So how are you...? [Demeter]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 So how are you...? [Demeter]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ty
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimema 16 dec 2013 - 20:55


Beetje vaag, sorry Sas, But nu hebben ze wel weer een topic >:3
words: ###
tagged: Demeter
location: At 'Home'


De rossige kater verliet het bos met een redelijke gevoedde eekhoorn tussen zijn kaken. Hij wou eigenlijk niet terug, Demeter werd steeds dikker. Hij wist natuurlijk wel waarom, ze was zwanger. Niet van hem, toch? Anders had ze het hem allang verteld. Maar ja, nu kan de poes dus veel minder, dus moet de kater weer lijden. De poes was de hele tijd van: "Ga jagen! Doe dit! Doe dat!". Een zucht verliet zijn mond. En hij dacht dat de poes ook op hem was. Lekker dan, niet dus. Hij was er bijna, ergens wou hij nu omdraaien en niet meer terug komen, maar ergens zou hij dan medelij hebben met die kittens. Om alleen door zo'n moeder op te laten voedden... Een rilling ging over zijn rug, hij vond dat ergens een verschrikkelijk idee. Maar misschien zou de poes hem wel wegjagen, nadat de kittens oud genoeg zijn. Hij wist het niet, maar wat hij wel wist was dat hij weer 'thuis' was gekomen. Voordat hij richting Demeter toeliep legde hij de eekhoorn weg. Hij ging voor Demeter zitten en besloot maar een gesprek te voeren. "Dus hoe gaat het?" vroeg hij, half knikkend richting de buik van de poes.

ty sophia @ cc & atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Demeter
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
The evil side of Soepsas <3
72

CAT'S PROFILE
Age: 4 long years... Also known as 48 moons.
Gender:
Rank:
Demeter
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimema 16 dec 2013 - 22:42

Demeter had de laatste dagen steeds vaker last van haar buik. Ze wist al tijden wat het was en door wie dit kwam maar ze had het nog niet durven zeggen. Waarvoor was ze bang? Dat hij haar verliet? Dat hij uiteindelijk net zo'n stomkop zou zijn als Macafity? Ze wist niet waarom ze het niet vertelde maar ze voelde dat ze dat wel zou moeten doen. Haar hart wou het kwijt maar haar brein weigerde. Hij was niet gek, waarschijnlijk had hij het allang door, en hij had haar nog niet verraden dus misschien werd het tijd om alles uit te leggen. Hij zorgde immers goed voor haar... maar haar angst voor een herhaling van de geschiedenis was groot. Ze zuchtte en draaide haar op haar rug om, ze lag heerlijk comfortabel op 1 van de grote, zachte tweebeendingen die met een doek was afgedekt maar ondanks het stof een prima rustplek was. Ze waagde zich de laatste tijd zo min mogelijk buiten, ze had genoeg vijanden om in deze zwakkere periode een wraakactie te kunnen verwachtten en ze had meer dan genoeg hier binnen om het een tijdje uit te houden. Ze voelde ze in haar buik, ze voelde ze steeds vaker bewegen en ze was nu al trots op ze. Ze zouden stuk voor stuk krijgers worden, met de beste opleiding en ouders zodat ze later net zo gevreesd zouden worden als zij nu. Ze zakte langzaam weg in een soort halfslaap en merkte niet dat Ty binnen was gekomen en voor haar was gaan zitten. "Dus hoe gaat het?" vroeg hij. Ze opende haar ogen en zag hem netjes zitten, ze rook dat hij was wezen jagen. Normaal had ze hem nu een gemene opmerking toegeworpen dat hij haar niet moest storen maar zoals altijd was ze blij met zijn aanwezigheid. Het voelde goed, en ze besloot dat het eindelijk tijd was om alles te vertellen. "Goed, ze groeien" hun gesprekken over hun kits waren altijd awkward geweest. Ze hield het het liefst zo kort mogelijk maar dit keer kon en mocht ze er niet onderuit komen. Ze stond op en rekte zich uit en ging vervolgens zitten. "Ty? Ik moet je een aantal dingen vertellen. Je weet het al maar je hoort het ook uit mijn mond te horen" zuchtte ze zacht. Ze hield niet van zwak lijken, en ze had maar zelden zo zwak geleken als nu. "Ik ben in verwachting van onze kittens. Ik wil dat jij me helpt ze op te voeden tot ware krijgers, zoals ze verdienen. W.." ze stopte even om te denken over de volgende woorden.  "Wil je dat doen?" Ze staarde in zijn ogen, ze wist wat ze zou doen als hij haar iets aandeed, of erger: als hij haar kittens iets aandeed. Hij wist het ook. Maar ze voelde dat hij betrouwbaar was, dat hun liefde echt was.


