogen volgden die van haar Koningin, wanneer de poort met een bulderend geluid opende. Een mooie, pikzwarte merrie kwam al bokkend en stijgerend door het zand gegaloppeerd. “Als het je lukt, krijg je een beloning van welgeteld 100 zilverstukken, pus je eigen paard”, Ina keek naar het wilde paard, vervolgens naar haar kapotte kleding, en daarna weer naar het paard. Moest ze dit wel doen? Koningin Imana gaf haar deze kans vast omdat ze wist in wat voor armoede zij en de rest van haar familie leefde… Ze had echter geen ervaring met paarden, en alle duizenden ogen die haar aanstaarden zorgden voor nog meer druk op haar schouders. Twijfelend richtte ze zich nogmaals op de mooie merrie die rond croste, en in stilte vroeg ze de goden goed over haar te waken. “Ik noem haar.. Shade!”, klonk Ina’s trotse stem waarna luid gejuich van het publiek overheerste. Vol vertrouwen gaf Imana nog een laatste knik in haar richting…

Dat is de proloog dus. Alle commentaar of tips zijn welkom!

-Lis x

Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
~Shade~ [STORY] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: ~Shade~ [STORY]   ~Shade~ [STORY] Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 7:22

Het klinkt leuk, dus als je verder schrijft, ga ik zeker verder lezen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
~Shade~ [STORY] UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: ~Shade~ [STORY]   ~Shade~ [STORY] Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 7:25

Oeh, klinkt spannend Lis :'D Zal het zeker gaan volgen - maar dan moet je wel verder schrijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskedpaw
Member
~Shade~ [STORY] DPKsfdL
Le AA(Amy)
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Finally six moons
Gender:
Rank:
Maskedpaw
BerichtOnderwerp: Re: ~Shade~ [STORY]   ~Shade~ [STORY] Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 19:02

Haha, oké! Ik stop het verhaal mee in m'n schooltas voor als ik 'ns niets te doen heb xD 't Is wel wat vaag huh? :'p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ~Shade~ [STORY]   ~Shade~ [STORY] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Shade~ [STORY]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: