{Gz Topics} Broken dreams~

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokentune
Member
{Gz Topics} Broken dreams~ Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 1:34

Yeah, zoals in de tittel staat ben ik dus opzoek naar topics. En niet enkel voor Broken, maar ook voor mijn andere acc's. Hier is een lijstje;

Thunderclan
>> Snowdrop <<
Deze verlegen poes heeft een goed hart. Ze is erg betrouwbaar, maar dat zal niet wederzijds zijn. Door een bewogen verleden vertrouwt Snowdrop nog weinig katten en als er iets fout gaat, pijnigt ze vaak haarzelf.
>> Topics <<
-Sleepy {Blossompaw}
-Almost {Wintersong}
-

Riverclan
>> Bumblekit <<
Jes! Sinds kort heb ik het ww van deze superkit terug. Deze bescheiden kater heeft een dubbelleven als feestvarken. Hij is erg nieuwsgierig en maakt graag vrienden.
>> Topics <<
-Iep! {Midnightsun}
-Red and yellow {Graverobber}
-I wanna play all night {Dawnbreak}

Windclan
>> Brokenkit <<
Ondertussen kent men hem al, de kleine gebroken kater Brokenkit. Zijn moeder werd vermoord door een hond en hij denkt dat het zijn schuld is. Hij heeft een gebroken stem en een bewogen karakter. Hij laat graag d beste kant van zijn karakter zien en vindt het daarom ook supergrappig wanneer iemand iets verkeerd doet. Verder denkt hij overal heel lang over na en is hij eigenlijk te slim voor zijn leeftijd.
>> Topics <<
-Sunset {Tinderkit}
-Flying like a bird {Blackbird}
-Peekaboo {Spottedkit}
-Shooting star {Lizardkit}
-Black {Pebblekit}
-Cry for the missing {Open} {+Willowkit}

>> Cranepaw <<
Een verlegen en onzekere poes. Ze is de zus van Owlpaw en Hoopoepaw en ze heeft een bewogen verleden achter de rug. Als kit werd ze door oudere apprentices gepest en zeiden ze dat ze nooit een echte warrior zou kunnen worden. Hierdoor zal ze niet snel iets doen of je komen helpen. Ze heeft een erge faalangst en ze voelt zich enkel zeker bij familie en vreinden.
>> Topics <<
-{+ Cranepaw} {Owlpaw}
-It's like a prison {Hoopoepaw & Owlpaw}
-Tears {Lizardkit}
-Hunting {Ancientpaw}

Shadowclan
>> Nevermind <<
Nevermind is mijn jerk acc. Hij zal je pesten, uitlachen en overal snoberig overkomen. Zijn hart is van steen en hij denkt meestal niet na als hij iets doet. Hij leeft voor het moment, niet voor wat volgt.
>> Topics <<
-I'm so good {Aurypaw}
-Bring it on {Gloomyclaw}
-Shadows {Darkclaw}

Others
>> Fileze <<
Ze was ooit een kittypet, maar ze werd verstoten op jonge leeftijd. Daarna werd ze door andere katten en Twolegs mishandeld. Ze is niet helemaal goed in haar hoofd en is geobsedeerd door 'Kittypet'. Ze is een halve raskat {heilige birmaan} en heeft een goede, sarcastische gevoel voor humor. Ze is deels een sadist en ze houdt heel erg veel van gevechten -vooral als zij wint.
>> Topics <<
-You again? {Skippy}
-I hate this place {Zaixy}
-
---
Dit waren mijn acc's en voel je vrij om te vragen naar een topic, ik bijt niet huwr ;3
Bo/Brokenkt xx

Laatst aangepast door Brokenkit. op wo 1 jan 2014 - 20:36; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardtail
Member
{Gz Topics} Broken dreams~ DPKsfdL
Quinty
181
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardtail
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 9:29

Topic'je Cranepaw x Lizardkit? Dit kleintje zal d'r wel eens wat opkikkeren xD
Bumblebee
Member
Bo | Boterham | 2 Emma | Eminem | 1
92
Actief

CAT'S PROFILE
Bumblebee
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 12:37

Lijkt me goed, ik zal hem wel zo aanmaken ^^
Sagepaw
Member
{Gz Topics} Broken dreams~ Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 12:43

Topicje Bumblekit x Sagepaw? :'3 Sage is wel een heel erg verlegen en naar binnen gekeerd poesje c:
Craneclaw
StarClan
Bo | Boterham | 2
95
Actief

CAT'S PROFILE
Craneclaw
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 12:55

Okay, wil jij ff aanmaken? Dan zal ik zo reageren met kleine Bumble! :3
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimeza 28 dec 2013 - 20:44

Acc toegeveoegd! Nu kan ik ook posten in de Sc!
---
@Lizard; Bij Crane staat het topicje van Crane X Lizard ;3
Willowpaw.
StarClan
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 22:04

Fileze x Zaixy?

Bunmblekit x Midnightsun?

Nevermind x Gloomyclaw? : kan er dan ook een hevig gevecht komen waarin gewonde vallen enzo xD Want Gloomyclaw is ook een vechter!

Snowdrop x Blossompaw?

Cranepaw x Ospreypaw?

--sorry, maar probeer mijn accounts alleen maar wat actief te houden O:)

Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimema 30 dec 2013 - 11:47

Is allemaal goed voor mij ^^ Kunnen ze lekker actief worden ^^
Ik zal ze wel aanmaken, is zow gedaan ;3
Gloomyclaw
Member
25
Actief

CAT'S PROFILE
Gloomyclaw
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimema 30 dec 2013 - 14:54

Smile ok (i'm willowkit)
Brokentune
Member
Bo2
608
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimema 30 dec 2013 - 16:16

De posts voor Midnightsun, zaixy en Gloomyclaw staan in het eerste postje van dit topic bij de charters. Ik zal nu de andere twee nog maken en ze er dan ook bij proppen ;3
Sagepaw
Member
{Gz Topics} Broken dreams~ Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 19:05

Sorry voor de laatheid, hier is nog het topic met Bumblekit :'3
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 19:08

Desertkit x Bumblekit?
Strugglekit
Member
22
Actief

CAT'S PROFILE
Strugglekit
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 19:13

Bumblekit x Strugglekit?
Craneclaw
StarClan
Bo | Boterham | 2
95
Actief

CAT'S PROFILE
Craneclaw
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 15:38

Oke, is allemaal goed. Wie maakt aan?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Gz Topics} Broken dreams~   {Gz Topics} Broken dreams~ Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: