We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 9:24
Sharppaw schreef:
Nirwana schreef:
x'D Ik kon deze nacht niets, mijn zus logeerde bij me, heb geen oog dichtgedan, irritante verkouden monster dat ze is -,-
ook irritant, bij mij schreeuwt mijn moeder elke nacht in haar slaap door slechte dromen en als er wind is kraakt het dak boven mijn hoofd....
ik heb trouwens 13 tekeningen/schetsen gemaakt voordat ik eindelijk kon gaan slapen
13 ? xD Heb gisteren al mijn inspiratie in een tekening gestopt, die pastte bij het liedje Bullet in the head (Rage Against The Machine, al een oudere groep) ga maar na, is best wel moeilijk om een bullet in a head te tekenen x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 9:28
Nirwana schreef:
Sharppaw schreef:
Nirwana schreef:
x'D Ik kon deze nacht niets, mijn zus logeerde bij me, heb geen oog dichtgedan, irritante verkouden monster dat ze is -,-
ook irritant, bij mij schreeuwt mijn moeder elke nacht in haar slaap door slechte dromen en als er wind is kraakt het dak boven mijn hoofd....
ik heb trouwens 13 tekeningen/schetsen gemaakt voordat ik eindelijk kon gaan slapen
13 ? xD Heb gisteren al mijn inspiratie in een tekening gestopt, die pastte bij het liedje Bullet in the head (Rage Against The Machine, al een oudere groep) ga maar na, is best wel moeilijk om een bullet in a head te tekenen x'D
xd ja 13 1 van poppypaw die haar poten wast, 1 van een langharige kat (weet nog niet welke kat), 1 hoofd van een kitten, 1 glimlachende kat, 1 kat met catnip in de hand en weet niet wat er mee te doen, 1 kat die catnip promoot voor in de winkel xd (ik ga deze nog laten zien in het aot voor ik vertrek) en nog wat tekeningen ^-^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 9:37
Sharppaw schreef:
Nirwana schreef:
Sharppaw schreef:
Nirwana schreef:
xd ja 13 1 van poppypaw die haar poten wast, 1 van een langharige kat (weet nog niet welke kat), 1 hoofd van een kitten, 1 glimlachende kat, 1 kat met catnip in de hand en weet niet wat er mee te doen, 1 kat die catnip promoot voor in de winkel xd (ik ga deze nog laten zien in het aot voor ik vertrek) en nog wat tekeningen ^-^
xD Sewwes nog eens iets tekenen, maar jah .. Ik teken graag een soort 'cover' voor een liedje wat ik hoor .. Maar hoe teken ik een cover voor een deadmetal liedje ? xD Ohja btw, vraag echt nooit naar mijn muziek, want dan som ik gewoon alle metal, hardrock op x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 9:42
Ik ben gek maar dat wisten jullie toch al xD Gisteren heb ik Toy Story en Hachi gekeken en vandaag ga ik Toy Story 2 en Narnia kijken <'3 TTsja wat wil je dan, ik verveel me dood en ze komen allemaal op TV
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 9:48
Crystalpaw schreef:
Ik moet niet slapen en kan het denk ook niet. Ik heb net Hachi gekeken (is echt een super zielige film als je dat niet wist) Had ik opgenomen omdat mijn ma's vriend persé iets anders moest kijken! Heb wel gehuild moet ik toegeven, echt zielig joh die film. En het is ook nog eens een waargebeurd verhaal.
(ja, dit gaat nergens over)
Je bent niet de enige, ik kon me nog net inhouden ;_; Maar ik had hem vorig jaar gezien
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 24 dec 2013 - 9:54
Kestrelwing schreef:
Ik ben gek maar dat wisten jullie toch al xD Gisteren heb ik Toy Story en Hachi gekeken en vandaag ga ik Toy Story 2 en Narnia kijken <'3 TTsja wat wil je dan, ik verveel me dood en ze komen allemaal op TV
Toy Story! Die heb ik ook gekeken :3
@ Lovelypaw "De makers van catnip zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen" xD