Laatst aangepast door Demeter op di 17 dec 2013 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 17:39


NOTES HERE
words: ###
tagged: Demeter
location: at 'home'


"Goed, ze groeien" antwoorde Demeter en Ty was een beetje verbaasd. Geen gemene opmerking? Dat was nieuw. Oh, nu kwam het zeker dacht hij bij zichzelf toen de poes weer wat ging zeggen. "Ty? Ik moet je een aantal dingen vertellen. Je weet het al maar je hoort het ook uit mijn mond te horen" zuchtte de kattin zacht. Demeter die zo klonk? Wat was er mis met haar? "Ik ben in verwachting van onze kittens. Ik wil dat jij me helpt ze op te voeden tot ware krijgers, zoals ze verdienen. W.." Ty voelde hoe hij verbaasd ging kijken. Híj? Vader? "Wil je dat doen?" vervolgde de poes en ze staarde in zijn amber kleurige ogen. Hij wou iets zeggen maar hij voelde hoe zijn keel dichtsloeg en hij er niks uit kon krijgen. "W-word ik vader?" bracht hij er moeilijk en ongelovig uit. Toen het eindelijk tot hem doordrong knikte hij naar Demeter. "Waarom zou ik jou en de kittens in de steek laten?" murmelde hij tegen haar terwijl hij zijn neus tegen haar wang duwde.
ty sophia @ cc & atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Demeter
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
The evil side of Soepsas <3
72

CAT'S PROFILE
Age: 4 long years... Also known as 48 moons.
Gender:
Rank:
Demeter
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 22:49

"W-word ik vader?" zei de kater knullig. "Nee, moeder, mousebrain" Zuchtte Demeter en ze glimlachte zwak. De kater leek het moeilijk te vinden om het te geloven en even maakte Demeter zich klaar voor een keiharde afwijzing. "Waarom zou ik jou en de kittens in de steek laten?" kwam de kater mee. Een retorische vraag stelde Demeter vast en ze besloot niet te antwoorden. Even genoot ze van de warmte van hun twee kopjes die langs elkaar wreven. Uiteindelijk vond ze het wel goed geweest en nam ze weer wat afstand. "Laat maar eens zien hoeveel je voor me wilt zorgen, je hebt gejaagd he? Laat eens zien wat je had?" ze klom voorzichtig van het mensending af. Het kostte veel tijd in vergelijking met de snelle sprong die ze normaal gemaakt had maarja, alles voor de kittens.


(sawry, kort :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimema 23 dec 2013 - 11:53


Dit niet dan? xD
words: 121
tagged: Demeter
location: At home


"Laat maar eens zien hoeveel je voor me wilt zorgen, je hebt gejaagd he? Laat eens zien wat je had?" vroeg de poes terwijl ze rustig van dat ding afkwam. "Niet zo veel." verzuchtte hij. "Maar ja, het word weer bijna Leafbare, dus veel is er ook niet meer." vervolgde hij. Hij pakte de dikkere eekhoorn en legde het neer. "Dit is wat ik heb kunnen vangen, hij is nog redelijk goed gevoed, maar ik ga morgen waarschijnlijk weer jagen." want dit is niet genoeg dacht hij bij zichzelf. Straks kwamen de kittens en moest hij nóg meer jagen. Ach ja, uiteindelijk werden het toch ook wel jagers en vechters. Met het temperament van hun moeder kwam dat wel goed.

ty sophia @ cc & atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Demeter
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
The evil side of Soepsas <3
72

CAT'S PROFILE
Age: 4 long years... Also known as 48 moons.
Gender:
Rank:
Demeter
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 11:56

"Niet zo veel." zuchtte Ty terwijl hij een dikke eekhoorn naar voren schoof. "Maar ja, het word weer bijna Leafbare, dus veel is er ook niet meer." Leafbare ook wel winter genoemd door sommige. Te moeilijkste tijd van het jaar, hoe gingen ze die ooit overleven? Ze had geen trek, eerst had ze gedacht trek te krijgen bij het zien van vers voedsel maar nu die eekhoorn voor haar lag voelde ze zich juist misselijker dan eerst. Ze was de hele morgen al niet fit en ze voelde constant steken in haar buik. Uit instinct wist ze wat dit zou kunnen betekenen maar ze wou er nog niet aan denken. Weer een steek, het voelde erger dan klauwen die je buik openkrabben. Ze bleef stil staan, haar nagels boorden zich in het hout onder haar en ze voelde hoe ze begon te trillen van pijn. Het duurde niet lang maar ze wist wel dat het langer was dan haar vorige, en pijnlijker. Er schoten tranen in haar ogen die ze met moeite binnen wist te houden. Het duurde even tot het weg was en ze zich weer kon ontspannen. Ze had gemist wat Ty had gezegd en ze voelde dat hij zich nu zorgen maakte en haar aanstaarde. "Het is niets" gromde ze. Ze liep weer verder en ging aan de andere kant van de eekhoorn zitten. "Ik heb geen trek" zei ze met een grommende ondertoon. Ze haatte het om zo zwak te lijken. Ze keek naar de eekhoorn en voelde zich nog misselijker worden, ze nam er afstand van en wist net een golf braaksel weer terug te slikken. Nog een kramp, weer erger, weer langer. Haar benen begaven het en ze lag hopeloos op de grond te creperen. Ze probeerde iets te zeggen maar het kostte teveel moeite en er kwamen alleen grommende geluiden. De krampen kwamen sneller en sneller achter elkaar aan en ze had geen keus en zou hopeloos moeten blijven liggen, wachten en niet opgeven tot het voorbij was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 13:35


Pfftttt Ty inspi: 0% xD
words: 085
tagged: Demeter
location: At home


Ty keek ietwat verward naar de poes, wat was er mis deze dag? "Het is niets" zei de poes tegen hem en hij knikte maar naar haar. "Ik heb geen trek" vervolgde ze met een grommende ondertoon. Demeter liep een stukje weg van de eekhoorn en Ty keek haar vragend aan. Toen, opeens uit het niets, zakte ze door haar poten. Hij hoorde alleen maar grommende geluiden, en hij snelde naar haar toe. "D-demeter? W-wat gebeurd er?" vroeg hij, niet wetend wat te doen.

ty sophia @ cc & atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Demeter
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
The evil side of Soepsas <3
72

CAT'S PROFILE
Age: 4 long years... Also known as 48 moons.
Gender:
Rank:
Demeter
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 17:33

De krampen bleven komen, sneller en pijnlijker elke keer weer achter elkaar. "D-demeter? W-wat gebeurd er?" vroeg de mousebrain aka haar partner. Heeft ze hem een keer nodig, snapt ie er natuurlijk niets van. "De....." een nieuwe krampaanval verbrak haar zin ze haalde diep adem en met veel moeite wist ze de zin af te maken: "De kittens mousebrain..." Ze wachtte even voor ze weer kracht had voor de volgende zin. "Ga je me nog helpen...?" gromde ze. Ze sloot haar ogen en hoopte dat alles goed zou gaan.

Na een oneindig lijkende tijd was het eindelijk klaar, de krampen verdwenen geleidelijk en daarbij ook de pijn. Naast haar lagen 2 bundeltjes vacht: een die vooral wit en een die juist vooral oranje was. Demeter pakte de eerste kitten voorzichtig op en begon hem schoon te likken, nu kon je ook crème-kleurige vlekjes zien. Ze bekeek hem goed en zag nu pas dat er iets mis was, het kleine wezentje had een veel te kort achterpootje, een stompje om precies te zijn. "Ty? Kijk hier eens naar..." Ze schoof het bundeltje richting Ty en pakte de andere en begon deze schoon te likken. Deze had naast het oranje juist een paar witte plekken en hij was volledig gezond. Ze zette het poesje terug bij haar buik om het te laten drinken. Ze voelde zich verschrikkelijk moe maar ze probeerde het niet te laten zien. "Hij heeft geen toekomst..." zicht ze terwijl ze naar de witte kitten bij Ty kijkt. "Het is beter als..." ze wou het niet zeggen, ze kon het niet zeggen. Het was een te moeilijke keuze, maar ze wist dat dit beter was dan wat er anders met het jochie gedaan zou worden. Het moest gebeuren... Ze zuchtte en knikte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 20:23


Poor them :c
words: ###
tagged: Demeter & Bumpy
location: In tha house


Een schok ging door zijn lichaam toen de poes zei dat de kittens nú zouden komen. Hij wist het pas net, en de kittens kwamen nu meteen? Hij wist niet echt wat te doen, en steunde haar maar gewoon. Na een tijdje ging hij ijsberen, het duurde te lang voor zijn gevoel. Uiteindelijk was de poes klaar, en er lagen twee kittens. Hij keek naar de twee, en voelde een opluchting en tinteling door zijn lichaam gaan. Maar Demeter schoof een van de twee naar hem toe. "Ty? Kijk hier eens naar..." begon ze. Ty bekeek de poot, die een stompje was, goed. Ty slikte even, hij wist wat hij moest doen. Ondertussen was Demeter bezig met de andere kitten, die gezond leek te zijn. "Hij heeft geen toekomst..." zei de poes waarna ze naar de kitten keek. "Het is beter als..." Ty begreep het en knikte kort, wat de poes ook deed. Ty pakte de kitten in zijn nekvel, en liep naar de trap, waar hij vanaf ging. Hij wou het niet voor de neus van Demeter doen, en ook niet in het huis. Hij kroop door een gat in de muur, en keek even naar boven. De witte kitten begon te piepen, deels waarschijnlijk door de kou van de sneeuw. Ty legde de kater neer, en besnuffelde hem even. "Sleep well son, may Scourge lead you up there." murmelde hij tegen zijn zoon. "My little son Ice... You won't suffer long. I'll make that sure." murmelde hij tegen de kitten die hij maar Ice had genoemd. Hij wou niet dat de kitten zonder naam stierf, dat vond hij te zielig om te doen. Iedere kitten verdiende een naam. Hij rolde de kitten om met zijn poot, en hield zijn poot op de plek vlakbij zijn hart. Dan zou de kitten niet lang lijden, bijna meteen dood zijn. "Sleep well..." murmelde hij, waarna hij zijn lange nagels door de huid van de kit schoten en hij nog een laatste piep hoorde van de kitten. De kitten bewoog niet meer en Ty haalde zijn nagels uit de kitten. Hij liep even het bos in, waar hij in de harde aarde een gat groef, en de kitten erin legde, waarna hij het gat weer dichtte en weer terug naar het huis ging. Eenmaal weer boven had hij zijn poten gewassen, en hoopte hij ergens dat Demeter de kitten een naam had gegeven. "Ice is er niet meer." murmelde de kater tegen Demeter. Hopelijk vond ze het niet erg dat hij de kit een naam had gegeven.

ty sophia @ cc & atf
Terug naar boven Ga naar beneden
Demeter
Member
So how are you...? [Demeter] DPKsfdL
The evil side of Soepsas <3
72

CAT'S PROFILE
Age: 4 long years... Also known as 48 moons.
Gender:
Rank:
Demeter
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 22:13

Gelukkig deed Ty niet moeilijk. Hij knikte gewoon en nam het kleine, mislukte wezen met zich mee naar buiten. Terwijl hij weg was bekeek ze het andere schepsel, het kleine, oranje bundeltje zat rustig te drinken, nietsvermoedend over wat er op dit moment met zijn broertje gebeurde. Demeter legde haar hoofd op haar poten en staarde vermoeid voor zich uit, straks als Ty terug was en alles zeker weten veilig was kon ze weer slapen. En een naam, ze moesten nog een naam voor het wezentje. Het zal een bikkel worden, die veel zou moeten doorstaan maar daarmee wel 1 van de grootste zou worden. Ze hoorde pootstappen en hief haar hoofd weer. Ze zag Ty binnen lopen, zijn poten nog nat van de sneeuw buiten en vermoedelijk ook van een verse wasbeurt. Ze wist niet helemaal zeker of hij echt het lef had gehad om het schepsel te vermoorden, maar het kon haar nu ook niet veel schelen. "Ice is er niet meer." murmelde Ty. Demeter schonk hem een korte blik omdat hij hem een naam had gegeven en ze wou een opmerking maken maar ze had er geen energie meer voor. "Ice...." Ze stopte even en dacht over haar woorden "De ander moet een naam." Ze keek naar het poesje dat nog steeds vol energie zat te drinken. Energie.... daarnaar zou ze vernoemd moeten worden, in de hoop dat ze altijd genoeg energie en kracht had om door te gaan. Iets wat Demeter nu totaal niet had. Vergeleken haar vermoeidheid was de kitten een stuiterbal, nu al. "Bouncy... nee... Bumpy.... zoiets. Naar Energie..." murmelde ze, niet langer meer in staat haar vermoeidheid te verbergen. "Ik ben... moe. Denk jij maar verder... Ik... Ik ga slapen" murmelde ze verder, het klonk als een soort zucht. Ze legde haar hoofd neer, het boeide haar niet dat ze op een vloer lag, het was goed genoeg. Binnen een paar seconden was ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: So how are you...? [Demeter]   So how are you...? [Demeter] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So how are you...? [Demeter]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: