We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
Onderwerp: sweetly broken setjes do 2 jan 2014 - 15:02
▲
Sweetly Broken
Setjes shopje
Welkom
Ik heb na veel nadenken toch besloten om een setjes shopje te openen c;. Het zal mijn eerste setjes shopje zijn dus verwacht niet al te veel. Ik ben niet geweldig snel in het maken van setjes omdat ik doordoe tot ik iets moois uitkom, het kan dus even duren voor ik een setje af heb. Daarom ga ik werken met een aantal slotjes, 3 slotjes. Ik doe geen liever reserveringen etc. Ik zoek zelf geen foto's en post alleen foto's die groot genoeg zijn, anders ben ik er niets mee. Setjes voor andere sites wil ik ook gerust maken. Ik ben niet verantwoordelijk voor gebruikte plaatjes, ik doe ook enkel wat mij gevraagd wordt. Ik haal mijn lettertypes van Dafont dus ik heb wel een grote keuze aan lettertypes c:. Oogkleur veranderen kan ik ook, vachtkleur etc. jammer genoeg niet. Ik doe geen gifs omdat deze niet altijd even goed lukken. Als er vragen zijn, mag je altijd pm'en ;D
Voorbeeldjes:
Lijstjes:
Code:
[size=9][b]Ik wil een avatar![/b] [b]Naam + erop:[/b] [b]Lettertype[/b] (Dit is standaard 04b03, als je een ander wil of geen, typ het hier neer) [b]Plaatje:[/b] [b]Extra:[/b] [/size]
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
Onderwerp: Re: sweetly broken setjes za 4 jan 2014 - 13:42
^ Ik denkt niet dat ze sheets maakt of wil maken, anders had ze dat er wel bij gezet
Sagepaw
Member
Onderwerp: Re: sweetly broken setjes za 4 jan 2014 - 19:51
-"Ik doe geen gifs omdat deze niet altijd even goed lukken." -> Nee dus ^-^ -Nee, ik doe ook geen sheets of kaders, misschien later wel maar momenteel zit ik met een probleempje met de code voor de sheets:S
Onderwerp: Re: sweetly broken setjes za 4 jan 2014 - 22:01
Sagepaw schreef:
-"Ik doe geen gifs omdat deze niet altijd even goed lukken." -> Nee dus ^-^ -Nee, ik doe ook geen sheets of kaders, misschien later wel maar momenteel zit ik met een probleempje met de code voor de sheets:S
Code: Ik wil een onderschrift! Naam + erop: Firefang ---> Yes Lettertype Iets standaards of iets dat lijkt op hanenpoten Tekst: We are the hunters, they are the prey Lettertype: Iets standaards Plaatje:http://th08.deviantart.net/fs70/PRE/f/2012/146/4/3/fire_of_fall_by_kkart-d5156pg.png (vooral gericht op de rode kenmerken aangezien zijn naam 'Firefang'' is. Extra: -
Shademind
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
Onderwerp: Re: sweetly broken setjes wo 8 jan 2014 - 17:51
Whitelion:
En de onderstaande is met naam, al vind ik persoonlijk zónder naam mooier c;
Deze faalt enorm, het spijt me, ik kreeg er niet veel moois uit :s Door het zwart in het plaatje is het randje niet goed zichtbaar, als je een ander plaatje hebt en je wilt een nieuw onderschrift, moet je het maar zeggen
Onderwerp: Re: sweetly broken setjes do 16 jan 2014 - 19:41
Ik wil een avatar! Naam + erop: Ladykit er op Lettertype Gewoon standaard Plaatje: Ik heb er meer, aangezien de eerste me best lastig lijkt maar hij wel leuk is. Je mag kiezen welke je gebruikt. 123 Extra:
Naam + erop: Ja graag, Ausna Lettertypestandaard Plaatje: https://2img.net/h/i1353.photobucket.com/albums/q670/LoveFantasticStories/2faaf137-2ddb-4988-be0f-ae62aba1eb36_zps38b57e83.jpg Extra: thanks alvast
Ik wil een onderschrift! Naam + erop: Ausna Lettertype iets sierlijks Tekst: nope Lettertype: nope Plaatje: https://2img.net/h/oi44.tinypic.com/oqc2z5.jpg Extra: alvast bedankt!
Sagepaw
Member
Onderwerp: Re: sweetly broken setjes do 23 jan 2014 - 20:51
Sorry voor de laatheid, school kwam er weer tussen.
Shadekit:
Hope you like it :3
Ladykit:
Omdat ik het gevoel had dat je toch graag een van het eerste plaatje had, heb ik er daar een van gemaakt c: Als je het maar niet vind en liever van een ander plaatje een avatar hebt, moet je het maar zeggen
Mét naam vond ik het wat druk dus hierboven is er ook zonder naam (;
Sorry voor de laatheid, school kwam er weer tussen.
Shadekit:
Hope you like it :3
Ladykit:
Omdat ik het gevoel had dat je toch graag een van het eerste plaatje had, heb ik er daar een van gemaakt c: Als je het maar niet vind en liever van een ander plaatje een avatar hebt, moet je het maar zeggen
Mét naam vond ik het wat druk dus hierboven is er ook zonder naam (;
Flamesoul:
Onderschrift komt zo snel mogelijk! c:
Dankje :3
Sagepaw
Member