|
Sylke 22 Actief
| |
| Onderwerp: [gz] sister or brother vr 27 dec 2013 - 15:09 | |
| Hoi iedereen, zoals in de titel stad zoek ik dus zusjes en broertjes voor Shootingkit. Ze zit in de ShadowClan en haar moeder is Spottedpelt. De vader is onbekend. Dit is Shootingkit zelf Basic InformationName: Shootingkit Future Names: Shootingpaw - Shootingclaw Gender: She-cat Age: unborn OutsideAvatar - Klik:
OnderschriftKomt nog!InsideKitAls Kit is Shootingkit al een leuk poesje geweest, ze is erg gezellig en probeert zich juist met anderen te spelen. Ook al lijkt ze erg op haar vader is ze een moederskitten, ze is vaak bij haar moeder te vinden en anders bij andere kits. Ze gaat vaak op onderzoek uit en gaat soms net kamp dan uit maar uiteindelijk komt ze ongedeerd terug. ApprenticeOok als Apprentice heeft Shootingpaw nog veel van haar kittengedrag, ze is nog altijd even speels. Ze leert snel maar is een beetje sloom in snelheid, wat snel verbeterd word. Shootingpaw is erg druk en enthousiast bezig. Ze houd erg veel van leren. WarriorWaneer Shootingpaw warrior word benoemd zal ze Shootingclaw heten, zij krijgt die naam vanwege haar snelle bewegingen met har klauw. Als Warrior ziet Shootingclaw dat zij haar kittengedrag aan de kant moet zetten en volwassener te worden, haar prestaties worden minder speelser, en meer gericht. Haar snelheid is erg hoog en kan nu al veel snelle prooi vangen. Aanmeldingen: -Mangokit -
Laatst aangepast door Shootingkit op vr 27 dec 2013 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother vr 27 dec 2013 - 15:14 | |
| hier is de moeder
M'n naam is nog steeds niet gekleurd -.-" |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother vr 27 dec 2013 - 20:43 | |
| ¿ General ¿
Name: Mangokit Age: Still Unborn Gender: Tom Rank: Kitten Future Names: ||Mangopaw||Mango..........?||(Mangostar?)|| Future Ranks: ||Apprentice||Warrior||Elder||(Deputy?)||(Leader?)|| Parrents: Flowertime (dies)× Unknown Siblings: Shootingkit an mayby some more
¿ Outside ¿
Fur: White with a few Orange-Gold spots Eyes: Blue Nose: Pink Pawpads: Pink with Grey
¿ Inside ¿ ||Intelligent||Friendly||Independent||Allmost Hyper||A Little Cheekey||Mostly Helpful||Careful||
¿ Skils ¿
Social Skils: Social with his Sib's: ¤¤¤¤ Social with his Fostermom: ¤¤ Social with other cats: ¤¤¤
Main Skils: Hunting: ¤¤¤¤ Running: ¤¤¤ Fighting: ¤¤¤ Sneaking: ¤¤¤¤ Climbing: ¤¤¤ Swimming: ¤¤
Other skils: Eyes: ¤¤¤¤ Ears: ¤¤¤ Nose: ¤¤¤¤¤
Me me mememememe!
My name: Elvira My Age: Twelve years My Gender; Female
Laatst aangepast door Mangokit op wo 8 jan 2014 - 19:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sylke 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother za 28 dec 2013 - 12:44 | |
| je staat bij mijn lijstje!
|
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother za 28 dec 2013 - 12:48 | |
| Misschien kan Firepaw' voor grote zus? Ze zit in de Shadowclan en is pas apprentice. |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother za 28 dec 2013 - 15:28 | |
| Nou d it word Spottedpelts eerste nestje, ze is ook pas 20 moons, dus dat zou een beetje moeilijk zijn, maar Shootingkits mening telt ook
/@ Shootingkit, je moet even bij forum helemaal naar onder scrollen en dan kom je bij namen enz. Dan moet je legenda opzoeken en shadowclan aanklikken. Dan kun je lid worden van de groep (dan wordt je naam zwart gekleurd). |
|
| |
Sylke 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother za 28 dec 2013 - 22:00 | |
| Zelf is het wel moeilijk ja als Firepaw een zus is van Shooting zoals Spotted al zei dat het haar eerste nestje is. Wel zouden misschien kunnen doen dat Fire dan een nicht word? Het is natuurlijk niet gemeen bedoelt, maar op deze manier zou het misschien wat lochisher (sorry, ik weet nou niet hoe je dat woord speld) zou zijn. |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother zo 29 dec 2013 - 11:18 | |
| |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother wo 8 jan 2014 - 15:26 | |
| volgens mij is ze niet echt meer online |
|
| |
Amy 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother wo 8 jan 2014 - 15:38 | |
| Jawel hoor,alleen heb het nu terug druk met school enzo.(Jup Firepaw' is mine) |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother wo 8 jan 2014 - 18:48 | |
| ik bedoelde Shooting, maar maakt niet uit hoor -.-" |
|
| |
32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother wo 8 jan 2014 - 18:50 | |
| - Mangokit schreef:
- ¿ General ¿
Name: Mangokit Age: Still Unborn Gender: Tom Rank: Kitten Future Names: ||Mangopaw||Mangojuice????||(Mangostar?)|| Future Ranks: ||Apprentice||Warrior||Elder||(Deputy?)||(Leader?)|| Parrents: Flowertime (dies)× Unknown Siblings: Mangokit & Lemonkit & ......? (dies)
¿ Outside ¿
Fur: White with a few Orange-Gold spots Eyes: Blue Nose: Pink Pawpads: Pink with Grey Dit word hem dan ongeveer, maar ik weet megod niet wat het met mango's te maken heeft :
¿ Inside ¿
||Intelligent||Friendly||Independent||Allmost Hyper||A Little Cheekey||Mostly Helpful||Careful||
¿ Skils ¿
Social Skils: Social with his Sib's: ¤¤¤¤ Social with his Fostermom: ¤¤ Social with other cats: ¤¤¤
Main Skils: Hunting: ¤¤¤¤ Running: ¤¤¤ Fighting: ¤¤¤ Sneaking: ¤¤¤¤ Climbing: ¤¤¤ Swimming: ¤¤
Other skils: Eyes: ¤¤¤¤ Ears: ¤¤¤ Nose: ¤¤¤¤¤
Me me mememememe!
My name: Elvira My Age: Twelve years My Gender; Female My Motivation: De Storyline spreekt me heel heel heel heel heel heel erg aan!!!!
hzo bij Siblings Melonkit en Lemonkit en .......(Dies)? |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother wo 8 jan 2014 - 18:54 | |
| ow ja ik had van een andere aanmekding gekopieerd (Wel zelf gemaakt lijstje hoor) Maar dat was ik vergeten in shooting kit te veranderen. Er kloppen wel meer dingen niet zoals Bij Social Skils staat Social with his Fostermom En bij de ZToryline spreekt me heel veel aan bij My Motivation
Zo nu is het even duidelijk! (Ik ga het veranderen) |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother wo 8 jan 2014 - 21:01 | |
| Spottedpelt, let erop dat je niet dubbelpost! Als je iets aan je vorige bericht wilt toevoegen kun je beter je post editten. Dit kun je doen bij het knopje "Edit" rechtsboven je post. ~ Mousefur/Maartje |
|
| |
| Onderwerp: Re: [gz] sister or brother | |
| |
|
| |
|