Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lizardtail
Member
Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 18:00

Awh, wat wil ik ook graag mee naar de volgende meeting! Het zag er echt zo leuk uit...! Maar aangezien ik in centraal België woon, zeg maar, en de meetings altijd meer naar centraal Nederland toe zijn, durf ik het zelfs bijna niet vragen omdat het antwoord waarschijnlijk toch gewoon nee word... Misschien mag ik wel mee als Chi en Nele gaan, want Chi is een van m'n beste vriendinnen en Nele zit in de klas van m'n broer c'= Ik denk dat ik het volgende keer gewoon ga vragen! Een nee heb ik, een ja kan ik krijgen! *haalt diep adem* xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 18:08

Lizardkit schreef:
Awh, wat wil ik ook graag mee naar de volgende meeting! Het zag er echt zo leuk uit...! Maar aangezien ik in centraal België woon, zeg maar, en de meetings altijd meer naar centraal Nederland toe zijn, durf ik het zelfs bijna niet vragen omdat het antwoord waarschijnlijk toch gewoon nee word... Misschien mag ik wel mee als Chi en Nele gaan, want Chi is een van m'n beste vriendinnen en Nele zit in de klas van m'n broer c'= Ik denk dat ik het volgende keer gewoon ga vragen! Een nee heb ik, een ja kan ik krijgen! *haalt diep adem* xD

Volgende meeting smokkel ik je gewoon mee xD Ik ben er al eens één keer geweest dus... Als ik er kan geraken, jij ook he c'=
Aurum
Member
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 13:59

Lizardkit schreef:
Ik heb dus dezelfde situatie, alleen dan dat ik niemand van hier echt ken x'd
*Dawnpaw
Member
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 12:41

Goldenpaw* schreef:
Lizardkit schreef:
Ik heb dus dezelfde situatie, alleen dan dat ik niemand van hier echt ken x'd

dat heb ik ook x'D
toch ziet het er zó gezellig uit <'3
volgende keer ga ik het gewoon proberen ^^
Bramblethorn
Member
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 18:08

Zeker doen Smile
Ik heb zin in de volgende meeting (:
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 18:23

ik woon in merelbeke (dichtbij gent) ik zit dus ook niet echt in de buurt
maar ik mocht met een vriendin meerijden die een vader heeft die zot genoeg was om het te willen doen
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:54

Deze meeting is al geweest Tess Wink
Je kan dit het beste doorgeven zodra er een nieuwe meeting wordt gepland.
Loci
Member
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Loci
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 17:11

Ik wet dat hij voorbij was ik ze alleen hou ik er toen geraakt ben
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13    Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13  - Pagina 2 Icon_minitime

Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Code :: Meetings :: Verslagen-
Ga naar: