We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! wo 25 dec 2013 - 10:33
Yay, het is Kerstmis! En dat betekent (naast vrede, familie en gezelligheid)... cadeautjes! Hier zijn wat presentjes voor...
Wees niet bang, het is geen spoiler in een spoiler in een spoiler, het is er maar eentje :3:
Stijn/Angelwing!
Yay! En dan nu de cadeau's:
Cadeau numero 1:
Een setje voor Angelwing! Ik heb drie ava's en twee onderschriften om uit te kiezen (omdat ik zelf niet kan kiezen en er daarom maar meerdere heb gemaakt)
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! wo 25 dec 2013 - 16:29
Merry Christmas Jazz!
Het leek me leuk om op Kerst zelf je cadeautje te geven. Ik heb een setje voor Mad Hatter gemaakt. Hopelijk ben je er blij mee. Als je wilt kan ik ook altijd nog tekst/z'n naam er opzetten, je hoeft het maar te vragen.
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! wo 25 dec 2013 - 17:39
Merry Christmas Bo!
Ik heb hier een tekening van Lítill, hope u like :3
Spoiler:
& Jaytail staat in mn grote Xmas tekening. Ik ben nooit goed met plaatjes zoeken voor een ander, dus als je me wat stuurt maak ik ook nog een setje voor je :3
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! do 26 dec 2013 - 14:32
Happy Xmas Soepsas!
Hier is mijn eerste kado:
Klik:
Life time is a long road. Sometimes you can feel it. On the saddest moment of your mood. So, how hard they will hit.
In your body, your soul. You can bring it up. On this long stroll. But now, what's up?
Well, you're not a fool. But sometimes you doing stupid. Please, just hold the head cool. And now, how soft they will hit.
In your body, your soul. You can bring it up. On this long stroll. But now, what's up?
Spotlight, you're really strong. On this very long long road. But do not things wrong. Please, try to do good.
Nothing at all my friend... We can end with a happy end. Keep my words in your mind. And use them on the good moment.
Een lied voor Spotlight
Darkfire
Member
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
CAT'S PROFILE Age: 95 moons of my dark and cold life. Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! do 26 dec 2013 - 17:13
Als eerst, iedereen natuurlijk een hele fijne kerst toegewenst! Bedankt Elvira voor de leuke cadeautjes, ik ben er erg blij mee ^^
Nu mijn Secret Santa
rapapaam:
almost:
Close enough:
Posionpaw!
Hier is je cadeautje:
Nomnomnom:
Sagepaw
Member
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! wo 1 jan 2014 - 14:50
Ik ben enorm laat sowry. :/ Ik had ze al af, maar was ziek.
Mijn lootje:
James - Viktor ^^
Kado 1:
James Diamond
Text
notities
Kado 2:
Dit is voor een site waar jij eerst heel actief was, maar nu niet meer. Nu wil ik dat jij weer actief word dus *hinhinthint* Je karakter heette iets met shadow. ^^ Snowflake/Dani
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! do 2 jan 2014 - 22:21
*tromgeroffel* Ik had...
Spoiler:
ISA!
Ik hoop dat je er blij mee bent, ik heb mijn best gedaan. Nogmaals sorry voor het feit dat ik zo laat ben, ik ben het eerlijk toegegeven vergeten. Maar goed, ik heb cadeautjes nu!
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
mijn scanner heeft helaas niet alle kleuren meegenomen, normaal was er nog grijstinten over de hele vacht.
CAT'S PROFILE Age: 25 moons I closed my eyes, wishing they'd never open again Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! zo 5 jan 2014 - 13:09
Ik weet het, ik ben veel te laat, maar ik was op vakantie zonder wifi, dus kon ik niet erg veel bereiken. ^^ Ik kan niet tekenen, dus ik heb iets anders voor je gemaakt. Meer volgt nog C:
Cadeau 1::
B O N E
MERRY CHRISTMAS! Hope you like it C: Als de kleur niet helemaal naar je zin is, PM me gerust (:
B O N E<Br><span style="font-size: 7px; text-transform: lowercase; letter-spacing: 1px; color: #808080; "></span></div><div style="font-family: Trebuchet MS; font-size: 10px; color: #000000; margin: 10px; text-align: justify; background-color: #C0C0C0; padding: 10px; border-top: 1px dotted #060a0f; border-bottom: 1px dotted #060a0f; line-height: 12px;"> MERRY CHRISTMAS! Hope you like it C: Als de kleur niet helemaal naar je zin is, PM me gerust (:
Onderwerp: Re: Secret Santa 2013 || Cadeau topic! ma 6 jan 2014 - 19:43
Oooohhhh sorry dat ik zo laat ben! Ik ben de hele vakantie weggeweest NCMV tekevdintncv t meegenomen... Ik ga er gelijk vanavond aan beginnen (jazz aka soulheart ben ik)