13 Actief
| |
| Onderwerp: [Patrol 1] Along Thunderpath vr 20 dec 2013 - 17:09 | |
|
Kalm keek hij over zijn schouder naar achter, om te controleren of alle drie de katten nog aanwezig waren. Even hield hij stil, en keek de twee warriors en de apprentice even aan. "Goed. Het lijkt me het beste als we twee aan twee lopen. Ratpaw, jij komt naast mij." zei hij, met zijn emotieloze, norse stem. Hij wenkte de apprentice naast zich. "En als iemand commentaar heeft, hoor ik dat graag nu, want ik wil straks geen geluid horen." Nogmaals keek hij de katten even aan, iets strenger dan net. Even wachtte hij af, op het commentaar wat de katten zouden kunnen geven. In de verte was Thunderpath al te horen. Het harde oppervlak waar de monsters overheen reden. Diezelfde monsters die al zoveel levens hadden genomen. De grens van Shadowclan en Thunderclan.
[+Ashdrizzle, Flamesoul and Ratpaw]
OOC;; kort, en een beetje laat >.<
|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Patrol 1] Along Thunderpath wo 25 dec 2013 - 16:16 | |
| Met een kalme tred volgde de Warrior de patrouille leider en de rest, want ja, hij liep weer een beetje achteraan te dagdromen. Toen het donderende geluid van het Thunderpath zijn oren bereikte, bleef hij stil staan en wist nog net te voorkomen dat hij tegen een andere vacht aan zou botsen. Ashdrizzle krabbelde snel overeind en keek wat teleurgesteld neer toen het bleek dat Ratpaw door Wolfsong zelf zou worden meegenomen. Nu zou het vast lijken alsof hij zijn Mentortaken niet deed. Toch waagde hij het niet zijn mond open te trekken, deels door de toon waarmee Wolfsong had gesproken.
|
|
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Patrol 1] Along Thunderpath do 26 dec 2013 - 16:33 | |
| De grijze poes volgde Wolfsong mee het camp uit, daarbuiten hielden ze halt. Ratpaw hoorde in de verte de monsters al en een rilling ging door haar lijf. Ratpaw keek opzij, naar haar mentor. Ze wou dolgraag naast hem lopen. "Goed. Het lijkt me het beste als we twee aan twee lopen. Ratpaw, jij komt naast mij.". Maar dat zat er dus niet in. Teleurgesteld ging Ratpaw bij Wolfsong staan en keek nog even naar Ashdrizzle. h. "En als iemand commentaar heeft, hoor ik dat graag nu, want ik wil straks geen geluid horen." Hij had een strenge toon en Ratpaw voelde zich niet fijn bij dat. Toch durfde ze Wolfsong niet tegen te spreken.Wolfsong leek te wachten en zuchtend ging Ratpaw zitten. Dit ging leuk worden.... |
|
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Patrol 1] Along Thunderpath ma 6 jan 2014 - 17:15 | |
| Flamesoul had het kamp een tijdje achter zich gelaten toen hij Wolfsong hoorde "Goed. Het lijkt me het beste als we twee aan twee lopen. Ratpaw, jij komt naast mij." Flamesoul kon de gedachte niet laten dat de kater waarschijnlijk met de verkeerde poot uit nest was gestapt, aangezien de wel erg emotieloos deed. [i]"En als iemand commentaar heeft, hoor ik dat graag nu, want ik wil straks geen geluid horen."[i] dat bedoelde hij nou, streng en emotieloos. Flamesoul vond de opstelling wel prima dus reageerde hij niet en wachtte op verdere bevelen. In de verte was het gebrom van de monsters al te horen. Het harde oppervlak waar die overheen reden deed veel te veel pijn aan zijn poten en dus weigerde hij om voortaan daar op te lopen.
Ooc. Sorry erg laat en verkeerde account! Kon het topic niet vinden, keek de hele tijd bij boundaries. |
|
| Onderwerp: Re: [Patrol 1] Along Thunderpath | |
| |
|