Hier zijn we al een tijdje onderweg in het park. Het is erg gezellig en Annemeike heeft een DS tevoorschein getoverd. Ik hoor gelijk; ''Heb je ook pokemon er op staan!?''' xD
Volgende. Op deze foto.. ik heb echt geen idee wat Wazz hier bij Juul doet, ik denk een poke attack xD. Stiekem word dat ook op de DS in HD bekeken.
Dit is Quinty met in de witte jas maaike die haar muts nu weer op heeft. Die sneaky person er achter is Lianne. Dan staat er daar ook nog een half stoned te kijken, die had de naam Walter, de vriend van Quinty die erg awsome is
Dit was in een binnen verblijf dinkie. Nog geen 5 minuten later sprong Iro onverwacht op mijn rug, gosh haha xD
Iro en Juul hugging, met hun nieuwe vrienden. En een 'for ever alone' tas.
Tja, beetje de hele groep zegmaar. Ik denk dat Juul of een selfie maakt, of kijkt of d'r haar goed zat, want ik heb het haar die dag vele keren horen zeggen. Dat ze vond dat het niet goed zat, ik vond van wel. Zo te zien is Iro daar achter aan het fan girlen over dat denk ik, of ze wilde een hug attack geven, who knows xD. Maaike staat er ook naar te kijken en denkt waarscheinlijk ook dat die paal een hele mooie kleur heeft.
Tja, ik mocht hier eigenlijk geen foto van maken. Het was te prive, Bo raping Saskia.
An wilde even kijken hoe leuk de glijbaan was. Uiteindelijk kwam ze vast te zitten en heb ik haar geholpen, dat jullie zien op andere foto's xD Of ze dacht dat het daar wel lekker lag, wie weet
.
Even in het kort. Maaike slaat Juul, Wazoula maakt er een foto van(agresieve admins! D:) en Annemeike is suporter.Hahaha lol, leuk hoe deze foto je doet denken maar dat het niet zo is xP
Close up van Cat die Daykit* speelt. Maaike en een hand daar achter.
In short. Juul heeft een nieuwe neus x3
Tja,... ik kon het niet laten om hier even een foto van neer te zetten. Hun namen, Aaron en Juul...
Bij de otters nog. Iro.. heb jij wat verkeerds gegeten? Je kijkt een beetje vreemd uit je ogen 0.0 xD
En toen was het tijd voor eten, nog meer kletsen en natuurlijk,.. TEKENEN!
De Darkfire uit een lam p(brontosoures lamp). Ik heb nog even geen foto van met Firestar er bij, zet ik er zo miss op ^^''
Wally met een super mega epic muts op van Juul die ik nog steeds wil claimen.
Tja...
Een screenshot van Maaike op adventure!
Ik heb alleen even geen idee hoe ik dat filmpje op de pc krijg zonder kabeltje. FB doet t niet. heeft iemand hulp?
De wazz, met mega voortanden.
Even lekker uitrusten. Het begon alleen al donker te worden, dus iedereen begint nu met inpakken.
Ehm...
Quinty, Juul, Babs.
Busje komt zo, busje komt zo D: Ik wil niet niet naar huis :'(
En nu worden jullie uitgezwaaid door onze Wazoula die er voor heeft gezorgd dat deze dag mogelijk was