|
| Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 | |
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 vr 3 jan 2014 - 18:00 | |
| Awh, wat wil ik ook graag mee naar de volgende meeting! Het zag er echt zo leuk uit...! Maar aangezien ik in centraal België woon, zeg maar, en de meetings altijd meer naar centraal Nederland toe zijn, durf ik het zelfs bijna niet vragen omdat het antwoord waarschijnlijk toch gewoon nee word... Misschien mag ik wel mee als Chi en Nele gaan, want Chi is een van m'n beste vriendinnen en Nele zit in de klas van m'n broer c'= Ik denk dat ik het volgende keer gewoon ga vragen! Een nee heb ik, een ja kan ik krijgen! *haalt diep adem* xD |
| | | Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 vr 3 jan 2014 - 18:08 | |
| - Lizardkit schreef:
- Awh, wat wil ik ook graag mee naar de volgende meeting! Het zag er echt zo leuk uit...! Maar aangezien ik in centraal België woon, zeg maar, en de meetings altijd meer naar centraal Nederland toe zijn, durf ik het zelfs bijna niet vragen omdat het antwoord waarschijnlijk toch gewoon nee word... Misschien mag ik wel mee als Chi en Nele gaan, want Chi is een van m'n beste vriendinnen en Nele zit in de klas van m'n broer c'= Ik denk dat ik het volgende keer gewoon ga vragen! Een nee heb ik, een ja kan ik krijgen! *haalt diep adem* xD
Volgende meeting smokkel ik je gewoon mee xD Ik ben er al eens één keer geweest dus... Als ik er kan geraken, jij ook he c'= |
| | | Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 za 4 jan 2014 - 13:59 | |
| - Lizardkit schreef:
- Awh, wat wil ik ook graag mee naar de volgende meeting! Het zag er echt zo leuk uit...! Maar aangezien ik in centraal België woon, zeg maar, en de meetings altijd meer naar centraal Nederland toe zijn, durf ik het zelfs bijna niet vragen omdat het antwoord waarschijnlijk toch gewoon nee word... Misschien mag ik wel mee als Chi en Nele gaan, want Chi is een van m'n beste vriendinnen en Nele zit in de klas van m'n broer c'= Ik denk dat ik het volgende keer gewoon ga vragen! Een nee heb ik, een ja kan ik krijgen! *haalt diep adem* xD
Ik heb dus dezelfde situatie, alleen dan dat ik niemand van hier echt ken x'd |
| | | kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 wo 8 jan 2014 - 12:41 | |
| - Goldenpaw* schreef:
- Lizardkit schreef:
Ik heb dus dezelfde situatie, alleen dan dat ik niemand van hier echt ken x'd dat heb ik ook x'D toch ziet het er zó gezellig uit <'3 volgende keer ga ik het gewoon proberen ^^ |
| | | »Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 wo 8 jan 2014 - 18:08 | |
| Zeker doen Ik heb zin in de volgende meeting (: |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 do 27 feb 2014 - 18:23 | |
| ik woon in merelbeke (dichtbij gent) ik zit dus ook niet echt in de buurt maar ik mocht met een vriendin meerijden die een vader heeft die zot genoeg was om het te willen doen |
| | | Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 do 27 feb 2014 - 20:54 | |
| Deze meeting is al geweest Tess Je kan dit het beste doorgeven zodra er een nieuwe meeting wordt gepland. |
| | | Tess 332 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 vr 28 feb 2014 - 17:11 | |
| Ik wet dat hij voorbij was ik ze alleen hou ik er toen geraakt ben |
| | | | Onderwerp: Re: Nabespreking; Meeting Burger's Zoo 28/12/13 | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |