How hard can it be to climb a tree? -Open-

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sharpsoul
Member
How hard can it be to climb a tree? -Open- DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: How hard can it be to climb a tree? -Open-   How hard can it be to climb a tree? -Open- Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 21:41

Blij liep een kleine apprentice rond tussen de bomen door. Zoals vaker was hij weer eens hyper en speels maar sinds hij niets te doen had verveelde hij zich ook. En Sharppaw in combinatie met verveling geeft geen goede uitkomst. Snel liet de apprentice zijn blik glijden over zijn omgeving hopend op iets leuks. Maar tot zijn spijt was er niets anders te zien dan struiken en bomen. Niet dat Sharppaw een hekel had aan bomen ofzo. Het tegenover gestelde eigenlijk, Sharppaw zou graag leren klimmen in bomen. Hij vroeg zich af hoe het zou zijn om zo hoog te zitten en op alles neer te kunnen kijken. Ineens schoot er een idee in zijn hoofd... hij gaat proberen te klimmen in een boom! Wand zeg nou zelf, hoe hard kan het zijn. Blij huppelde de kater naar een boom die goed leek om in te klimmen. De boom had veel takken die al laag bij de grond begonnen dus zou de apprentice genoeg ondersteuning hebben. Langzaam zette de kater zijn eerste poot met klauwen in het houd. Even kwam er een weifelend gevoel in de kater op maar al even snel als het kwam verdween het. Al snel stak hij de klauwen van zijn andere poot in de boom en begon zich op te trekken. En het lukte nog ook! Nou ja tot hij zijn grip verloor en met een kleine poef op de grond belande.

-open-
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: How hard can it be to climb a tree? -Open-   How hard can it be to climb a tree? -Open- Icon_minitimewo 18 dec 2013 - 15:25

Een beetje zielig liep de poes door het Shadowclan territorium. Waarom moest nou net zij zwanger worden? Als ze niet eens wist van wie? Ze was erg in haar gedachten verzonken. Ze had nog geen enkele prooi gevangen sinds ze vertrokken was, wat haar stemming nou niet echt verbeterde. Ze liep voorbij een grote boom met takken die tot onderaan redelijk dik waren. Enkele van die takken bewogen, waardoor enkele dorre blaadjes op de grond dwarrelden. Fronsend keek de Chocolate point poes naar boven. Opeens viel er een zwart-witte schim recht voor haar neus. Een apprentice, die ze zo meteen niet kon herkennen, was uit de boom gevallen. Geschrokken sprong ze achteruit. Haar hart ging tekeer, even dacht ze dat het een aanvaller geweest was. Maar bij nader onderzoek bleek het een kleine, zwart-witte apprentice te zijn genaamd Sharppaw, een zoon van Shrewstar.

~Als ik mag x3~
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: How hard can it be to climb a tree? -Open-   How hard can it be to climb a tree? -Open- Icon_minitimewo 18 dec 2013 - 15:45

"Auw" klaagde de kleine apprentice toen zijn achterwerk de grond raakte. Sharppaw had nog niet door dat er een kat achter hem stond dus sprong hij snel op en schudde het stof uit zijn vacht. Pas toen hij klaar was met het uitschudden van zijn vacht bereikte de geur van een andere kat zijn neusgaten. Snel draaide de kater zich om waardoor hij oog in oog stond met een poes die hij no niet kende. Maar de Shadowclan geur vertelde hem om rustig te blijven dus deed hij dat. "Hi" Begroete de kater haar zonder ook maar een beetje schaamte van wat er net was gebeurt. "Ik ben Sharppaw en wie ben jij?" Vervolgde de kater toen nieuwsgierig.

-sorry flut-
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: How hard can it be to climb a tree? -Open-   How hard can it be to climb a tree? -Open- Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 16:14

"Hi!" Alsof er niets gebeurt was begroette de kater haar. "Ik ben Sharppaw en wie ben jij?" De nieuwsgierige toon was overduidelijk en ergens irriteerde dat Flowertime. "Mijn naam is Flowertime." Ze wou eigenlijk nog iets zeggen, maar hield toch maar haar mond. Ze had er niks aan als ze deze apprentice tegen haar opjoeg, zeker niet omdat het de zoon was van Shrewstar. Ze kon geen apprnetice gebruiken die ging klikken bij de leader... Niet dat ze iets verkeerd gedaan had, natuurlijk. "Maar euh.. Moet jij geen taak doen ofzo?" Aan lummelende apprentices hadden ze natuurlijk ook niks.

~Sorry, laat xD~
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: How hard can it be to climb a tree? -Open-   How hard can it be to climb a tree? -Open- Icon_minitimedi 24 dec 2013 - 9:21

Zodra de kater zich had voorgesteld en had gevraagd naar de poes haar naam zag hij de irritatie in haar ogen. Maar de kater besloot het maar te negeren, niemand kon namelijk al geïrriteerd zijn na een paar seconde, toch? "Mijn naam is Flowertime." Sharppaw knikte, hij had al eens van deze poes gehoord en de apprentices zeiden dat ze makkelijk boos was. 'Vandaar de geïrriteerde blik dus' Bedacht de kater maar hij zei het niet luidop. Sharppaw wou niet dat de poes boos op hem zou worden. Maar ze zou toch niet boos worden op een nieuwsgierige leerling? "Maar euh.. Moet jij geen taak doen ofzo?" Sharppaw schudde zijn kopje. "Ik heb al mijn taken al gedaan en ik heb getraind en ik heb gejaagd." Zei de kater blij.

-i know, flut. Ik ben trouwens weg voor bijna 2 weken dus ik ga even niet kunnen posten
Flowertime
StarClan
79
Actief

CAT'S PROFILE
Flowertime
BerichtOnderwerp: Re: How hard can it be to climb a tree? -Open-   How hard can it be to climb a tree? -Open- Icon_minitimewo 25 dec 2013 - 19:05

"Ik heb al mijn taken al gedaan en ik heb getraind en ik heb gejaagd." Ietwat goedkeurend knikte Flowertime. Dit was duidelijk geen lummelende apprentice, en dat kon ze wel appreciëren. Tenzij hij natuurlijk loog over wat hij al gedaan had. Nu pas merkte de Chocolate point poes dat ze aan het hijgen was. Haar buik vroeg meer energie dan ze gewend was, zeker als ze net op jacht geweest was. Eigenlijk moest ze uitrusten en haar warriortaken laten rusten, in de nursery gaan dus. Maar ze was veel te koppig om dat te doen.
Sharpsoul
Member
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: How hard can it be to climb a tree? -Open-   How hard can it be to climb a tree? -Open- Icon_minitimedi 31 dec 2013 - 12:25

Sharppaw was blij om de goedkeurende knik van de warrior. Maar toen merkte hij hoe de poes aan het hijgen was. "Gaat het wel?" Vroeg de kater toen met een bezorgde toon. Sharppaw was dan misschien wel jong maar hij wist hoe een zwangere poes eruitzag en hij kon makkelijk zeggen dat deze warrior eigenlijk al in de nursery zou moeten zijn, wachtend op haar kittens. Sharppaw vroeg zich af hoe het zou zijn om vader te zijn. De apprentice wou graag kittens hebben. Natuurlijk pas wanneer hij ouder is maar toch, hoe zou dat zijn?

-flut i know
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: How hard can it be to climb a tree? -Open-   How hard can it be to climb a tree? -Open- Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: