Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: gινє-αωαу vr 27 dec 2013 - 14:13 | |
|
gινє-αωαу A C C O U N T S Welkom Gast, door inspiratieproblemen geef ik twee van mijn accounts weg, ik zie ze liever niet verstoffen. Je mag ze hebben, voorbeeldpost is niet nodig.
Gooseberry .:Gender:. Poes .:Family:. None .:Eye Color:. Blauw .:Fur:. Een langharige grijs-zwarte vacht .:Clan:. Riverclan .:Character:. Gooseberry is een creatieve, zelfzekere poes die erg charmant overkomt en snel contacten legt.
Burnsoul .:Gender:. Kater .:Family:. None .:Eye Color:. Lichtgroen .:Fur:. Een zwart-witte kater .:Clan:. Shadowclan .:Character:. Een teruggetrokken kater die krampt met zijn gevoelens en die niet snel zal laten tonen. Hij legt moeilijk contacten maar eens je hem kent is hij opener.
|
|
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: gινє-αωαу za 28 dec 2013 - 15:14 | |
| |
|
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: gινє-αωαу ma 17 maa 2014 - 18:13 | |
| Ja, Burnsoul lijkt me leuk |
|