We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 20:10
Hi ik ben dus van plan om een grote tekening te maken met verschillende katten van Warrior cats maar ik weet niet welke katten dus, iemand die hun kat erop wilt? Deze komen er al op
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 20:15
Het wordt eens tijd dat ik deze schat ga klaar maken <3 Ik moet haar direct vanaf het begin van haar geboorte heel actief maken, want dat is de enige activiteit die ze zal krijgen c:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 20:16
Nou, Melonkit is een wit katertje (ik weet het, hij lijkt veel meer op een poesje XD), hij heeft een zwart/bruin snoetje, zwarte/bruine oortjes en zwarte/bruine pootjes. Zijn oogjes zijn helder blauw en zijn neus + pootkussentjes zijn de zelfde kleur als zijn snuit en zo.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 20:18
Nightbreeze schreef:
Nou, Melonkit is een wit katertje (ik weet het, hij lijkt veel meer op een poesje XD), hij heeft een zwart/bruin snoetje, zwarte/bruine oortjes en zwarte/bruine pootjes. Zijn oogjes zijn helder blauw en zijn neus + pootkussentjes zijn de zelfde kleur als zijn snuit en zo.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 20:25
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Hi everyone i'm back from shopping ^-^ heb 2 paar oorbellen gekocht voor mijn vriendin voor kerst en een leuke trui met een grappige kat voor mezelf ^-^
maar nu ik terug ben, wilt er iemand ene topic? Ik heb Sharppaw (Shadowclan), Desertkit (Riverclan), Heathpaw (Windclan)
EDIT; Ik heb voor het eerst in 1.6 jaar met mijn beste vriendin gepraat!!!!!!!! (aan de mobiel)
I volunteer met Slykit (windclan) of Spotlight (RC)
wat is hun karakter?
*laat, sawry xD* Er Slykit is een soort van Straatschoffie: brutaal, eigenwijs en altijd op zoek naar avontuur. Spotlight is een gewone aardige warrior, die zich op dit moment overwerkt en een beetje getraumatiseerd is. Maar dat laatste laat ie amper merken :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 20:28
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Hi everyone i'm back from shopping ^-^ heb 2 paar oorbellen gekocht voor mijn vriendin voor kerst en een leuke trui met een grappige kat voor mezelf ^-^
maar nu ik terug ben, wilt er iemand ene topic? Ik heb Sharppaw (Shadowclan), Desertkit (Riverclan), Heathpaw (Windclan)
EDIT; Ik heb voor het eerst in 1.6 jaar met mijn beste vriendin gepraat!!!!!!!! (aan de mobiel)
wat is hun karakter?
*laat, sawry xD* Er Slykit is een soort van Straatschoffie: brutaal, eigenwijs en altijd op zoek naar avontuur. Spotlight is een gewone aardige warrior, die zich op dit moment overwerkt en een beetje getraumatiseerd is. Maar dat laatste laat ie amper merken :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 20:47
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
wat is hun karakter?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 20:49
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
Miles schreef:
Sharppaw schreef:
wat is hun karakter?
ik wil wel Spotlight x Desertkit ^-^
Yay c: Wie begint?
maak jij aan?
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 21:03
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 21:20
Sharppaw schreef:
Icyrose schreef:
Sharppaw schreef:
.Owlpaw schreef:
Icyrose schreef:
Sagepaw schreef:
Goedemorgen c;
Quinty, tweede poging uiteindelijk gelukt? ;D
Joah, ben, geloof ik, rond middernacht in slaap gevallen x'D Moest wel weer om 8u op tho xD
Middernacht? ^^ Ik om tien uur.
ik om 2 uur in de nacht
Dinsdag nacht trok ik het door tot 3u x'D Maar ik had vandaag nog proefwerk, dus ik moet even wat bijslapen :') Morgenavond ga ik gewoon weer lekker nachtbraken, aangezien ik morgen mn laatste proefwerk heb 8D
ik kan nooit voor 1:30 in slaap vallen en meestal val ik pas in slaap tussen 2:30 en 5:00 u echt niet handig!
Guys, stop that x'D Ik heb gisternacht//vanochtend NIET Geslapen & in plaats daarvan gesport voor een goed doel. Dus sst
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 19 dec 2013 - 21:21
Lítill schreef:
Sharppaw schreef:
Icyrose schreef:
Sharppaw schreef:
.Owlpaw schreef:
Icyrose schreef:
Sagepaw schreef:
Goedemorgen c;
Quinty, tweede poging uiteindelijk gelukt? ;D
Joah, ben, geloof ik, rond middernacht in slaap gevallen x'D Moest wel weer om 8u op tho xD
Middernacht? ^^ Ik om tien uur.
ik om 2 uur in de nacht
Dinsdag nacht trok ik het door tot 3u x'D Maar ik had vandaag nog proefwerk, dus ik moet even wat bijslapen :') Morgenavond ga ik gewoon weer lekker nachtbraken, aangezien ik morgen mn laatste proefwerk heb 8D
ik kan nooit voor 1:30 in slaap vallen en meestal val ik pas in slaap tussen 2:30 en 5:00 u echt niet handig!
Guys, stop that x'D Ik heb gisternacht//vanochtend NIET Geslapen & in plaats daarvan gesport voor een goed doel. Dus sst
dan wens ik je ene goede nachtrust voor vannacht ^-^