| Kansai[PokémonTrainer RPG] | |
|
Mr.Evil Olga 71
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kansai[PokémonTrainer RPG] di 31 dec 2013 - 15:36 | |
| De RPG ziet er heel erg goed uit en ik zou ook wel willen joinen, maar ik heb helaas de moed niet als ik zie wat voor een lange posts er geschreven worden. xD Ik ben zelf een beetje lui geworden qua postlengte. Ik kan het nog wel, maar ik schrijf liever posts van 10 regels ofzo. Toch heel veel succes met je forum en ik hoop dat het actief wordt! |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| |
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Kansai[PokémonTrainer RPG] ma 6 jan 2014 - 21:44 | |
| |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Kansai[PokémonTrainer RPG] vr 17 jan 2014 - 16:15 | |
| |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Kansai[PokémonTrainer RPG] do 20 feb 2014 - 17:17 | |
| UPDATEAlle gebruikers hebben in totaal 791 berichten geplaatst We hebben 32 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Lucy Autumn<<Kansai heeft een gloednieuw lay-out met een fijne voorjaars thema! <<Er is een nieuwe evenement gaande betreft een lawine die in de regio teisterde. Brr ... de rillingen lopen je al over jouw lijf, maar niet voor lang meer! <<Let op! Er is zelfs een eiland bezaaid met historische Pokémon ontdekt. De vraag is enkel hoe je daar eigenlijk kan komen, indien je de risico waagt. Hopelijk zien wij jouw nog op Kansai! ...Kansai....
|
If life throws you a lemon- make lemonade. |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Kansai[PokémonTrainer RPG] vr 14 maa 2014 - 14:24 | |
| UPDATEAlle gebruikers hebben in totaal 1091 berichten geplaatst We hebben 39 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Yern<<Kansai heeft een forumbeoordeling gekregen door CCDragon op het ondersteuningsforum en vijf van de vijf sterren binnen weten te slepen! Lees hier meer over de beoordeling(Als je een account op ondersteuningsforum hebt). In de spoiler hieronder staat ook de hele beoordeling weergegeven: - Beoordeling:
Kansai Eerste indruk
Eerste indruk = wauw! Vind het er mooi uit zien, het is duidelijk dat er tijd en moeite in de coding zit. De kleuren ogen prettig en het forum is één mooi geheel. Ben iets minder van van de kleine, vierkante board icoontjes, maar dat stoort verder niet.
5/5 Grafisch ontwerp & layout
Grafisch vind ik het erg mooi, zoals ik al zei. De layout verder is prima, indeling van de boards ook. Leuk om te zien dat je gebruikt maakt van de categorieën Coast, Central en Mountains, in plaats van de windstreken.Het enige wat nogal jammer is dat je hele mooie quote, edit, etc buttons hebt, maar dat er voor de meldingen nog zo'n raar driehoekje enzo staat. Doet nogal afbreuk aan het geheel en doet wat onaf aan. Hetzelfde geld voor de standaard New PM button.
4/5 Activiteit
Er zijn, afgezien van mezelf, 12 leden online geweest in de afgelopen 24 uur, met twee leden, dus afgezien van mezelf, nu online. Er is in de afgelopen week door meerdere mensen in meerder IC topics gepost, daarnaast is er ook OOC activiteit. De RPG heeft een gemiddelde activiteit.De enige moderator is online geweest in de afgelopen 24 uur. Ze post voornamelijk OOC, maar dat is niet erg aangezien ze haar Mod/Admin functie dus vervult.
4/5 Originaliteit
Eerst denk je: Goh, nog een Pokémon Trainer RPG. Maar het zijn de regels en procedures die Kansai uniek maken. Het speciaal recht van Breeders om te kunnen kiezen wat er in een ei zit, fossielen vindbaar op een eiland, de classes 'scientists' en 'adventurers'. Natuurlijk blijf je wel het generale idee houden van trainers, gyms, etc. Het is wat lastig dat de informatie verspreid staat over zoveel topics, omdat ik echt enorm veel heen en weer aan het klikken ben.
4/5
Totaal: 17/20
| (C)CCDragon, Ondersteuningsforum
Hierbij worden de leden zwaar voor bedankt! Hopelijk zien wij jouw nog op Kansai! ...Kansai....
|
If life throws you a lemon- make lemonade. |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kansai[PokémonTrainer RPG] vr 14 maa 2014 - 15:08 | |
| Hoe krijgt iedereen zoveel gebruikers? Heb jij een idee? En trouwens mooie RPG. |
|
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| |
| |
Mr.Evil Olga 71
| |
| Onderwerp: Re: Kansai[PokémonTrainer RPG] zo 8 feb 2015 - 14:12 | |
| |
|
| |