Whitelion~AlgemeenNaam: Whitelion
Vorige namen: Whitekit, Whitepaw
Volgende namen: (Whitestar?) (?)
Betekenis naam:White: Hij heeft een witte vacht.
Lion: Als hij kwaad is, begint hij echt te brullen als een leeuw.
Geslacht: Mannelijk
Rang: Warrior, Finally!
Clan: Windclan, the only, the best.
~Familie/KenissenMoeder: Icecloud
Vader: I don't know.
Broers: None
Zussen: A little, blind, stupid sister named Snowkit.
Overige familie: Who knows?
--
Vrienden: Some cats that find me perfect.
Vijanden: Some cats that find me NOT perfect.
~Karakter{Narcistisch}
Doordat Whitelion overal goed in is, is hij erg narcistisch geworden, of egoïstisch, hoe je het ook wilt noemen. De anderen zijn middelen om te kunnen doen wat hij wil. Zijn "vrienden" zijn eigenlijk een paar mensen die naar hem opkijken. Dit is eigenlijk maar een heel klein groepje, omdat de anderen hem niet vriendelijk meer vinden.
{Geweldadig}
Om zijn doel te bereiken deinst Whitelion voor niks terug. Hij zal anderen verwonden, misschien zelfs doden, om zijn doel te bereiken, ongeacht de consequenties.
{Flirterig}
Omdat hij overal goed in is, verveelt hij zich snel. Daarom zal de kater poezen versieren, gewoon om de tijd door te komen. De arme poezen trappen er meestal in, zelfs al weten ze dat ze gedumpt zullen worden, omdat hij knap is. Daarna dumpt hij ze en kijkt hij vol genoegen hij ze er kapot van zijn.
{Sadistisch}
Iets waar Whitelion echt van kan genieten, is dat anderen pijn lijden. Hij zal soms anderen verwonden, gewoon omdat hij dat leuk vind.
{Loyaal}
Ondanks alles is hij toch erg loyaal aan zijn clan, Windclan. Hij zal nooit de clan verraden, en hij zou er nooit uit willen. Daarom verbergt hij zijn slechtere trekjes zoveel mogelijk naar de clanleader en de deputy toe. Dat zijn eigenlijk (nu nog) de enige katten waartegen hij echt vriendelijk is.
{Ambitieus}
Whitelion is een echte strever. Hij zou er veel voor doen om toch maar deputy, en later leader, te worden. Zolang hij er zelf maar geen last van heeft, van wat hij ervoor moet doen.
{Slim}
Al als kitten was Whitelion erg slim, en daarbij ook erg leergierig. Hij kon eerder praten dan zijn nestgenootjes, en daarmee kon hij ook eerder opscheppen tegen zijn nestgenootjes; Als apprentice werkte hij in een sneltempo, zodat hij zo snel mogelijk warrior kon worden.
{Uitblinker}
De witte kater blinkt uit in alles wat hij doet.. Behalve 1 ding: Hij is namelijk ontzettend bang voor het donker. Dit probeert hij zo goed mogelijk verborgen te houden, en tot nog toe weet nog niemand het.
{Lui}
Omdat de kater nog nooit ergens hard voor moest werken, is hij erg lui geworden.
(Ja, ik weet het, veel karaktertrekjes xD)
~UiterlijkVachtkleur: Wit
Vachtkenmerken: Een erg lange vacht die snel gaat klitten. Hierom moet hij deze goed onderhouden, wat hij bijna nooit doet omdat hij daarvoor te lui is.
Oogkleur: Eén groen en één blauw oog.
Pootkussentjes/Neusje: Roze
Littekens: Nog geen
Prentje: http://rootfun.net/images/2012/01/wild-white-cat-Wallpaper.jpg~Over mijNaam: Mag je niet weten Xd
Bijnaam: Bunny~
Bekendste account: Dyingpaw en/of Goldenpaw*
Leeftijd: 13, dit jaar 14 ^^
Motivatie: Ik heb erg veel inspiratie voor dit katertje, en dit lijkt me ook de perfecte verhaallijn om hem in te steken ^^Ik hou van het karakter van Snowkit (ik volg veel van haar topics, gewoon omdat het zo schattig is hoe vastbesloten ze is om toch apprentice te worden <3) En ik zou het een enorme eer vinden mocht ik haar grote broer mogen spelen!
~Bunny