|
| »Quinty« 58 Actief
| |
| Onderwerp: [Gz] Spirits of the Wild zo 5 jan 2014 - 11:59 | |
| Hello!
Ik wil een beetje activiteit in Eaglekit gaan gieten en daarvoor heb ik een paar andere mensen nodig.
Mijn idee is om de Spirits of the Wild na te maken, voor de Guild Wars 2 spelers onder ons ook wel bekend als de goden van de Norns :'). Officieel zijn het Beer, Wolf, Sneeuwluipaard & Raven, maar omdat ik Eagle al heb, maakt het niet zo veel uit.
Anyhow. De Spirits of the Wild is een vriendengroepje, die 2 dingen gemeen hebben, het voorvoegsel van hun naam is een wild dier en het achtervoegsel is spirit [of te wel, geest of ziel]. Eaglekit zal hierin, vanwege zijn trots, proberen de leider over te spelen, maar eigenlijk is er geen vaste rangorde.
Hoe de kittens eruit zien en wat hun karakter is, maakt niet uit. Ze zijn allemaal 1 of 2 manen oud en steunen elkaar door dik en dun.
Ik wil graag een groepje van 4 kittens hebben, zodat het qua activiteit een beetje redelijk blijft :3
Lijstje kunnen jullie zelf wel maken, I guess =w="
xx Quinty |
| | | Cat 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild zo 5 jan 2014 - 12:38 | |
| I want it so bad..maar ik ben pas een dag op de site >>' Houd mij maar in gedachten met Wolfkit of Badgerkit |
| | | Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild zo 5 jan 2014 - 13:33 | |
|
Name; Cougarkit - Cougarpaw - Cougarpirit Clan; ShadowClan Age; 1,5 moons Gender; Female Parents; Died Fosterparents; Would be searched~ Siblings; Died Fur Color; Ros tot lichtbruin met hier en daar wat donkerdere strepen op de staart en poten. Fur Length; Kort tot halflang Eye Color; Blauw Paw Pads; Roze Build; Smal en niet erg gespierd maar met lange poten en een lange staart. Scars; Geen tot nu toe Pictures; - http://lismoon.deviantart.com/art/Kitten-334654187- http://lismoon.deviantart.com/art/Fairy-cat-390938770- http://lismoon.deviantart.com/art/Felek-kartofelek-411061746Short Inside; Cougarkit is een erg speelse kitten. Ze is wel echt het meisje van de groep, en kan erg gevoelig overkomen, maar toch weet ze haar mannetje te staan. Later zal ze misschien nog wel een crush krijgen op één van de katers uit het vriendengroepje. Ze loopt vrij snel door haar lange poten. History; Al wanneer Cougar 1 moon was, is ze de rest van haar gezin verloren in een storm. Ze waren allemaal gaan wandelen, maar zij bleef liever bij haar vrienden in het camp. Een plotse storm schoot op en een bliksem sloeg in op de boom waar haar familie vlakbij stond. Enkel haar oom en zij blijven nu nog over... My name; Lis Age; 13 years Motivation; Ik vind dit gewoon zo'n leuk idee, en aangezien jij (Quinty) toch ook wel een actieve speler bent, lijkt het me erg leuk om hieraan deel te nemen! c=
Laatst aangepast door Lizardkit op di 7 jan 2014 - 19:44; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild zo 5 jan 2014 - 14:26 | |
| hier komt misschien een aanmelding ^-^ |
| | | 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild zo 5 jan 2014 - 16:25 | |
| Algemene informatie ➢Naam: {Leopardkit}, Leopardpaw, Leopardspirit ➢Bijnamen: Leopard, Rabbitheart, Kittypet ➢Naam betekenis: Zijn gevlekte bengaalse pels zorgde voor het voorvoegsel Leopard. ➢Clan: Shadowclan ➢Leeftijd bij aanmaak: 2 Manen ➢Geslacht: Kater ➢Seksualiteit: Heteroseksueel ➢Bloedlijn: 50% Shadowclan, 50% Kittypet ➢Geboorteplek: Shadowclan Nursery ➢Geboorteseizoen: Bladval Uiterlijk ➢Beschrijving: Een fijngebouwde bengaalse kater met heldere amberkleurige ogen. ➢Ras: 50% Bengaal, 50% gemixt ➢Bouw: Fijn, soepel, ietwat hoog op de poten ➢Pels: Goudbruin met een bengaals patroon, zacht van textuur ➢Ogen: Amber ➢Littekens: Geen ➢Handicaps: Geen Innerlijk Leopardkit is een kitten die nooit heel erg veel zegt en liever stilte verkiest over drukke gebeurtenissen. Met een behoedzame blik houdt hij altijd alles wat er om hem heen gebeurd in de gaten en zal hij proberen alles wat hij ziet zo goed mogelijk te onthouden. Leopardkit heeft een erg introvert karakter en houdt het liefst alles wat hij denkt voor zich. Over zichzelf praten zal dan ook niet vaak gebeuren en anderen vertrouwen is ook een klein probleem. Door zijn afkomst, half Kittypet, wordt hij dikwijls getreiterd, wat hem alleen maar verder in zijn schulp geduwd heeft. Verder is hij een heel erg intelligent katertje, met gevoel voor strategie en tactiek. Als hij ouder wordt ontdekt hij, tot zijn eigen grote afschuw, dat hij een fascinatie begint te ontwikkelen met allerlei morbide dingen. Het prooidier net wat langer pijnigen dan noodzakelijk is, de vijandelijke kat net een slag extra geven als deze smeekt om genade en op de mentale knoppen van onbekenden drukken tot ze zich ongemakkelijk voelen. Hij haat deze kant van zichzelf, maar kan het ook niet zo goed tegenhouden. Hij zal ook later dit aan een aantal vrienden in wanhoop vertellen, in de hoop dat ze hem hiermee kunnen helpen. (Dat morbide gedeelte is een beetje onder voorbehoud. Ik wil het er heel erg graag inkrijgen, maar als het niet lukt, kan het zijn dat ik het drop ^^") Are you, are you coming to the tree? Where I told you to run, so we'd both be free? Strange things did happen here, no stranger would it seem If we met up at midnight in the hanging tree. |
| | | Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild zo 5 jan 2014 - 20:34 | |
| Thanks people~
Er is nog een deadline ingesteld, maar ik wilde aanmeldingen niet al te lang door laten lopen. Just a little note ^^' |
| | | Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild ma 6 jan 2014 - 21:02 | |
| |
| | | Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild ma 6 jan 2014 - 21:10 | |
|
Laatst aangepast door Arcanekit op zo 12 jan 2014 - 13:45; in totaal 2 keer bewerkt |
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild ma 6 jan 2014 - 22:02 | |
| @Liz; Je aanmelding is goed, er is alleen 1 klein dingetje. Het gaat over wilde dieren. En ja, ik weet dat er wilde paarden bestaan, maar toch wilde ik daar een opmerking over maken ^^'
Oh jah, voor mensen die niet op leuke namen kunnen komen, de officiële Guild Wars 2 spirits zijn; Bear, Wolf, Raven, Snow Leopard, Ox, Owl, Wolverine, Eagle, Hare, Otter, Gorilla & Wurm :') |
| | | Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild di 7 jan 2014 - 18:13 | |
| Owh, dan verander ik het wel even in Cougarkit x$ |
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild do 9 jan 2014 - 23:44 | |
| Nog meer mensen die mee willen doen? (: Anders zal ik in het weekend gaan kiezen~ |
| | | kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild vr 10 jan 2014 - 7:25 | |
| Hier komt een aanmelding ^^ |
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild za 11 jan 2014 - 20:36 | |
| Wil iedereen dit nog een aanmelding wilde maken, dit voor MAANDAG doen :3 Dan kan ik begin van de week gaan kiezen :3 |
| | | Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild zo 12 jan 2014 - 13:44 | |
| Hey Sorry, maar ik trek me terug met Ravenkit, gewoon om het feit dat ik mijn accounts niet te veel wil hebben om kans te maken bij leuke nestjes! |
| | | Acc Markt! 58 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild di 28 jan 2014 - 8:36 | |
| En euh, hoe zit het hier eigenlijk mee? x3 |
| | | | Onderwerp: Re: [Gz] Spirits of the Wild | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |