Don't know what to do anymore.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Don't know what to do anymore.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
Don't know what to do anymore. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 14:59

[+Shrewstar]
De zwarte gedaante zat nog laat die avond in het kamp, in een hoekje waar de maneschijn haar nog net bereiken kon. De helderblauwe ogen die normaal zo vrolijk stonden, waren nu een grote waas vol onzekerheid. Ze wist het gewoon niet meer. De laatste keer dat ze samen was met Thrushdive was anders geweest. Ze hadden plezier gehad, dat wel, maar het voelde voor haar toch steeds anders. Jaloezie. Dat was het gevoel dat ze nu pas kon plaatsen toen ze pas met Snowynight had gesproken. Jaloers omdat Thrushdive wel voor haar had gevochten en niet voor Fawnstep zelf. Nee, ze moest niet zo egoïstisch denken. Ze liet haar kop wat verslagen hangen en keek naar haar poten. Al die manen dat ze zo veel plezier met hem had gehad, met z'n ups en downs, niks leek meer hetzelfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Don't know what to do anymore. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 15:04

Het was al aardig laat, maar toch was Shrewstar nog even naar buiten gegaan om een frisse neus te halen. Ze voelde langzaam dat haar buik groter werd, maar nog geen enkele kat had haar er hier over gesproken, zelfs Smokebreath, dank StarClan, had haar nog niet 'gezegd' om naar de Nursery te verhuizen. Gelukkig maar, want Shrew wilde er eerst zeker van zijn dat het goed ging met de Clan en dan zouden haar statussen pas komen. Met een klein muisje tussen haar kaken kwam ze het kamp binnen en liet haar deel van de prooi op de stapel vallen. Net toen ze haar Den in wilde klimmen, vingen haar groene ogen een Warrior op. Het was Fawnstep, een jonge Warrior en dochter van Innerghost. Hmm? Het leek niet echt heel goed te gaan met haar. Met snelle passen kwam ze op de poes af en ging voor haar zitten. "Is er iets Fawnstep? Heb je Smokebreath nodig?" Vroeg ze met een licht bezorgde toon. ShadowClan ahd zoveel mogelijk Warriors nodig voor deze Leafbare.

OOC; Kon door je snelle post nog even een postje maken (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Don't know what to do anymore. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 15:09


Fawnstep beet zacht op haar lip en dacht na over dat alles. Ze mocht niet egoïstisch zijn, maar ze wilde.. wat wilde ze eigenlijk? Ze wist er echt geen goed iets te plaatsen bij al deze verwarrende dingen. Pootstappen weerklonken in haar oorschelpen en wat geschrokken keek ze op naar de zwart met witte gedaante die voor haar plaatsnam. "Is er iets Fawnstep? Heb je Smokebreath nodig?" Vroeg de poes met een licht bezorgde toon. Snel schudde Fawnstep haar kop en keek toen naar Shrewstar. "Nee hoor." Haar stem hakkelde wat weg aangezien ze niet goed wist hoe ze tegen haar moest praten. Ze probeerde een glimlachje op haar gelaat te persen, wat aardig lukte, al was het niet bepaald overtuigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Don't know what to do anymore. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 17:10

De zwarte Warrior schrok op bij haar aanwezigheid en dit liet Shrew wat wantrouwend op de Warrior neerkijken toen ze stamelde dat er niets was. De glimlach was niet echt overtuigend en dus bleef Shrew nog even op haar plek zitten. Just to be sure. "Goed dan, als er iets is moet je het maar zeggen." Sprak de Clanleader met een kalme toon. "Hoe gaat het met je nu je een Warrior bent?" Besloot ze te vragen, misschien peuterde ze straks wel iets los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Don't know what to do anymore. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 18:06

"Goed dan, als er iets is moet je het maar zeggen." Sprak Shrewstar met een kalme toon. "Hoe gaat het met je nu je een Warrior bent?" Vroeg de poes vervolgens. Fawnstep vond het fijn dat het onderwerp even wat veranderde, al verlangde ze er naar om alles wat er nu in haar omging er helemaal uit te gooien, maar ze wist niet of Shrewstar daar nu wel zo blij van zou worden. "Goed, het is soms wat druk, maar goed.." Haar stem stierf wat weg en ze leek een beetje afwezig. "Echter.. Er is wel iets wat mij dwars zit.. Maar.. Daar kunt u mij denk ik niet mee helpen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Don't know what to do anymore. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 0:14

De jonge Warrior begon wat optimistischer aan haar verhaal, maar haar volume daalde wat naarmate ze het einde van haar zin naderde. Dus er zat haar wel iets dwars. En ja hoor, die woorden volgen al snel. De zwart witte poes kantelde haar kopje wat en haalde haar schouders op. "Een ongelukkige Warrior zal niemand in deze Clan vrolijk maken, dus vertel me maar eens wat je zo dwars zit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Don't know what to do anymore. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 10:29

"Een ongelukkige Warrior zal niemand in deze Clan vrolijk maken, dus vertel me maar eens wat je zo dwars zit." Weerklonk de stem van Shrewstar in haar oorschelpen. Fawnstep haalde diep adem en keek weer naar haar poten, dit was een grote stap voor haar om te nemen, omdat ze nooit iemand lastig wilde vallen met haar problemen, omdat ze zich schaamde. "Thrushdive en ik zijn altijd al goede vrienden geweest.. Maar.. nu met Snowynight.." Ze begon wat te stotteren. "Ik.. hij is voor mij meer dan een vriend.. denk ik.." Het kwam er allemaal wat verwarrend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Don't know what to do anymore. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 20:31

"Thrushdive en ik zijn altijd al goede vrienden geweest.. Maar.. nu met Snowynight.." De poes beet bijna onzichtbaar op haar lip. Oh nee hè? Deze verhoudingsdriehoek zou nog groter worden nu.. "Ik.. hij is voor mij meer dan een vriend.. denk ik.." Shrew onderdrukte de neiging wat uitgeput te rusten en keek de Warrior kalm aan. "En Thrushdive.. toont hij zich ook zo naar jou?" Besloot ze te zeggen en deed even alsof ze niets af wist van haar zoon zijn gevoelens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Don't know what to do anymore. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 21:22

"En Thrushdive.. toont hij zich ook zo naar jou?" Fawnstep slikte een keer moeizaam en bekeek haar poten weer, dit was ook de vraag die al de hele tijd in haar kop rondspookte. "Ik.. ik weet het niet goed.." zei ze met een zachte stem. Eerlijk gezegd verloor ze de hoop nu echt helemaal. Nee, waarschijnlijk voelde hij echt helemaal niks voor haar, maar gevoelens kon je niet terug draaien.. of vergeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Don't know what to do anymore. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 21:29

"Ik.. ik weet het niet goed.." De Clanleader had medelijden met de Warrior. Jonge katten wisten nooit zeker of het nou echte liefde was of gewoon voor even. Dus misschien..? "Denk je er dan niet over na het hem gewoon te vertellen?" Vroeg ze vervolgens. Thrushdive had inderdaad wel lovend over Snowynight gesproken, maar niet van een concrete verliefdheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Don't know what to do anymore. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimevr 27 dec 2013 - 21:42

Fawnstep durfde Shrewstar niet goed aan te kijken. Straks zou de leider boos worden op haar omdat ze verliefd was op haar zoon. Ze slikte een keer. "Denk je er dan niet over na het hem gewoon te vertellen?" De adem stokte in haar keel toen ze antwoord wilde geven op die vraag. "Ik wil mijn enige vriend niet verliezen.." Zei ze en keek Shrewstar een keer aan. Haar ijzig blauwe ogen stonden lang niet meer zo kil en ze liet voor het eerst in tijd iemand haar kwetsbare kant zien, en dat deed ze niet zo vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Don't know what to do anymore. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimema 30 dec 2013 - 13:47

"Ik wil mijn enige vriend niet verliezen.." Shrew knikte slechts en veranderde vervolgens niets aan haar houden of blik. "Dat mag, dat mag," Sprak ze vervolgens en gaf haar witte borst een paar ferme likken. "Maar zo kom je niet van je gevoelens af. Thrushdive zou misschien kunnen denken dat je hem alleen maar als vriend ziet en dan moet je hem er niet van beschuldigen dat hij de liefde wel opzoekt. Je hoeft het niet te doen, pas als je denkt dat je er klaar voor bent."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Don't know what to do anymore. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitimema 30 dec 2013 - 22:46

"Dat mag, dat mag," miauwde Shrewstar vervolgens naar haar en gaf haar borst een paar krachtige likken. "Maar zo kom je niet van je gevoelens af. Thrushdive zou misschien kunnen denken dat je hem alleen maar als vriend ziet en dan moet je hem er niet van beschuldigen dat hij de liefde wel opzoekt. Je hoeft het niet te doen, pas als je denkt dat je er klaar voor bent." Fawnstep liet haar oortjes wat zakken bij de gedachte dat ze Thrushdive en Snownynight als een liefdevol koppeltje moest zien, dag in dag uit. Nee, dat kón ze niet. Ze slikte een keer en keek toen naar Shrewstar. "Maar, denkt u écht dat ik een kans maak?" miauwde ze en keek de kattin onzeker aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Don't know what to do anymore.   Don't know what to do anymore. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't know what to do anymore.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: