Algemene Onzin Topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Melonpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 19:47

Shiva schreef:
Net paardgereden ^^"
Ze was druk en het werd een beetje rodeo door het paardenvoetbal xD
En ben in mijn kont gebeten .. D:
Oh ja.. Ik word ook dagelijks in mijn kont gebeten
Ik hoop dat het door een paard was? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 19:48

Melonkit schreef:
Shiva schreef:
Net paardgereden ^^"
Ze was druk en het werd een beetje rodeo door het paardenvoetbal xD
En ben in mijn kont gebeten .. D:
Oh ja.. Ik word ook dagelijks in mijn kont gebeten
Ik hoop dat het door een paard was? XD

Nee, door een mens...
x'D Nee, door mij paardje
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 19:50

Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Tumblr_mkm3jgzMpp1rqmy9yo8_250
SHREW LOVES THAT BUNNY Don't get mad Wolfiewolf ;______;
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 19:55

Meeh, waarom kan ik nooit goede casting calls vinden als ik een poging wil doen voor Voice Acting D:
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:10

Hi ik ben dus van plan om een grote tekening te maken met verschillende katten van Warrior cats maar ik weet niet welke katten dus, iemand die hun kat erop wilt? Deze komen er al op

-Dawnpaw
-Simplepaw
-Smokepaw.
Melonpaw
Member
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:12

^ Melonkit Very Happy
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:13

Melonkit schreef:
^ Melonkit Very Happy

oke ^-^

en iedereen die hun kat erop wilt kun je ook het uiterlijk van je kat zeggen?
Swanpaw*
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
Swanpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:15

Het wordt eens tijd dat ik deze schat ga klaar maken <3 Ik moet haar direct vanaf het begin van haar geboorte heel actief maken, want dat is de enige activiteit die ze zal krijgen c:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:16

Nou, Melonkit is een wit katertje (ik weet het, hij lijkt veel meer op een poesje XD), hij heeft een zwart/bruin snoetje, zwarte/bruine oortjes en zwarte/bruine pootjes. Zijn oogjes zijn helder blauw en zijn neus + pootkussentjes zijn de zelfde kleur als zijn snuit en zo.
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:18

Nightbreeze schreef:
Nou, Melonkit is een wit katertje (ik weet het, hij lijkt veel meer op een poesje XD), hij heeft een zwart/bruin snoetje, zwarte/bruine oortjes en zwarte/bruine pootjes. Zijn oogjes zijn helder blauw en zijn neus + pootkussentjes zijn de zelfde kleur als zijn snuit en zo.

oke ^-^
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:22

MUWEHEUWEAHEITQSHAIGJRJASNSKTEJRMDMAMCMSJTJAJSKFJSFNVJJSNFJEJNFSJAF
Ik verveel me D:
Miles
Deceased
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Miles
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:25

Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Hi everyone i'm back from shopping ^-^
heb 2 paar oorbellen gekocht voor mijn vriendin voor kerst en een leuke trui met een grappige kat voor mezelf ^-^

maar nu ik terug ben, wilt er iemand ene topic? Ik heb Sharppaw (Shadowclan), Desertkit (Riverclan), Heathpaw (Windclan)

EDIT; Ik heb voor het eerst in 1.6 jaar met mijn beste vriendin gepraat!!!!!!!! (aan de mobiel)

I volunteer met Slykit (windclan) of Spotlight (RC)

wat is hun karakter?

*laat, sawry xD*
Er Slykit is een soort van Straatschoffie: brutaal, eigenwijs en altijd op zoek naar avontuur.
Spotlight is een gewone aardige warrior, die zich op dit moment overwerkt en een beetje getraumatiseerd is. Maar dat laatste laat ie amper merken :3
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:28

Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
heb 2 paar oorbellen gekocht voor mijn vriendin voor kerst en een leuke trui met een grappige kat voor mezelf ^-^

maar nu ik terug ben, wilt er iemand ene topic? Ik heb Sharppaw (Shadowclan), Desertkit (Riverclan), Heathpaw (Windclan)

EDIT; Ik heb voor het eerst in 1.6 jaar met mijn beste vriendin gepraat!!!!!!!! (aan de mobiel)

wat is hun karakter?

*laat, sawry xD*
Er Slykit is een soort van Straatschoffie: brutaal, eigenwijs en altijd op zoek naar avontuur.
Spotlight is een gewone aardige warrior, die zich op dit moment overwerkt en een beetje getraumatiseerd is. Maar dat laatste laat ie amper merken :3

ik wil wel Spotlight x Desertkit ^-^
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:36

Ik heb mijn accounts verdeelt en ga echt heel veel weggeven / inactief maken waar ik niks mee kan D:
Miles
Deceased
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Miles
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:47

Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:

wat is hun karakter?

*laat, sawry xD*

Yay c: Wie begint?
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 20:49

Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:

wat is hun karakter?

*laat, sawry xD*

Yay c: Wie begint?

maak jij aan?
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 21:03

THIS XD
Miles
Deceased
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Miles
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 21:08

Shrewstar schreef:

THIS XD

Oewwww The Key of Awesome xD

@sharppaw: Komt eraan
Lítill
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 20 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 21:20

Sharppaw schreef:
Icyrose schreef:
Sharppaw schreef:
.Owlpaw schreef:
Icyrose schreef:
Sagepaw schreef:
Goedemorgen c;

Quinty, tweede poging uiteindelijk gelukt? ;D

Joah, ben, geloof ik, rond middernacht in slaap gevallen x'D
Moest wel weer om 8u op tho xD
Middernacht? ^^
Ik om tien uur.

ik om 2 uur in de nacht

Dinsdag nacht trok ik het door tot 3u x'D
Maar ik had vandaag nog proefwerk, dus ik moet even wat bijslapen :') Morgenavond ga ik gewoon weer lekker nachtbraken, aangezien ik morgen mn laatste proefwerk heb 8D

ik kan nooit voor 1:30 in slaap vallen en meestal val ik pas in slaap tussen 2:30 en 5:00 u  echt niet handig!

Guys, stop that x'D
Ik heb gisternacht//vanochtend NIET Geslapen & in plaats daarvan gesport voor een goed doel. Dus sst Razz
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 21:21

Lítill schreef:
Sharppaw schreef:
Icyrose schreef:
Sharppaw schreef:
.Owlpaw schreef:
Icyrose schreef:
Sagepaw schreef:
Goedemorgen c;

Quinty, tweede poging uiteindelijk gelukt? ;D

Joah, ben, geloof ik, rond middernacht in slaap gevallen x'D
Moest wel weer om 8u op tho xD
Middernacht? ^^
Ik om tien uur.

ik om 2 uur in de nacht

Dinsdag nacht trok ik het door tot 3u x'D
Maar ik had vandaag nog proefwerk, dus ik moet even wat bijslapen :') Morgenavond ga ik gewoon weer lekker nachtbraken, aangezien ik morgen mn laatste proefwerk heb 8D

ik kan nooit voor 1:30 in slaap vallen en meestal val ik pas in slaap tussen 2:30 en 5:00 u  echt niet handig!

Guys, stop that x'D
Ik heb gisternacht//vanochtend NIET Geslapen & in plaats daarvan gesport voor een goed doel. Dus sst Razz

dan wens ik je ene goede nachtrust voor vannacht ^-^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 20 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: