| [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen | |
|
|
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen ma 23 dec 2013 - 23:32 | |
| Aanmeldingen zijn GESLOTEN. Linn en ik gaan nu in overleg, morgen zal de uitkomst bekend worden gemaakt! |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 9:33 | |
|
Quinty en ik hebben een beslissing gemaakt, maar voordat ik zeg wie we gekozen hebben wil ik iedereen even bedanken voor de fantastische aanmeldingen. Het was een moeilijke keuze, maar we kunnen helaas niet iedereen kiezen. We hebben uiteindelijk besloten om vier kittens te kiezen:
» Lizardkit van Lis » Spottedkit van Chi » Tinderkit van Babs » Carrotkit van Anita
Nogmaals bedankt allemaal voor de aanmeldingen! xx Quinty en Linn
|
|
| |
Amy But cal me AA 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 9:52 | |
| WOOOHOOOOOO!! Heel erg bedankt! <3 :'D Ik ga kleine Lizard meteen aanmaken! c'= Dit wordt vast een geweldig nestje met deze kittens! Ik kijk al uit naar morgen voor de geboorte :'p Proficiat aan de anderen die gekozen werden, volgende keer beter voor de anderen die niet gekozen werden. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 10:27 | |
| Gefeliciteerd voor diegene die gekozen zijn! Succes! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 10:36 | |
| AAAAHHHH DANK JULLIEEEE <3 Ik zal Tinder zsm aanmaken!
Ook gefeliciteerd naar de andere gekozenen en voor de mensen die niet gekozen zijn, jullie hadden ook schitterende aanmeldingen <3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 10:37 | |
| gefeliciteerd iedereen^^ jammer dat Hollow niet gekozen is, de kans is groot dat ik 'm toch aanmaak :3 |
|
| |
Quinty 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 10:38 | |
| Hier is kleine Lizard c: Even dat jullie het weten ;3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 11:07 | |
| Ammer dat ik niet gekozen ben, ik wou het zoooooo graag :'( Toch gefeliciteerd aan al de bekende mensen die wel gekozen zijn... |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 11:58 | |
| Aww, dankje! <3 In de ochtend keek ik even WC na via m'n gsm en toen zag ik Liese's post staan, meteen naar boven gehold en pc aangezet om te zien wie er allemaal gekozen was. :') Hier is ze~! |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 12:00 | |
| Gefeliciteerd iedereen! Jammer dat ik niet gekozen ben natuurlijk, maar aan Spotted en Lizard te zien wordt dit zoiezo wel een geweldig nestje :') |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 12:17 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Ammer dat ik niet gekozen ben, ik wou het zoooooo graag :'(
Toch gefeliciteerd aan al de bekende mensen die wel gekozen zijn... Ik wil je even zeggen dat we niet hebben gekeken naar de mensen die het karakter hebben aangemaakt, maar naar het karakter zelf. Het spijt me dat je niet gekozen bent, maar zo kun je mensen wel een naar gevoel geven, door dit te zeggen. Ik en Quinty hebben de meeste karakters gekozen omdat ze het meeste bij het koppeltje zelf pasten en je moet weten dat de keuze die wij gemaakt hebben heel lastig was, want we hebben hier best wel lang over gepraat. En even naar de mensen die gekozen zijn; hoe willen jullie de volgorde hebben tijdens de geboorte? |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 12:27 | |
| Spottedkit eerst? Mij maakt het niet echt veel uit, als iemand anders eerst wilt kan ik daar mee leven. ^-^ |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 12:27 | |
| Mik mij maar ergens neer.. waar je me ook wilt hebben, ik kan overal wel mee leven ^^ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 13:12 | |
| @lionroar: sorry, zo hadik het niet bedoeld.. Ik wil niet dat andere mensen zich slecht gaan voelen omdat ik niet gekozen ben en zij wel.. |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 13:30 | |
| Wauw! Ik zit erbij! Ergens had ik dat echt totaal niet verwacht... Hartstikke bedankt Quinty en Linn, ik ben hier heel blij mee =D
Voor mij maakt het niet zo veel uit hoeveelste Carrot geboren wordt. Ergens zie ik het wel voor me dat ze als laatste geboren wordt, dus als jullie er niet goed uit kunnen komen: Carrot mag van mij als laatste geboren worden. =) |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 14:00 | |
| Misschien zo dan?: x Spottedkit x Tinderkit x Lizardkit x Carrotkit |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 14:53 | |
| Jammer dat Plover niet gekozen is, ik ga maar hopen op nog een nestje tussen de twee dan x'D *hint hint; Volgend jaar kerst nog een keer? xD* |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 14:54 | |
| Voor mij is het zo goed. :3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 14:54 | |
| Ik vind alles best~
Ik laat alle kittens in mn beginpost geboren worden, dan kunnen jullie zelf kijken wanneer jullie posten ^^' Topic komt morgen ergens :'D |
|
| |
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;) 474 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen di 24 dec 2013 - 15:17 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen | |
| |
|
| |
|