We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 jan 2014 - 10:34
even plaatsen:
Freestar jumped at the fence at his old house, what he now used as a camp for his clan. His red pelt was shining in the bright sunlight. Greenleaf came and the members of his clan were very happy with that and so he was. With a smile on his face the cat thought back of the weird dreams he got just before his old boss had died. But the dreams were from a special place and clan, The Starclan. A cat who lived there, was talking to him in his dreams. Freestar did not like the dreams first, he was afraid for the strange cat. At last, in the last dream, the Starclan cat told his name; Thunderstar and Freestar heard that he was an old leader of a clan.
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 jan 2014 - 16:15
Ik haat verslagen en werkstukken. I mean, ik ben pas twee dagen op school, proefwerk, werkstuk volgende week en voor morgen een verslag inleveren ;__; School Y u do dis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 jan 2014 - 16:29
Tallkit schreef:
Sharppaw schreef:
I'm happy I'm happy I'm happy I'm happy I'm happy I'm happy, and i punch the one who says i'm not ^-^
Again? x'D
Oh well, nu heb je mij ook happy gemaakt :')
Yes again ^-^ mijn moeder gaat straks mailen naar een fokker voor een border collie pup ook al is die fokker langer dan 2 uur rijden met de auto van mijn huis vandaan ^-^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 jan 2014 - 16:30
Sharppaw schreef:
Tallkit schreef:
Sharppaw schreef:
I'm happy I'm happy I'm happy I'm happy I'm happy I'm happy, and i punch the one who says i'm not ^-^
Again? x'D
Oh well, nu heb je mij ook happy gemaakt :')
Yes again ^-^ mijn moeder gaat straks mailen naar een fokker voor een border collie pup ook al is die fokker langer dan 2 uur rijden met de auto van mijn huis vandaan ^-^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 jan 2014 - 16:36
@Emma vuilnisbak rassen kunnen ook mooi zijn ^-^ en bedankt ^-^
@Anouk okay ^-^ ja zwart-witte zijn ook erg mooi ^-^
het gaat wel nog even duren sinds de pups pas tegen de zomer komen, maar het is het waard om te wachten, heb ik direct ook veel meer tijd om alles voor te bereiden en te kopen enzo ^-^
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"